Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/11
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:158592-2013:TEXT:PL:HTML
PL-Wyszogród: Usługi udzielania kredytu
2013/S 093-158592
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina i Miasto Wyszogródul. Rębowska 37Punkt kontaktowy: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 WyszogródOsoba do kontaktów: Elżbieta Biernat09-450 WyszogródPOLSKATel.: +48 242672611E-mail: e.biernat@wyszogrod.plFaks: +48 242672601
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wyszogrod.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Gmina iMiasto Wyszogród
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/11
ul. Rębowska37
09-450 Wyszogród
Kod NUTS PL121
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 8 165 362, 20 PLNprzeznaczonego na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów w następującychbankach:
BOŚ SA Płock - kwota kredytu 903 500,00 PLN
Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie – kwota kredytu 2 162 162,20 PLN
BS Sochaczew – kwota kredytu 1 830 000,00 PLN.
BS Sochaczew – kwota kredytu 1 393 300,00 PLN
BS Sochaczew – kwota kredytu 876 400, 00 PLN
Vistula Bank Spółdzielczy – kwota kredytu 1 000 000, 00 PLN
3.3 Zakres usługi
1. Kredyt uruchamiany jest jednorazowo po podpisaniu umowy.
Źródłem spłaty będą wpływy z dochodów własnych Gminy i Miasta Wyszogród.
Spłata kapitału nastąpi w następujący sposób tj.:
2016–2020 rok – 60 rat po 48 000,00 PLN.,
2021–2025 rok – 60 rat po 45 000,00 PLN.,
2026–2013 – 59 rat po 43 000,00 PLN., + 1 rata 48 362,20 PLN
Bank udzielający kredytu dokona spłaty powyższych zobowiązań na konta w/w banków nie później niż do dnia30 czerwca 2013 r.
2. Spłaty rat kredytu ( kapitału ) dokonywane będą w ratach miesięcznych w terminie do 30-tego każdegomiesiąca przez okres 180 miesięcy poczynając od 30 stycznia 2016 r. Ostatnia rata kredytu do 30 drudnia 2030r.
3. Okres karencji w spłacie rat kapitałowych – do stycznia 2016 r.
4. Spłata odsetek dokonywana będzie do 30-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którymdokonano wpłat rat kapitałowych.
5. W okresie karencji odsetki od wykorzystanego kredytu spłacane będą do 30-tego dnia każdego miesiąca w211 ratach poczynając od 30.6.2013 r.
6. Ostatni termin płatności odsetek 30 grudnia 2030 r. Szczegółowy harmonogram spłat zaciąganego kredytustanowi integralną część niniejszej specyfikacji
7. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu ( bądź odsetek ) przypadają w dzień wolny odpracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bezponoszenia dodatkowych kosztów.
8. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy:
- stałej w okresie kredytowania marży banku
- zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania określonej dla jednomiesięcznych depozytówbankowych (WIBOR-3M).
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/11
9. Do określenia wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy każdorazowoprzyjmowana będzie stawka WIBOR 3 M z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, wktórym oprocentowanie będzie obowiązywać.
10. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawkiWIBOR-3M na dzień 10.5.2013 r. tj. 3,43 %.
11. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca ( bank ) powiadomi Zamawiającego na piśmiew terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniupodlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie,że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366.
12. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu przewidywanyharmonogram spłat kredytu uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ. W przypadku obowiązku zapłatyprowizji wykonawcy będzie ona wypłacana jednorazowo, poprzez jej potrącenie z przekazanej na rachunekbudżetu Gminy kwoty kredytu.
13. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt. 8, orazewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułuwykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłatzwiązanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługąkredytu, poza określonymi w ofercie.
14. Bank zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bezobciążenia zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez zmawiającego wterminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo :
niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu
renegocjacji kwoty i terminów spłat kapitału.
16. Bank nie może uzależnić kredytu od przyjęcia bankowej obsługi zamawiającego oraz od ubezpieczeniakredytu przez zamawiającego. Do obsługi kredytu może zostać otwarty rachunek techniczny – bez opłat iprowizji.
17. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blancowraz z deklaracją wekslową.
18. Opinia RIO ws możliwości spłaty kredytu zostanie udostępniona Wykonawcom na stronie internetowejniezwłocznie po jej otrzymaniu.
4.1 Kredyt winien być postawiony do dyspozycji zamawiającego w ciągu 2 dni od dnia zawarcia umowy, zzastrzeżeniem postanowień rozdziału 3 pkt 3.3. niniejszej specyfikacji. Planowany termin zaciągnięcia kredytu –30.6.2013 r., ostateczna spłata ( ostatnia rata odsetkowa ) – 30.12.2030 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego zaciągnięcia kredytu, po pozytywnym zakończeniuprocedury przetargowej w okresie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.2. Wykonawca zobowiązany jest do spłaty kredytów zaciągniętych w bankach wymienionych w rozdziale 3 pkt3.1. w terminie nie później niż 30.6.2013 r.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/11
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
powyżej 200 000 EUR.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 3 000 000 i 4 000 000 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 30.6.2013. Zakończenie 30.12.2030
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
9.1 Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł.)
9.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w VISTULA Banku Spółdzielczym wWyszogrodzie Nr 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 , z dopiskiem „Wadium
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620).
9.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopięwpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium –przetarg na kredyt”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionegona rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.3.b-e muszą zachowywać ważność przezcały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
9.5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminiedecydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/11
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogąubiegać się Wykonawcy, którzy:
5.1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b.
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie:
5.2.1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania poprzez legitymowanie się zezwoleniem lub innym dokumentemuprawniającym do wykonywania czynności bankowych wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. PrawoBankowe),
5.2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji usługi; Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań,których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywaniaoceny spełniania tego warunku: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 doSIWZ.
5.2.3. posiadania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający nieprecyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ.
5.2.4. posiadania potencjału ekonomicznego i finansowego; Zamawiający nie precyzuje wymagań, którychspełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania ocenyspełniania tego warunku: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– Załącznik nr 2 doSIWZ.
5.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1ustawy Pzp.
5.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą kompletną ofertę w terminiewyznaczonym przez Zamawiającego, oraz
5.5. zabezpieczą ofertę wadium w wysokości, w formie i terminie określonym przez Zamawiającego.
5.6. Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą„spełnia–nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w rozdziale6 specyfikacji.
Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie.
5.7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.7.2. Zgodnie z art. 141 Pzp Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialnośćza wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialnościsolidarnej dłużników określa art. 366 Kodeksu cywilnego.
5.7.3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp,wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.7.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegaćwykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp., a ponadto winien legitymować się posiadaniemuprawnień do wykonywania działalności bankowej określonej odrębnymi przepisami.
5.7.5. Każdy Wykonawca występujący wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w rozdziale 6 pkt6.2 b), pkt 6.3a) - 6.3f) SIWZ.
5.7.6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) muszą złożyć łączniedokumenty wskazane w rozdziale 6 pkt 6.1 i pkt 6.2a), pkt 6.4, pkt 6.5 oraz pkt 6.6 (o ile dotyczy) SIWZ.
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/11
5.7.7. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunkówudziału w postępowaniu
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ:
6.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu – oryginał.
6.2. Oświadczenia oraz dokumenty wymagane przez zamawiającego w celu wykazania spełniania przezwykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp których opis sposobu oceny spełniania zostałpodany w rozdziale 5 SIWZ:
a) oświadczenie wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru określonegow Załączniku nr 2 do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu – oryginał.
b) zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.);
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
Uwaga! Zgodnie z art.26 ust.2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjaletechnicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązanyjest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wszczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wymagana forma dokumentu: – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
6.3. Oświadczenia oraz dokumenty wymagane przez zamawiającego w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24ust.1 Pzp:
a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wg wzoru określonego wZałączniku nr 3 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu – oryginał.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazaniabraku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez bank państwowy, do oferty należyzałączyć odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie aktualny skład zarządu banku;
Wymagana forma dokumentu/tów – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/11
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniazdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
6.4 Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdziale 9 niniejszej SIWZ.
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przezWykonawcę.
6.5 Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
( Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne;
- Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
- określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.)
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
6.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawcówwystępujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
( Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne;
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy wraz zokreśleniem adresu siedziby;
- określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.)
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woliwymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
Dodatkowo Wykonawcy w ramach składanej oferty składają :
- wypełniony harmonogram spłaty kredytu w kwocie 8 165 362,20 PLN. (Załącznik nr 4 do SIWZ),
Zamawiający w trybie art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeńi dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw lub którzyzłożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie,chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnieniepostępowania.
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/11
Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczącychoświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
6.7 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składajądokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817 ).
Wykonawca taki przedkłada:
a) dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert
b) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albozamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy –wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – albo oświadczenie złożoneprzed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.7.lit a).
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym winnybyć złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6.8 Podwykonawcy
Wykonawca nie jest uprawniony do zlecenia podwykonawcom wykonania usług stanowiących przedmiotzamówienia.
Zamawiający dokona oceny dostarczonych dokumentów pod kątem ich zgodności z regułami określonymi wSIWZ i w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie precyzujeżadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opissposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać wsposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/11
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanieusługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
UGiM.271.2.2013
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
24.6.2013 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 24.6.2013 - 09:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Komisja przetargowa, Oferenci
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/11
02-646 WarszawaPOLSKAE-mail: odwołania@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://uzp.gov.plFaks: +48 224587801
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VIPzp przysługują:
a) Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia orazponiósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp,
b) organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp wobec ogłoszenia o zamówieniuoraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
25. 2. Odwołanie
a) przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany napodstawie ustawy;
b) odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej na piśmie lub w postaci elektronicznejopatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji przezZamawiającego stanowiącej podstawę do wniesienia odwołania, jeżeli informacja została przesłana faxem albow terminie 15 dni – jeżeli została przesłana w inny sposób.
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w takisposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jegowniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą faxu.
c) Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołaniainnym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczytreści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza jąrównież na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępnianaspecyfikacja, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
d) Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymaniakopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyśćstrony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej alboelektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnegokwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemuodwołanie.
e) Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego Wykonawcy nie późniejniż do czasu otwarcia rozprawy. Izba uwzględnia opozycję, jeżeli zgłaszający opozycję uprawdopodobni, żeWykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystąpił; w przeciwnymrazie Izba oddala opozycję. Postanowienie o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji Izba może wydać naposiedzeniu niejawnym. Na postanowienie o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji nie przysługuje skarga.
f) Zamawiający może wnieść odpowiedź na odwołanie. Odpowiedź na odwołanie wnosi się na piśmie lub ustniedo protokołu.
Dz.U./S S93
15/05/2013
158592-2013-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11/11
15/05/2013S93
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11/11
g) W przypadku uwzględnienia przez Zamawiającego w całości zarzutów przedstawionych w odwołaniu Izbamoże umorzyć postępowanie. W takim przypadku Zamawiający wykonuje, powtarza lub unieważnia czynnościw postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z żądaniem zawartym w odwołaniu.
h) Izba rozpoznaje odwołanie w terminie 15 dni od dnia jego doręczenia Prezesowi Izby.
i) Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami ioświadczeniami strony, do której przystąpił, z zastrzeżeniem zgłoszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 186ust. 3, przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie Zamawiającego.
j) odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych i uiszczono wpis. Wpis uiszczasię najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się doodwołania.
25. 3. Skarga do sądu
a) Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sąduokręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego.
b) skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Urzędu w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd zamówień publicznychul. Postępu 17 a02-646 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587700Adres internetowy: http://uzp.gov.plFaks: +48 224587700
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13.5.2013
siwz
opinia_rio_o_mozliwosci_splaty_deficytu_na_2013r
opinia_rio_o_planowanej_kwocie_dlugu
opinia_rio_z_wykonania_budzetu_za_2012_rok
rb_27_s_za_2012_rok
rb_28_s_za_2012_rok
rb_nds_za_2012_r
rb_z_za_2012_rok
terminarz_splat_kredytu_konsolidacyjnego
uchwala_budzetowa_na_2013_rok
wpf_na_2013r
zalacznik_nr_5_do_siwz_-_glowne_postanowienia_umowy
zmiana_wpf_na_2013_rok
Modyfikacja siwz
Informacje dodatkowe
Sprostowanie
Wyjaśnienie nr 1
Uchwała nr 206/XXVII/2013
Uchwała nr 214/XXVIII/2013
Rb-N
Uchwała nr Pł.496.2012
Uchwała nr Pl.497.2012
Formularz klienta
Uchwała 215/XXVIII/2013
Załączniki do uchwały
Uchwała nr Pł.244.2013
Wyjaśnienie nr 2
Informacja z wykonania budżetu za 2012 rok
Informacja o stanie mienia komunalnego
Wykaz pożyczek i kredytów na dzień 17.06.2013
Wyszogród, 25.06.2013 r UGiM.271.2.2013
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wszyscy
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy przetargu na: „Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego”
W/w postępowaniu najkorzystniejszą ofertą jest oferta nr 1, tj.
Oferta konsorcjum:
BANK SPÓŁDZIELCZY w Sochaczewie, ul. Reymonta 18, 96-500 Sochaczew – Lider Konsorcjum
Vistula Bank Spółdzielczy, ul. Rębowska 2, 09-450 Wyszogród;
Oferta uzyskała razem 100 pkt Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się - cena - 100 %
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród informuje, iż w prowadzonym przetargu wpłynęła 1 oferta:
Oferta konsorcjum:
BANK SPÓŁDZIELCZY w Sochaczewie, ul. Reymonta 18, 96-500 Sochaczew – Lider Konsorcjum
Vistula Bank Spółdzielczy, ul. Rębowska 2, 09-450 Wyszogród – przyznana punktacja 100 pkt. Dokumenty ofertowe zostały sprawdzone pod względem zawartości oświadczeń i dokumentów żądanych w SIWZ w celu dokonania oceny spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu. W prowadzonym postępowaniu żaden z wykonawców nie został wykluczony oraz żadna oferta nie została odrzucona.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2, tj. przed upływem terminu określonym w art. 94 ust. 1 pkt. 1, z uwagi na fakt, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono jedną ofertę.
Zatwierdzam
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-25 11:04:52
- Liczba odsłon: 506
- Historia dokumentu: