Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja
o wynikach naboru na stanowisko:
Podinspektor
ds. gospodarki odpadami komunalnymi
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko: podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród wybrana została do zatrudnienia Pani Martyna Bombała zam. Rąkcice.
Uzasadnienie:
Pani Martyna Bombała spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi. Jej kwalifikacje oraz przygotowanie merytoryczne gwarantują prawidłowe wykonywanie zadań na w/w stanowisku.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
02.12.2019 r. Barbara Kopańska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Lista
kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko:
Podinspektor ds.
gospodarki
odpadami komunalnymi
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Ilość złożonych ofert: 3
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 1
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
1. Martyna Bombała
III. O
terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydat zostanie poinformowany
telefonicznie.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
29 .11.2019 r. Barbara Kopańska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2.
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
3.
Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne
przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe.
5. Staż pracy w administracji: minimum 3 lata.
6. Znajomość przepisów z zakresu ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
o odpadach, o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, prawo ochrony środowiska,
o gospodarce opakowaniami i odpadami
opakowaniowymi, o samorządzie gminnym, kodeks
postępowania administracyjnego.
7. Znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
1. Preferowane kierunki wykształcenia: administracja, ochrona środowiska.
2. Samodzielność, systematyczność, komunikatywność.
3. Umiejętność planowania i organizacji pracy.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za
gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
2. Prowadzenie kart kontowych osób fizycznych i prawnych z tytułu opłaty za
gospodarowanie
odpadami komunalnymi.
3. Systematyczne nanoszenie przypisów i odpisów wynikających m.in. z deklaracji
o wysokości
opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi.
4. Prowadzenie ewidencji szczegółowej w zakresie podatników z tytułu wpłat,
nadpłat i zaległości.
5. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
6. Przygotowywanie projektów aktów prawnych wynikających z pracy na zajmowanym
stanowisku.
7. Prowadzenie spraw związanych z selektywną zbiórką odpadów komunalnych,
organizowanie
punktów mobilnej zbiórki odpadów
komunalnych oraz sprawowanie nadzoru nad ich
działalnością.
8. Przygotowywanie materiałów do przetargów na świadczenie usług odbioru i
wywozu odpadów
komunalnych z terenu
posesji zlokalizowanych na terenie gminy Wyszogród.
9.
Prowadzenie wymaganych ewidencji i
rejestrów.
10. Sporządzanie sprawozdań.
11. Obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań.
12. Nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z
utrzymaniem
czystości i porządku.
13. Realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa, związanych z funkcjonowaniem
systemu odbioru i zagospodarowania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
14. Księgowanie
wpłat z tytułu zobowiązań pieniężnych.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu jak również w terenie, praca przy komputerze, stanowisko pracy na parterze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
Pełen etat.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV)
Na CV niezbędne jest umieszczenie następującej informacji:
Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na ogłaszane stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów
potwierdzających doświadczenie
zawodowe,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do
czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
g)
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w
przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia
zaświadczenia
z Krajowego Rejestru Karnego),
h)
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność -
w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z
pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych
kandydatów.
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2019 r. poz. 1282/ oraz Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. gospodarki odpadami komunalnymi” , z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w pokoju nr 5 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.11.2019r. do godz. 10 00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
/-/ Iwona Gortat
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informuję, iż:
1. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie złożył Pan/Pani aplikację, w zakresie wskazanym w art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późń. zm.) oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO, natomiast inne dane, na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
2. Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Wyszogród z siedzibą przy ul. Rębowskiej 37, 09-450 Wyszogród, reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród. Kontakt z administratorem możliwy jest w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród pod nr telefonu (24) 267 26 00 lub na adres e-mail: ugim@wyszogrod.pl
3. Informujemy, że Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową na adres: iod@wyszogrod.pl lub pisemnie na adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.
4. Dane osobowe po zakończeniu realizacji celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych dla dobra publicznego i przechowywane przez okres niezbędny do realizacji przepisów prawa.
5.Udostępnianie danych osobowych odbywa się wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Administratora, inspektora ochrony danych osobowych lub organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2019-11-19 13:53:25
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-02 13:04:18
- Liczba odsłon: 2269
- Historia dokumentu: