Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. organizacji biura i informacji
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
3. Wykształcenie wyższe. Preferowane: administracja, prawo, dziennikarstwo.
4. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w administracji samorządowej na takim samym lub
zbliżonym stanowisku.
5. Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania
Administracyjnego, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, Ustawy
prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi.
6. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
7. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office i programów
graficznych.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność interpretowania i korzystania z przepisów prawa.
2. Znajomość edytora aktów prawnych – LEGISLATOR.
3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność.
4. Umiejętność pisania i redagowania tekstów.
5. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. Wykonywanie prac zleconych przez Burmistrza, Przewodniczącego Rady oraz Sekretarza
Gminy i Miasta Wyszogród.
2. Obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczno-prawna Rady i jej organów przy
współpracy z radcą prawnym, w tym organizacyjne przygotowywanie sesji oraz
posiedzeń komisji i ich protokołowanie.
3. Prowadzenie rejestrów zarządzeń, uchwał i stanowisk rady oraz interpelacji i wniosków,
skarg i wniosków.
4. Wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
5. Przygotowywanie materiałów informacyjnych na sesje, komisje, narady Burmistrza.
6. Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej.
7. Realizacja polityki promocyjnej gminy, w tym współpraca z mediami.
8. Redagowanie stron internetowych www.wyszogrod.pl, www.tramwajwodny.wyszogrod.pl
9. Prowadzenie dokumentacji prasowej i audiowizualnej dotyczącej gminy.
10. Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu jak również w terenie, praca przy komputerze, stanowisko pracy na pierwszym piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla
celów rekrutacji,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia
zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów.
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej i testu
sprawdzającego wiedzę.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej i testu sprawdzającego wiedzę.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1202 ze zm./.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. organizacji biura i informacji ”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.11.2015r. do godz. 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz
Gminy i Miasta Wyszogród
Jan Boszko
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Inspektor ds. organizacji biura
i informacji
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż po dokonaniu oceny formalnej złożonych dokumentów, wskazanych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Inspektor ds. organizacji biura i informacji, żaden z kandydatów nie spełnia wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu. Procedura naboru została zakończona.
12.11.2015r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2015-10-27 09:57:53
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-12 10:17:29
- Liczba odsłon: 3349
- Historia dokumentu: