Wyszogród: Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju -w Gminie i Mieście Wyszogród w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju -w Gminie i Mieście Wyszogród w ramach realizacji projektu pt. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający w ramach zadania pn. Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju -w Gminie i Mieście Wyszogród zleca wykonanie następujących zadań: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 291510W m. Rębowo Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 1,23 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 4936 m2, - podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna 31,5 mmo grubości 7 cm po zagęszczeniu na powierzchni 4565,8 m2. - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 4565,8 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 4319 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 148,08 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 5 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 9, 2. Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Słomin Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 2,13 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 8532 m2, - podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna 31,5 mmo grubości 7 cm po zagęszczeniu na powierzchni 8958,6 m2. - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 8959,6 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 8531,7 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 255,96 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 7 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 9. 3. Przebudowa drogi gminnej nr 291508W, m. Rostkowice, Kobylniki Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 1,71 km, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 6856 m2, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna /31,5 mm/o grubości po zagęszczeniu 7 cm na powierzchni 5380 m2, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm na powierzchni 1161,8 m2, - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 6541,8 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 6199 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 205,68 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 21 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 23. 4. Przebudowa drogi gminnej nr 291518W w m. Ciućkowo, Marcjanka, Drwały. Zadanie obejmuje wykonanie; - robót pomiarowych przy robotach ziemnych na dł. 1,9 km, - wykonanie przepustu z rur betonowych o średnicy ø 40 cm o długości 15 m. - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 7584,0 m2, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego-mieszanka optymalna /31,5 mm/o grubości po zagęszczeniu 7 cm na powierzchni 7686,4 m2,. - nawierzchni asfaltowej z 2 warstw; wyrównawcza o gr. 5 cm na pow. 7307,2 m2, warstwa ścieralna o gr. 3 cm na pow. 6928,0 m2, - wyrównanie obustronne poboczy z uzupełnieniem pospółką w ilości 151,68 m3, - słupki do znaków drogowych z rur stalowych w ilości 7 szt. - znaki drogowe trójkątne o boku 90 cm w ilości szt. 11..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 PLN.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych w zakresie budowy i remontu dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł /brutto/ - każda b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi objętymi zamówieniem przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności kierowanie robotami drogowymi upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi objętymi zamówieniem przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności kierowanie robotami drogowymi upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł, b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy winni złożyć: a) harmonogram rzeczowo finansowy robót - według załącznika nr 6 do siwz; b) wypełniony formularz - tabela elementów scalonych sporządzony na postawie przedmiarów robót - według załącznika nr 8. c) wypełnione formularze ofertowe z przedmiarem robót; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013, Piorytet III Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura Drogowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


SIWZ

Załącznik nr 6 do siwz - harmonogram rzeczowo-finansowy robót

Załącznik nr 7 do siwz - projekt umowy

Załącznik nr 8 do siwz formularz cenowy

Segregator1

Segregator2

Segregator3

Segregator4

Przedmiar Słomin

Przedmiar Kobylniki - Rostkowice

Przedmiar Rębowo

Przedmiar Drwały


Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

Uzupełniony przedmiar - Drwały


Odpowiedź 2


UGiM -271.4.2012 Wyszogród, dn.30.05.2012 r.


Zawiadomienie o wyborze oferty

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

Wszyscy



Dotyczy przetargu na: „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju – w Gminie i Mieście Wyszogród” w ramach realizacji projektu pt. „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju”.

Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została :

Oferta Nr 3 złożona przez:

Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna, ul. H. Sienkiewicza 13, 05-230 Kobyłka.

za cenę brutto: 1 949 968,53zł

stawka VAT: 23 %

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według kryterium cena – 100 % - 100 pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 6 ofert:


Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cena brutto PLN

Punktacja /%/

1.

Konsorcjum GRANAR Sp. z o.o. - DROGOMEX Sp. z o.o. -INVEST AG Sp. z o.o.

ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770 Warszawa


2 393 055,29

81,48

2.

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A.

ul. Krośniewicka 5 09-500 Gostynin

2 242 090,60

86,97

3.

Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna

ul. H.Sienkiewicza13 05-230 Kobyłka

1 949 968,53

100,00

4.

PRID-CIECHANÓW Sp. z o.o.


Chotum 46A 06-452 Ościsłowo


2 172 118,87

89,77

5.

Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.

ul. 19-go Stycznia 62 09-100 Płońsk

1 974 677,10

98,75

6.

EUROVIA Polska S.A.


ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce

2 095 150,09

93,07



Z postępowania wykluczono: nie dotyczy.


W postępowaniu zostały odrzucone oferty firm: nie dotyczy.


Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 11.06.2012 r.


Zwracamy się z prośbą o zwrotne potwierdzania otrzymania zawiadomienia za pośrednictwem faksu.



Z poważaniem

Burmistrz Gminy i Miasta

Wyszogród


Bieniek Mariusz





Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3488665]

przewiń do góry