Wersja archiwalna 2012-10-10 13:35:53
Przebudowa
drogi gminnej nr 291505W na odcinku Rostkowice o długości
0,807m.
Wyszogród:
Przebudowa drogi gminnej nr 291505W na odcinku Rostkowice o długości
0,807m.
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 357792 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 291505W na odcinku Rostkowice o długości 0,807m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą : Przebudowa drogi gminnej nr 291505W na odcinku Rostkowice o długości 0,807m. W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących robót Zadanie obejmuje wykonanie:drogi na długości 807,0 mb , o szerokości 3,9 m na powierzchni 3367,30 m2 z kruszywa łamanego 1 warstwa po zagęszczeniu 7 cm. Pozostały szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiajacy przewiduje zamówienia uzupełniajace w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiajacy zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiacych nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z przedmiotem zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy dróg, przy czym ich wartość łączna nie powinna być mniejsza niż 250 tys. zł, b/ dysponują co najmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994rt - Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują co najmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994rt - Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej 150 tys. złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy dopuszcza zmiany w umowie: a. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , b. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia:
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta
Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n.d.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Oferta
Załącznik do siwz - projekt umowy
Przedmiar
Burmistrz Gminy i Miasta
Wyszogród
Mariusz Bieniek
UGiM - 271.11.2012
Wyszogród, 10.10.2012 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia - wszyscy
Dotyczy przetargu: „Przebudowa drogi gminnej 291505W na odcinku Rostkowice o długości 0,807 m ”
Zamawiający – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2, ustawy „Prawo zamówień publicznych”, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została:
Oferta Nr 1 złożona przez:
U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński
Nowy Podleck 20
09-454 Bulkowo
za cenę brutto: 116 708,18 zł.
stawka VAT: 23%
Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według kryterium cena – 100 % - 100 pkt. i spełnia kryteria określona w SIWZ.
Ponadto
Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało
złożone
3 oferty:
Lp. |
Nazwa Wykonawcy |
Adres |
Cena brutto PLN |
Punktacja % |
1. |
U.S.T. Handel Żwirem Mariusz Guziński |
Nowy Podleck 20 09-454 Bulkowo |
116 708,18 |
100,00 |
2. |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,, Rydmar „ Ryszard Chłystek |
Juliopol 96 96-512 Młodzieszyn |
127 055,56 |
91,85 |
3. |
REN TRANS mgr Renata Zych |
Drwaz 5 09-450 Wzsyogród |
118 115,67 |
98,80 |
Z postępowania wykluczono: nie dotyczy
W postępowaniu zostały odrzucone oferty firm: nie dotyczy
Umowa w sprawie zamówienia
publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2)
w
terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego
zawiadomienia, tj. po dniu
16 października 2012 r.
Z poważaniem,
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta
Wyszogród
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2012-10-10
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-10 13:35:53
- Liczba odsłon: 124
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: