Wyszogród, dn. 27.11.2018 r.
UGiM.271.30.2018
Zaproszenie do składania ofert
I. ZAMAWIAJĄCY :
Gmina i Miasto Wyszogród
Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
NIP: 774 321 14 07,
Podstawa wszczęcia postępowania:
- Art. 4 pkt. 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2018.1986, z późn. zm.);
- §5 załącznika nr 2 do Zarządzenia Nr 6/2016 z dn. 09.02.2016r. Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród w sprawie Wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych do kwoty 30 000,00 tys. euro.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:,, Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz jednostek podległych na rok 2019 ”
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych - określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2 do przedmiotowego zapytania)
W przypadku oferowania produktów równoważnych wymienionych w ofercie Wykonawca ma obowiązek udokumentowania, że produkty te spełniają te same wymogi i posiadają parametry odpowiadające typom produktów wymienionych w formularzu cenowym.
Ponadto:
- rodzaj i ilość towarów stanowiących przedmiot każdorazowej dostawy określony będzie w zamówieniach stosownie do potrzeb Zamawiającego.
- przewiduje się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości artykułów o 10% wymienionych w formularzu cenowym, w związku z koniecznością dostosowania do potrzeb Zamawiającego,
- termin realizacji sukcesywnych dostaw w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia jednostkowego w godzinach 800-1400,
- dostawy zamówionych partii towarów dokonuje Wykonawca na koszt własny,
- w przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od otrzymania reklamacji,
- za nieterminowe dostawy Zamawiający ma prawo żądać kary w wysokości 0,3 % za każdy dzień zwłoki, liczony od wartości zamówionej partii towaru.
- Zamówienie będzie realizowane w okresie od 1 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.
- Miejsce dostawy materiałów dotyczących zapytania :
- Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
- Szkoła Podstawowa w Kobylnikach
- Szkoła Podstawowa w Rębowie
- Gimnazjum w Wyszogrodzie
- Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie
- MGOPS w Wyszogrodzie
- CK Wisła w Wyszogrodzie
- Miejsko – Gminna Biblioteka Publiczna w Wyszogrodzie
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zapytania – wpis do CIDG , na podstawie kodów PKD lub KRS.
III. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres email,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – Wyszogród , ul. Rębowska 37 lub przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres email: a.kazmierczak@wyszogrod.pl albo za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród. (liczy się data wpływu do urzędu) – pok. nr 4 – kancelaria ogólna.
2. Oferty można składać do dnia 05.12.2018r. , godz.10.00 , w zamkniętej opieczętowanej kopercie z dopiskiem – Oferta na wykonanie zadania p.n. -,, Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz jednostek podległych na rok 2019” - nie otwierać przed dniem 05.12.2018r , godz. 10.15 – w pok. nr. 4 – kancelaria ogólna ( dotyczy oferty składanej osobiście lub pocztą tradycyjną).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. OCENA OFERT
1. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 05.12.2018r – godz. 10.15 w siedzibie urzędu ( pok. 6 – pierwsze piętro )
2. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz poprawi omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego oferta została poprawiona.
4. W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów
Lp. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1. |
Cena |
100% |
|
Suma |
100% |
Kryterium Cena = 100%
Zamawiający przy obliczeniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt. Przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Kryterium cena =-------------------------------- x 100%
Cena oferty badanej
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najwyższa w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej oraz zamieści taką informację na stronie BIP UGIM Wyszogród oraz tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny .
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Dodatkowych informacji dotyczących niniejszego zapytania, można uzyskać pod numerem tel – 24 267 26 15
Wykaz załączników do zapytania :
1. Zał. nr 1 – Oferta wykonawcy.
2. Zał. nr 2 – Formularz cenowy.
3. Zał. nr 3 – Projekt umowy wraz z załącznikiem ( dane do faktury )
Burmistrz Gminy i Miasta
Wyszogród
Iwona Gortat
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-27 11:41:39
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-06 17:25:00
- Liczba odsłon: 1040
- Historia dokumentu: