Urząd Gminy i Miasta
Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach
naboru na stanowisko:
Sekretarz Gminy i Miasta Wyszogród
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko: Sekretarz Gminy i Miasta Wyszogród w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród wybrany został do zatrudnienia Pan Łukasz Drzewaszewski, zam. Cieciórki.
Uzasadnienie:
Pan Łukasz Drzewaszewski spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: Sekretarz Gminy i Miasta Wyszogród . W rozmowie kwalifikacyjnej wykazał się wiedzą i przygotowaniem merytorycznym do pracy na w/w stanowisku, które gwarantują prawidłowe wykonywanie zakresu zadań przypisanych Sekretarzowi.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
28.06.2019 r. Barbara Kopańska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Lista
kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko:
Sekretarz Gminy i Miasta Wyszogród
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Ilość złożonych ofert: 2
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 2
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
1. Drzewaszewski Łukasz
2. Głowacki Krzysztof
III. O
terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani
telefonicznie.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
25 .06.2019 r. Barbara Kopańska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 65/2019
Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Sekretarz Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie.
5. Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach,
o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach
samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r.
poz. 1260 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni
staż pracy na kierowniczym stanowisku
urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej
czteroletni staż pracy na stanowisku
urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2
w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku
urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
6. Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011
r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Brak przynależności do partii politycznej.
8. Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność podejmowania decyzji i koordynowania działań.
2. Umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem, odpowiedzialność.
3. Umiejętność planowania i organizacji pracy.
4. Umiejętność opracowywania projektów aktów
prawnych i praktycznego stosowania
przepisów.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1.
Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez
poszczególne stanowiska pracy.
2. Przygotowywanie projektów oraz zmian
regulaminów i innych aktów wewnętrznych
obowiązujących w Urzędzie.
3. Nadzór nad prowadzeniem rejestrów i zbiorów aktów prawa miejscowego.
4. Nadzór nad sprawami związanymi z wyborami
do organów państwowych,
samorządowych, parlamentarnych i
referendów ogólnokrajowych.
5. Podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza.
6. Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu.
7. Nadzór nad realizacją zadań Urzędu oraz
stworzenie bezpiecznych i higienicznych
warunków pracy.
8. Prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą.
9. Nadzór i udział w pracach komisji
rekrutacyjnej związanych z naborem pracowników na
stanowiska urzędnicze.
10. Organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników.
11. Dokonywanie ocen okresowych stanowisk bezpośrednio nadzorowanych.
12. Sprawowanie nadzoru oraz egzekwowanie stosowania, przestrzegania i znajomości przez
pracowników urzędu: Instrukcji Kancelaryjnej, Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu
Pracy, Polityki Bezpieczeństwa
Informacji, Kodeksu postępowania administracyjnego,
przepisów bhp, p.poż., ustaw o
ochronie informacji niejawnych i ochronie danych
osobowych oraz innych aktów
regulujących pracę Urzędu.
13. Dbanie o podnoszenie kwalifikacji pracowników.
14.
Czuwanie nad przestrzeganiem przez pracowników Urzędu dyscypliny pracy i
kultury
osobistej.
15.
Nadzorowanie wykonywania zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji
niejawnych.
16. Udział w posiedzeniach Komisji i sesjach Rady Gminy i Miasta Wyszogród.
17. Rozdzielanie i dekretowanie korespondencji.
18. Nadzór nad pracami komisji przetargowych.
19.
Prowadzenie całości dokumentacji w zakresie przeprowadzonych kontroli
zewnętrznych
przez organy kontroli w Urzędzie.
20. Prowadzenie spraw związanych z wychowaniem
w trzeźwości i przeciwdziałaniu
alkoholizmowi z zakresu jst.,
ścisła współpraca z Miejsko-Gminną Komisją ds.
Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych i Uzależnień w Wyszogrodzie.
21. Dokonywanie oceny pracy dyrektorow placówek oświatowych.
22. Sprawowanie nadzoru nad organizacją i jakością pracy placówek oświatowych.
23.
Sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi w zakresie organizacji
pracy
i sprawnego wykonywania zadań.
24. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu, praca przy komputerze, stanowisko pracy na pierwszym piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych. Pełen etat.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
Na CV niezbędne jest umieszczenie następującej informacji:
Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na ogłaszane stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),
d) kserokopie świadectw
pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie
zawodowe (poświadczone przez kandydata
za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za
zgodność z oryginałem),
f) kserokopie dokumentów
potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności
(poświadczone przez kandydata za
zgodność z oryginałem),
g) oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych
(druk do pobrania),
h) oświadczenie kandydata, że nie
był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku
zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia
z Krajowego Rejestru Karnego) (druk
do pobrania),
i) kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów,
którzy zamierzają skorzystać z
pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów (poświadczony
przez kandydata za zgodność z oryginałem).
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm./ oraz Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, z dopiskiem:
„Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy i Miasta Wyszogród” , należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.06.2019r. do godz. 9 00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Załączniki:
1.
Zarządzenie nr 65/2019 ws. ogłoszenia naboru:
Pobierz
2.
Regulamin naboru:
Pobierz
3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie: Pobierz
4. Oświadczenie: Pobierz
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informuję, że:
1. Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przesłanki art. 6 ust. 1 lit. c RODO, dotyczącej
realizacji obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy kodeks pracy
w zakresie wskazanym w art. 22
1
§ 1 i 2, ustawy o pracownikach samorządowych oraz na podstawie przesłanki
z art. 6 ust. 1 lit. a RODO w przypadku danych wykraczających poza
wskazany powyżej zakres wynikający z
przepisu prawa, w celu realizacji
procesu rekrutacji.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu przetwarzania
tj. przeprowadzenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
3. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina i Miasto Wyszogród z siedzibą ul. Rębowska 37,
09-450 Wyszogród, adres e-mail: ugim @wyszogrod.pl , tel. (24) 267-26-00 .
4. Administrator wyznaczył
inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować drogą mailową
na adres iod@wyszogrod.pl lub
pisemnie na adres:
Urząd Gminy i
Miasta Wyszogród,
ul. Rębowska
37, 09-450
Wyszogród.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji przepisów prawa.
6. Udostępnianie danych osobowych
odbywa się wyłącznie uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów
prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo
dostępu do danych osobowych, prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych; prawo żądania
usunięcia danych osobowych przetwarzanych
bezpodstawnie; prawo żądania ograniczenia przetwarzania
danych osobowych; prawo wyrażenia sprzeciwu
wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, prawo
do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2019-06-11 15:38:51
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-14 11:44:54
- Liczba odsłon: 2449
- Historia dokumentu: