Wersja archiwalna 2016-05-25 23:13:23



Wyszogród: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk, w ramach projektu Norweskiego. Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie.
Numer ogłoszenia: 73850 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk, w ramach projektu Norweskiego. Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. 2. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w Wyszogrodzie przy ul. Niepodległości 7A na działce ewidencyjnej nr 878/2. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają: opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do niniejszego SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. 4. Budynek Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie podczas prowadzonych robót budowlanych będzie wyłączony z użytkowania. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie. 2. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w Wyszogrodzie przy ul. Rębowskiej 37 na działce ewidencyjnej nr 952/4. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają: opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. 4. Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie podczas prowadzonych robót budowlanych nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca zapewni swobodny i bezpieczny dostęp pracownikom i interesantom w czasie prowadzenia prac budowlanych..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: BS VISTULA 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Co najmniej dwie inwestycje polegające na termomodernizacji budynków wraz z wymianą instalacji co, cow, elektrycznej, w przeciągu ostatnich 5 lat od upływu terminu składania ofert, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda. Ocena - metoda spełnia/nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (min. 36 m-cy do max. 60 m-cy) - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin zakończenia robót może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia robót dodatkowych i zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 8 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii, projekt pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

siwz
zalacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy
zalacznik_nr_2_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_spelnieniu_warunkow
zalacznik_nr_3_-_oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia
zalacznik_nr_4_-_informacja_o_grupie_kapitalowej
zalacznik_nr_5_-_projekt_umowy
zalacznik_nr_6_-_wykaz_robot
dokumnetacja techniczna Przedszkole
dokumentacja techniczna Urząd


Odpowiedzi na pytania do SIWZ
Odpowiedz_na_zapytanie_do_SWIZ
Odpowiedz_na_zapytanie_do_SWIZ



Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 73850-2016 z dnia 2016-04-01 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wyszogród
Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. 2. Projektowana...
Termin składania ofert: 2016-04-18


Wyszogród: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk, w ramach projektu Norweskiego. Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
Numer ogłoszenia: 123412 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73850 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk, w ramach projektu Norweskiego. Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I: termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. 2. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w Wyszogrodzie przy ul. Niepodległości 7A na działce ewidencyjnej nr 878/2. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają: opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do niniejszego SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. 4. Budynek Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie podczas prowadzonych robót budowlanych będzie wyłączony z użytkowania. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja polegająca na remoncie i dociepleniu budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie. 2. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w Wyszogrodzie przy ul. Rębowskiej 37 na działce ewidencyjnej nr 952/4. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają: opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty. 4. Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie podczas prowadzonych robót budowlanych nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca zapewni swobodny i bezpieczny dostęp pracownikom i interesantom w czasie prowadzenia prac budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany DEDAL Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń Duży, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 627337,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 739574,68
  • Oferta z najniższą ceną: 739574,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1322881,52
  • Waluta: PLN .

 

informacja_o_wyborze


 

 

 

UGiM.271.2.2016

Wyszogród, 23 maj 2016 r. 

Gmina i Miasto Wyszogród

ul. Rębowska 37

09-450 Wyszogród

 

 

 

INFORMACJA O PONOWNYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dotyczy: przetargu w przedmiocie zamówienia – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk w ramach projekty „Norweskiego”. Zadanie I:termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie

 

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w  trybie przetargu nieograniczonego Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gmin: Wyszogród, Gostynin, Pacyna, Bielsk w ramach projekty „Norweskiego”. Zadanie I:termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Zadanie II: termomodernizacja budynku Urzędu Gminy i Miasta w Wyszogrodzie wpłynęły 4 oferty.

 

Zbiorcze zestawienie złożonych ofert:

 

Numer

oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres

oferenta

Cena (zł) zamówienia netto r.

Kwota podatku

Cena (zł) zamówienia brutto

1.

Zakład Usługowo Handlowy SŁAW-BUD Sławomir Strzałkowski, Owadów 93, 26-631 Jastrzębia  woj. mazowieckie

 

1 075 513,43zł

247 368,09zł

1 322 881,52zł

2.

Zakład Budowlany „DEDAL” Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń Duży

 

601 280,23zł

138 294,45zł

739 574,68zł

3

Moderndom s.c. Mariusz Rozpara, Krzysztof Górski, ul. Piłsudskiego 17/2, 96-100 Skierniewice

754 524,43zł

172 850,62zł

924 375,05zł

4

P.H.U. TYMBUD Wojciech Szwech, ul. Dębowa 37, 09-400 Maszewo Duże

608 488,26zł

139 952,30zł

748 440,56zł

 

Po analizie ofert i wniesionych do dnia 18 kwietnia  2016 r., do godz. 10.30 uzupełnień, Zamawiający stwierdził, że wszystkie oferty złożone przez dostawców spełniają wymogi określone w SIWZ i będą podlegały ocenie, a żaden Wykonawca nie został wykluczony z postępowania.

 

Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena  brał pod uwagę cenę za realizację przedmiotu zamówienia 90%, gwarancję (min. 36 m-cy do max. 60m-cy) 10% Punktacja za ceny kolejnych ofert odbyła  się wg wzoru: 

 

 

                                                 Najniższa cena zaoferowana w ważnej ofercie

          Kryterium cena    =      ------------------------------ x 90 pkt.

                                                Cenę ocenianej oferty

 

 

                                                    Najdłuższa zaoferowana gwarancja w ważnej ofercie

          Kryterium gwarancja     =      ------------------------------ x 10 pkt.

                                                     Gwarancja ocenianej oferty

 

 

 

 

Tabela oceny złożonych ofert

Numer

oferty

Liczba pkt w kryterium: najniższa cena

90 pkt

Liczba pkt w kryterium: najwyższa gwarancja 10pkt

RAZEM:

1

50,3 pkt

10pkt

60,3pkt

2

90pkt

10pkt

100 pkt

3

72pkt

10pkt

82 pkt

4

88,9pkt

10pkt

98,9pkt

 

W pierwszej kolejności zamówienie zostało udzielone firmie: Zakład Budowlany „DEDAL” Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń Duży (zawiadomienie o wyborze z dn. 17 maja 2016r.), jednak z uwagi na odstąpienie w/w firmy od podpisania umowy (złożone zostało stosowne oświadczenie woli o odmowie podpisania umowy), działając zgodnie z art. 94 ust. 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę z pozostałych otrzymanych. W związku z powyższym zamówienie udziela się firmie:

 

P.H.U. TYM-BUD Wojciech Szwech, ul. Dębowa 37, 09-400 Maszewo Duże

 

zobowiązującej się do realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości 748 440,56zł brutto.

 

Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu przysługują środki odwoławcze określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Odwołanie przysługuje w zakresie określonym przepisem  art. 180 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana z wybranym wykonawcą w terminie określonym w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 30 maja 2016r

 

/-/ Jan Boszko                        

         Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3952348]

przewiń do góry