Wersja archiwalna 2017-09-26 14:24:19


Ogłoszenie nr 587766-N-2017 z dnia 2017-09-13 r.

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt RPMA.10.01.01-14-7235/16 pn. „Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska  37 , 09450   Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne składane osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłane pocztą tradycyjną.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
Numer referencyjny: UGiM.271.21.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
brak ograniczeń


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi prowadzenia zajęć pozalekcyjnych przez wykwalifikowane osoby dla 260 uczestników projektu, z następującego zakresu: kół zainteresowań dotyczących nauk ścisłych, informatycznych, artystycznych oraz językowych Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych i zwiększenie szans na wybór ścieżki edukacyjnej i zawodu przez uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami oraz zdobycie praktycznych umiejętności obsługi programów komputerowych niezbędnych na rynku pracy. Usługi realizowane są w ramach projektu „Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWM 2014-2020.

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

80500000-9



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia



2017-10-01

2018-06-30



2018-10-01

2019-06-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: - posiadanie przygotowania pedagogicznego potwierdzonego dokumentem – nie dotyczy warsztatów kompetencji miękkich, - złożenie oświadczenia o niekaralności. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 1. Koło nauk ścisłych: - jest osoba lub osoby zgłoszone przez wykonawcę posiadające wykształcenie wyższe na kierunku(specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem tj. fizyka lub chemia – dokument potwierdzający(warunek dostępu) - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 2. Koło informatyczne ICT: - jest osoba lub osoby zgłoszone przez wykonawcę posiadające wykształcenie wyższe na kierunku(specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 3. Koło języka angielskiego: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe na kierunku filologii angielskiej. - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 4. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć tanecznych: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia zajęć tanecznych, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Warunkiem udziału w realizacji zajęć z Części 5. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć plastycznych: - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiada/-ją wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub wykształcenie wyższe i uprawnienia do prowadzenia zajęć plastycznych, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dla uczniów szkół kształcenia ogólnego co najmniej na jednym ze wskazanych poziomów (I lub II)- min. 400h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć powinny posiadać doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z takiej samej lub podobnej tematyki-min. 300h- zapis w życiorys zawodowy– załącznik nr 3 do siwz, - warunkowo: osoba lub osoby zgłoszone przez Wykonawcę do prowadzenia zajęć posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe Ocena spełniania warunku: metoda spełnia/nie spełnia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: brak
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: brak
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 7 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

50,00

Kwalifikacje zawodowe

15,00

Doświadczenie zawodowe

30,00

Program

5,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-21, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Koło nauk ścisłych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. Koło nauk ścisłych – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia z fizyki, chemii, przyrody i matematyki. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.1.1. Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 18 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 18 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 36 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 1gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, podstawowy sprzęt laboratoryjny oraz dostęp do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.1.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie laboratoryjnej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami b) formy organizacji pracy (zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowana) 3.4.1.1.2. Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń prowadzi doświadczenia, badania, tworzy mini konstrukcje, wykonuje obliczenia oraz projekty graficzne, potrafi nazwać podstawowy sprzęt laboratoryjny i wyjaśnić jego przeznaczenie, zbudować zestaw do sączenia, przedstawia fotosyntezę. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy(pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

50,00

Kwalifikacje zawodowe

15,00

Doświadczenie zawodowe

30,00

Program

5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

Koło informatyczne ICT

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2. Koło informatyczne ICT - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem naukę obsługi programów komputerowych i Internetu, obsługę programów graficznych, tworzenie prostych animacji, projektów graficznych, tworzenie prezentacji oraz tekstów i obliczeń za pomocą programów biurowych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.2.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 22 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 22 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 44 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 6gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptopy z oprogramowaniem biurowym i graficznym oraz dostępem do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.2.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie warsztatów nakierowane na zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności wykorzystania programów komputerowych. 3.4.2.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń obsługuje programy komp. i Internet, nabył umiejętności podst. obsługi programów graficznych, tworzenia prostych animacji, projektów graficznych, tworzy prezentacje oraz teksty i obliczenia za pomocą programów biurowych. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

50,00

Kwalifikacje zawodowe

15,00

Doświadczenie zawodowe

30,00

Program

5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

Koło języka angielskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3. Koło języka angielskiego- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia nt. kultury i historii krajów nauczanego języka oraz zagadnienia: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.3.1 Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 10 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 10 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 20 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła językowego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z dostępem do internetu oraz odtwarzacz CD. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.3.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie konwersacji (grupy starsze wiekowo) i nauce poprzez zabawę (grupy młodsze wiekowo) z wykorzystaniem nowoczesnych metod i sprzętu ICT. 3.4.3.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: posługiwanie się słownictwem z zakresu: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż i inne, prowadzi konwersacje w j. angielskim w czynnościach związanych z dniem codziennym, przygotowuje dokumenty aplikacyjne w j. angielskim. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

50,00

Kwalifikacje zawodowe

15,00

Doświadczenie zawodowe

30,00

Program

5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

Koło artystyczne – prowadzenie zajęć tanecznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć tanecznych – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów tańca połączonych ze zdobyciem praktycznych umiejętności ruchowych i tanecznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.4.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć. 3.4.4.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami, b) formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.4.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecznych poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

50,00

Kwalifikacje zawodowe

15,00

Doświadczenie zawodowe

30,00

Program

5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

Koło artystyczne – prowadzenie zajęć plastycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5. Koło artystyczne – prowadzenie zajęć plastycznych – Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów i elementów technik plastycznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.5.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 – łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych – możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, dostęp do internetu, materiały plastyczne. 3.4.5.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a)metody pracy z uczniami, b)formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.5.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecz. poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4, 80500000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena

50,00

Kwalifikacje zawodowe

15,00

Doświadczenie zawodowe

30,00

Program

5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia
zalacznik_nr_1
zalacznik_nr_2
zalacznik_nr_3
zalacznik_nr_4
zalacznik_nr_5
zalacznik_nr_6
zalacznik_nr_7
zalacznik_nr_8









Wyszogród, 21.09.2017r.

 

UGiM.271.21.2017

  

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku” –

 Części 1-5 zamówienia.

 

Informacja z otwarcia ofert

 

 Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z art. 86 ust. 5, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015r., poz. 2164, z późn. zm.), podaje do publicznej wiadomości informacje z otwarcia ofert.

 

1.      W dniu 21 września 2017r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 44/2017, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 21.09.2017r. do godz. 13:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:

Na część 3 zamówienia – Koło języka angielskiego

Lp.

Nazwa wykonawcy

Data wpłynięcia oferty

Cena netto

1 godziny

VAT

Cena brutto

1 godziny

 

 

1

AMERICAN CENTER

Iwona Ferenc, Hubert Domański S.C.

09-200 Sierpc

ul. Płocka 32

 

 

21.09.2017 r.

 

 

90,00 zł/h

Podmiot zwolniony z VAT na podst. art. 43 ust.w pkt 28 ustawy VAT

 

 

90,00 zł/h

 

 

 

Na część 4 zamówienia – Koło artystyczne – prowadzenie zajęć tanecznych

Lp.

Nazwa wykonawcy

Data wpłynięcia oferty

Cena netto

1 godziny

VAT

Cena brutto

1 godziny

 

1

Izabela Zarychta

09-410 Płock

al. Jana Pawła II 47 m. 54

 

18.09.2017 r.

 

60,98 zł/h

 

23%

 

75,00 zł/h

 

2.      Zamawiający  podczas otwarcia ofert poinformował, że szacowana wartość godzinowa dla części 1-5 zamówienia wynosi 70,00 zł/h brutto.

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

/-/ Jan Boszko

 







 

Wyszogród, dn. 26.09.2017 r.

 

 

UGiM.271.21.2017   

                       

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn.:  „Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku” - Części 1,2,5 zamówienia.

 

 

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

 Gmina i Miasto Wyszogród, działając w oparciu o  art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zawiadamia co następuje:

 

1.      Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP: „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”

 

2.      W związku z zaistnieniem okoliczności wskazanej w pkt. 1. Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na części 1,2,5 przedmiotu zamówienia.

 

 

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

/-/ Jan Boszko

 



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3955827]

przewiń do góry