Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wykształcenie wyższe, kierunki preferowane: administracja lub prawo.
4. Doświadczenie zawodowe min. rok w administracji samorządowej.
5. Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawy o pomocy państwa
w wychowywaniu dzieci, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o samorządzie
gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych.
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność interpretowania i korzystania z przepisów prawa.
2. Łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich.
3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność.
4. Umiejętność pisania i redagowania tekstów.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
2. Kompletowanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie
świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
3. Przygotowywanie decyzji przyznających świadczenia z funduszu alimentacyjnego.
4. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych i odbieranie oświadczeń majątkowych,
prowadzenie postępowania z dłużnikami alimentacyjnymi.
5. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie
świadczenia wychowawczego, prowadzenie postępowania administracyjnego i udzielanie
informacji o trybie postępowania w sprawach z zakresu świadczenia wychowawczego.
6. Współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania
i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia
wychowawczego.
7. Przygotowywanie projektów decyzji, sporządzanie list wypłat zgodnie z wydanymi
decyzjami administracyjnymi.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie MGOPS Wyszogród, praca przy komputerze, stanowisko pracy na parterze, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MGOPS, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów
rekrutacji,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia
z Krajowego Rejestru Karnego),
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie najlepszych
kandydatów.
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej i testu
sprawdzającego wiedzę.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej i testu sprawdzającego wiedzę.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1202 z późn. zm./.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.03.2016r. do godz. 1000 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w MGOPS Wyszogród, ul. Rębowska 42.
Kierownik Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie
Grażyna Piotrowska
Miejsko-Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 42
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie informuje, iż po dokonaniu oceny formalnej złożonych dokumentów, wskazanych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Referent ds. Funduszu Alimentacyjnego i świadczeń wychowawczych, kandydatka nie spełnia wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu. Procedura naboru została zakończona.
15.03.2016r. Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie
Grażyna Piotrowska
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2016-03-03 10:30:52
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-15 12:31:12
- Liczba odsłon: 1919
- Historia dokumentu: