Wyszogród: Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju -w Gminie i Mieście Wyszogród w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju -w Gminie i Mieście Wyszogród w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający w ramach zadania pn. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju -w Gminie i Mieście Wyszogród zleca wykonanie następujących zadań: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 291510W m. Rębowo Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 1,23 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 4936 m2, - podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna 31,5 mmo grubości 7 cm po zagęszczeniu na powierzchni 4565,8 m2. - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 4565,8 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 4319 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 148,08 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 5 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 9, 2. Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Słomin Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 2,13 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 8532 m2, - podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna 31,5 mmo grubości 7 cm po zagęszczeniu na powierzchni 8958,6 m2. - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 8959,6 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 8531,7 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 255,96 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 7 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 9. 3. Przebudowa drogi gminnej nr 291508W, m. Rostkowice, Kobylniki Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 1,71 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 6856 m2, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna /31,5 mm/o grubości po zagęszczeniu 7 cm na powierzchni 5380 m2, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm na powierzchni 1161,8 m2, - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 6541,8 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 6199 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 205,68 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 21 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 23. 4. Przebudowa drogi gminnej nr 291518W w m. Ciućkowo, Marcjanka, Drwały. Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 1,9 km, - wykonanie przepustu z rur betonowych o średnicy ø 40 cm o długości 15 m. - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 7584,0 m2, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna /31,5 mm/o grubości po zagęszczeniu 7 cm na powierzchni 7686,4 m2,. - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 7307,2 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 6928,0 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 151,68 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 7 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 11..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 PLN.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych w zakresie budowy i remontu dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł /brutto/ - każda b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi objętymi zamówieniem przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności kierowanie robotami drogowymi upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi objętymi zamówieniem przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności kierowanie robotami drogowymi upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł, b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy winni złożyć: a) harmonogram rzeczowo finansowy robót - według załącznika nr 6 do siwz; b) wypełniony formularz - tabela elementów scalonych sporządzony na postawie przedmiarów robót - według załącznika nr 8. c) wypełnione formularze ofertowe z przedmiarem robót; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia:
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta
Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4 - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013, Piorytet III Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura Drogowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załącznik nr 6 do siwz - harmonogram rzeczowo-finansowy robót
Załącznik nr 7 do siwz - projekt umowy
Załącznik nr 8 do siwz formularz cenowy
Przedmiar Kobylniki - Rostkowice
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Uzupełniony przedmiar - Drwały
UGiM -271.4.2012 Wyszogród, dn.30.05.2012 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wszyscy
Dotyczy przetargu na: „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju – w Gminie i Mieście Wyszogród” w ramach realizacji projektu pt. „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju”.
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została :
Oferta Nr 3 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna, ul. H. Sienkiewicza 13, 05-230 Kobyłka.
za cenę brutto: 1 949 968,53zł
stawka VAT: 23 %
Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według kryterium cena – 100 % - 100 pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 6 ofert:
Lp |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena brutto PLN |
Punktacja /%/ |
1. |
Konsorcjum GRANAR Sp. z o.o. - DROGOMEX Sp. z o.o. -INVEST AG Sp. z o.o. |
ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770 Warszawa
|
2 393 055,29 |
81,48 |
2. |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A. |
ul. Krośniewicka 5 09-500 Gostynin |
2 242 090,60 |
86,97 |
3. |
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna |
ul. H.Sienkiewicza13 05-230 Kobyłka |
1 949 968,53 |
100,00 |
4. |
PRID-CIECHANÓW Sp. z o.o.
|
Chotum 46A 06-452 Ościsłowo
|
2 172 118,87 |
89,77 |
5. |
Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. |
ul. 19-go Stycznia 62 09-100 Płońsk |
1 974 677,10 |
98,75 |
6. |
EUROVIA Polska S.A.
|
ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce |
2 095 150,09 |
93,07 |
Z postępowania wykluczono: nie dotyczy.
W postępowaniu zostały odrzucone oferty firm: nie dotyczy.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 11.06.2012 r.
Zwracamy się z prośbą o zwrotne potwierdzania otrzymania zawiadomienia za pośrednictwem faksu.
Z poważaniem
Burmistrz Gminy i Miasta
Wyszogród
Bieniek Mariusz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-30 17:05:49
- Liczba odsłon: 208
- Historia dokumentu: