Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. organizacji biura i informacji
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z
pełni praw
publicznych.
3. Wykształcenie wyższe. Preferowane: administracja, prawo, pedagogika.
4. Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania
Administracyjnego, Ustawy o
dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie organizacji
przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, Ustawy
prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi.
5. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
6. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office i
programów
graficznych.
Wymagania dodatkowe:
1. Odbyty staż w administracji rządowej lub samorządowej.
2. Umiejętność interpretowania i korzystania z przepisów prawa.
3. Znajomość edytora aktów prawnych – LEGISLATOR.
4. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność.
5. Umiejętność pisania i redagowania tekstów.
6. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. Wykonywanie prac zleconych przez Burmistrza,
Przewodniczącego Rady oraz Sekretarza
Gminy i Miasta Wyszogród.
2. Obsługa
kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczno-prawna Rady i jej organów przy
współpracy z radcą prawnym,
w tym organizacyjne przygotowywanie sesji oraz
posiedzeń komisji i ich protokołowanie.
3. Prowadzenie rejestrów zarządzeń, uchwał i
stanowisk rady oraz interpelacji i wniosków,
skarg i wniosków.
4. Wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
5. Przygotowywanie materiałów informacyjnych na sesje, komisje, narady Burmistrza.
6. Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.
7. Realizacja polityki promocyjnej gminy, w tym współpraca z mediami.
8. Redagowanie stron internetowych www.wyszogrod.pl , www.tramwajwodny.wyszogrod.pl
9. Prowadzenie dokumentacji prasowej i audiowizualnej dotyczącej gminy.
10. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
11. Uczestnictwo w imprezach i uroczystościach organizownych przez Gminę.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu jak również w terenie, praca przy komputerze, stanowisko pracy na pierwszym piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) posiadane kserokopie świadectw pracy lub opinie o odbytych stażach,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do
czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych dla
celów rekrutacji,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia,
kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia
z Krajowego
Rejestru Karnego),
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów.
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej i testu
sprawdzającego wiedzę.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej i testu sprawdzającego wiedzę.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 902/.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji ”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.06.2017r. do godz. 1000 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz
Gminy i Miasta Wyszogród
Jan Boszko
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko:
Podinspektor ds. organizacji biura i informacji
I. Ilość złożonych ofert: 1
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 1
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
1. Sylwia Ziętara - Drwały
III. O terminie i miejscu testu
sprawdzającego wiedzę oraz rozmowy kwalifikacyjnej
kandydat zostanie poinformowany
telefonicznie.
20.06.2017r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Podinspektor
ds. organizacji biura i informacji.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród wybrana została do zatrudnienia Pani Sylwia Ziętara zam. Drwały.
Uzasadnienie:
Pani Sylwia Ziętara spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: Podinspektor ds. organizacji biura i informacji. Posiada wykształcenie wyższe oraz odbyła staże zarówno w administracji rządowej jak i samorządowej. W teście kwalifikacyjnym wykazała się dużą wiedzą i przygotowaniem merytorycznym do pracy na w/w stanowisku, co w pełni zaspokaja oczekiwania Pracodawcy.
22.06.2017r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2017-06-06 13:11:29
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-06-22 09:28:44
- Liczba odsłon: 1238
- Historia dokumentu: