OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT NA PRZEDMIOT
Burmistrz Miasta i Gminy Wyszogród
Zaprasza do składania ofert na:
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC INFORMACKJI TURYSTYCZNEJ
Wyszogród , dnia 11.09.2014 r. |
|
Zamawiający: |
Nazwa: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród Adres pocztowy: ul. Rębowska 37, Miejscowość: Wyszogród Kod pocztowy: 09-450 Województwo: mazowieckie Telefon: 024 23 11 020 Faks: 024 23 11 024. Adres strony internetowej na której zamieszczono ogłoszenie: https://ugimwyszogrod.bip.org.pl/ |
Tytuł Projektu: |
Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy i Miasta Wyszogród w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego RPO WM 2007 – 2013, Numer Projektu: RPMA.06.02.00-14-017/13. |
Tytuł zamówienia: Zadanie w ramach projektu |
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC INFORMACKJI TURYSTYCZNEJ |
Przedmiot zamówienia: |
W ramach realizacji zadania przewiduje się zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 4 sztuk Tablic informacji turystycznej.
Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca w ramach zadania:
1. Zbierze informacje historyczne oraz fotograficzne na temat miejsc i zabytków wskazanych przez zamawiającego, tj.: § Wczesnośredniowieczny ośrodek kultu pogańskiego § Klasztor OO Franciszkanów § Rynek i ratusz § Synagoga § Góra zamkowa § Stary most drewniany § Cmentarz żydowski § Kościół parafialny 2. Wykonana projekt plastyczny Tablic i przedstawi do akceptacji Zamawiającego. 3. Wykona Tablice zgodnie z zatwierdzonym projektem plastycznym, dostarczy je miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz dokona trwałego montażu Tablic we wskazanych lokalizacjach. 4. Tablice powinny zostać wykonane na płycie PCV twardej o grubości 5 mm. I wymiarze 200x150cm. Stelaż do tablic powinien być wykonany z profilu stalowego 40x40x3mm. obudowanego z obu stron listwą drewnianą zabezpieczoną przed działaniem atmosferycznym. U góry stelaża powinien być wykonany daszek z listew drewnianych imitujący pokrycie gontem. Wysokość słupów 300 cm. 5. Przewiduje się wykonanie i montaż oświetlenia fotoiwoltaicznego dla 2 sztuk Tablic. 6. Materiały z jakich wykonane zostaną Tablice powinny uwzględniać zmienne warunki atmosferyczne oraz wymogi p.poż. Ponad to do wykonawcy należeć będzie: 1. Organizacja i zabezpieczenie terenu w miejscu montażu Tablic 2. Odtworzenie wszelkich zniszczeń związanych z pracami ziemnymi 3. Usunięcie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania 4. Jeżeli podczas robót konieczna będzie wykonanie przyłączy tymczasowych [woda, energia] lub instalacja urządzeń, Wykonawca wykona je na własny koszt z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie 5. Pokrycie kosztów mediów wykorzystywanych przez Wykonawcę podczas prac montażowych
|
Termin realizacji zamówienia: |
10 listopada 2014 r.
Zasady odbioru przedmiotu zamówienia opisano we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do Ogłoszenia. |
Kryterium oceny: |
Kryterium najniższej ceny: 100% cena. |
Miejsce składania ofert: |
Kancelaria Ogólna Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród |
Forma złożenia ofert: |
Pisemna. Wykonawcy przedstawiają ofertę na Formularzu oferty – Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia.
1. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wszystkie strony oferty muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i kolejno ponumerowane, począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. 3. Kartki oferty muszą być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację. 4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferta musi być umieszczona w dwóch kopertach. 6. Koperta zewnętrzna musi być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz musi posiadać oznaczenia: Oferta na: ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC INFORMACKJI TURYSTYCZNEJ Nie otwierać przed: 19 września 2014 r., godz. 12.00 7. Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku stwierdzenia, że została złożona po terminie. Wymagane Załączniki do Oferty: § Dokument rejestrowy [KRS, EDG, inny równoważny dokument rejestrowy] § Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby wskazane w dokumencie rejestrowym § Wykazy i oświadczenia wskazane w formularzu oferty i stanowiące załączniki do niej. |
Termin złożenia ofert:
Termin związania ofertą: |
Termin złożenia oferty: 19 września 2014 r. do godz. 12.00 Termin związania ofertą: 30 dni |
Wymagania dla wykonawców |
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia i koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Wykonawca musi być w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia 4. Na dzień składania oferty Wykonawca nie może posiadać zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków w pkt. 1 – 4 Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z pkt. 7 – 11 Formularza Oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia |
Informacje o umowie |
Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. |
Inne informacje: |
1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 3. Gwarancja na wykonane Tablice Informacyjne co najmniej 60 miesięcy 4. Płatność jednorazowa po dokonaniu odbioru Tablic informacyjnych przez Zamawiającego 5. Wykonanie Tablic Informacyjnych z materiałów własnych Wykonawcy, materiały muszą być będą fabrycznie nowe i muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w rozumieniu przepisu art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 6. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy przed wbudowaniem materiałów i zamontowaniem urządzeń, stosowne dokumenty potwierdzające ich parametry techniczne, jakość i dopuszczenie do stosowania w budownictwie. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę wykonanych robot i jakości wbudowanych, materiałów i urządzeń. |
Zatwierdzam
Mariusz Bieniek Burmistrz Miasta i Gminy Wyszogród |
ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Ogłoszenia
Formularz Ofertowy
Pieczęć wykonawcy
POSTĘPOWANIE NA WYBÓR WYKONAWCY
na zadanie pn.:
ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC INFORMACKJI TURYSTYCZNEJ
Wykonawca/ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie:
(opis ze względu na siedzibę)
1. Zarejestrowana nazwa Wykonawcy :
_______________________________________________________________________________
2. Zarejestrowany adres Wykonawcy :
_______________________________________________________________________________
3. Numer telefonu : ____________________________________
4. Numer Faxu: ________________________________________
5. Adres e-mail:_________________________________________
6.Adres do korespondencji
_______________________________________________________________________________
Nawiązując do Ogłoszenia o zamówieniu realizowanym w zgodnie z zasadą konkurencyjności na zadanie pn. ZAPROJEKTOWANIE, WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC INFORMACKJI TURYSTYCZNEJ oferuję, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Ogłoszeniu i Załącznikach.
w kwocie brutto _____________________________________________
(słownie: ___________________________________________________)
w kwocie netto ______________________________________________
(słownie: ___________________________________________________)
Stawka VAT _______________%
1) Oświadczam, że w pełni akceptuję wszystkie warunki określone w Ogłoszeniu i Załącznikach, w tym wyrażam zgodę na przyjęcie warunków umowy, określonych w Załączniku Nr 2 do Ogłoszenia.
2) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w Ogłoszeniu.
3) Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres wskazany w Ogłoszeniu, tj. przez okres 30 dni
4) Oświadczam, że wykonam przedmiot zamówienia siłami własnymi.
5) Oświadczam, że występuję w niniejszym postępowaniu jako: osoba fizyczna/osoba prawna/jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej/konsorcjum.*
6) Oświadczam, że podpisuję niniejszą ofertę jako osoba do tego upoważniona na podstawie załączonego: pełnomocnictwa / odpisu z ewidencji działalności gospodarczej/ odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego*.
7) Oświadczam, że posiadam uprawnienia i koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
8) Oświadczam, iż posiadam wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
9) Oświadczam, iż dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
10) Oświadczam, iż jestem w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia
11) Oświadczam, iż na dzień złożenia oferty nie posiadam zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego.
Załączniki do Formularza Oferty:
1.Dokument rejestrowy …………………………………………………………………………………. (wskazać nazwę dokumenty rejestrowego oraz załączyć kopię podpisana przez osobę upoważnioną).
2.Pełnomocnictwo dla Pana/Pani ………………………. (Jeśli dotyczy. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć w oryginale)
3.Inne : ………………………………………………………………..
(*niepotrzebne skreślić)
Upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy
_____________________________________
( data, podpis, pieczęć)
ogloszenie__tablice
formularz_oferty_tablice_v_edytowalna
wzor_umowy_tablice
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2014-09-11 17:12:15
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-11 17:12:15
- Liczba odsłon: 1978
- Historia dokumentu: