Wersja archiwalna 2007-10-29 12:24:07

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SAMOCHODU POŻARNICZEGO typ lekki dla OSP Rębowo.

 

Zamawiający:

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród

ul. Rębowska 37

09-450 Wyszogród

ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na dostawę samochodu pożarniczego typ lekki dla OSP Rębowo.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród do 12 listopada 2007r. do godz 10:00.

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu pożarniczego typ lekki dla OSP Rębowo. Pojazd nowy w wersji do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem na jedną lub dwie osie.

CPV: 34.11.40.00-9 pojazdy specjalne.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

Termin wykonania zamówienia – 1 miesiąc od podpisania umowy.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a   także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  1. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
  2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Zamawiający nie będzie żądał wadium.

Kryteria oceny ofert:

Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, p. nr 4 do dnia 12 listopada 2007r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, p. nr 4 w dniu 12 listopada 2007r. o godz. 10:30.

                                   Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

                                                  Henryk Klusiewicz

 

 

 

 

 

 

DOSTAWA SAMOCHODU POŻARNICZEGO

typu lekkiego dla OSP RĘBOWO

Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

URZĄD GMINY I MIASTA WYSZOGRÓD

UL. RĘBOWSKA 37

09-450 WYSZOGRÓD

 

 

 

 

 

 

 

 

WYSZOGRÓD - PAŹDZIERNIK - 2007 ROK

DZIAŁ I

ROZDZIAŁ I

  1. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.),przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie oraz niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

INFORMACJE OGÓLNE

Zamawiający – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę samochodu pożarniczego typu lekkiego dla OSP Rębowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.

  1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
  6. w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  7. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia.

 

ROZDZIAŁ II

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia – 1 miesiąc od podpisania umowy.

Przedmiotem zamówienia: CPV – 34110000-1 jest dostawa samochodu samochodu pożarniczego typu lekkiego dla OSP Rębowo.

Wykonawca musi udzielić gwarancji na silnik i podzespoły – min 2 lata

  1. Wykonawca musi udzielić gwarancji na lakier – min 3 lata
  2. Wykonawca musi udzielić gwarancji na perforację nadwozia – min. 2 lata

 

ROZDZIAŁ III

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który:

  1. Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn:
    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
    • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    • nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

       

       

       

       

      Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia/nie spełnia”, na podstawie dokumentów w Rozdziale IV.

       

      ROZDZIAŁ IV

      WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNYCH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY

      Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów:

      1. Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
      2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik nr 2 do SIWZ.
      3. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ.
      4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

      W przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

      Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

      UWAGA :

      Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy i odrzucenie jego oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5.

       

      ROZDZIAŁ V

      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

      1. Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.

        Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

      2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

      Pan Marcin Boszko – Prezes OSP Rębowo tel. 669 169 102

      ROZDZIAŁ VI

      TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

      1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
      2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

       

       

      ROZDZIAŁ VII

      OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

      1. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodną z ustawą, której treść odpowiada treści SIWZ – na Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
      2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.
      3. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę /y upoważnioną /e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
      4. Oferta musi być podpisana i złożona na kolejno ponumerowanych stronach począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawianie numerów na pustych stronach.
      5. Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację .
      6. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę /y podpisującą /e ofertę.
      7. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.

         

         

        Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować:

        Oferta na

        „DOSTAWĘ SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu lekkiego

        DLA OSP RĘBOWO

         

        NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12 listopada 2007 roku do godz. 10:30

        Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku, gdy zostanie złożona po upływie terminu do składania ofert.

      8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu. Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrzna i zewnętrzna) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „Zmiana” lub „Wycofanie”. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na złożenie protestu.
      9. Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: podpis + zapis „za zgodność z oryginałem”.
      10. Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczanie nie uczciwej konkurencji, że nie mogą one być udostępniane.

        Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4

      11. Zamawiający w przypadku dołączenia do oferty nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do prawdziwości kserokopii dokumentu może żądać przedstawienia jego oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
      12. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej przedsiębiorców oferta powinna spełniać następujące wymagania:
        1. przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą umowę przewidującą sposób ich współdziałania, solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, zakres prac powierzony do wykonania każdemu z nich,
        2. przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego z pośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

        W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia.

      13. Wyjaśnienia do specyfikacji:
        1. Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ.

      Zamawiający jest zobowiązany udzielić niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom , którym doręczono SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania.

      2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu

      składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. O zmianie powiadomi wszystkich Wykonawców, którym doręczono

      SIWZ.

      3.Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.

      UWAGA: Zamawiający zwraca się z prośbą o nie załączanie do oferty dokumentów nie wymaganych w SIWZ.

      ROZDZIAŁ VIII

      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

      1. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, pok. Nr 4, do dnia 12 listopada 2007r. do godz. 10:00 do sekretariatu.
      2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 listopada 2007r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród pok. Nr 4
      3. Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
      4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
      5. Po otwarciu ofert Zamawiający ogłosi nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, oferowaną cenę.
      6. Koperty oznaczone „WYCOFANE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.

      ROZDZIAŁ IX

      KRYTERIA OCENY OFERT

      CENA - 100%

      Najniższa cena .

      ROZDZIAŁ X

      OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY

      1. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
      2. Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie podlega zmianie, z wyjątkiem odpowiednich zapisów w umowie.
      3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.

      ROZDZIAŁ XI

      UMOWA

      1. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
      2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dział III SIWZ.

      ROZDZIAŁXII

      ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

      1. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności do której jest obowiązany na podstawie ustawy, Wykonawca może wnieść pisemny protest do Zamawiającego.
      2. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
      3. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
      4. Zamawiający rozstrzyga protest najpóźniej w ciągu 10 dni od jego wniesienia.
      5. Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie.
      6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu. O wniesieniu odwołania Wykonawca informuje jednocześnie Zamawiającego.
      7. Na wyrok zespołu arbitrów oraz postępowania zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu.

      ROZDZIAŁXIII

      POSTANOWIENIA KOŃCOWE

      W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r.) Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami.

       

      ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY

      1. Wypełniony formularz oferty.
      2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1.
      3. Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
      4. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach.
      5. Aktualne zaświadczenie ZUS – u o nie zaleganiu w podatkach i składkach.
      6. Wykaz co najmniej 3 podmiotów, którym wykonano dostawę o podobnych parametrach.

       

       

       

       

      ZATWIERDZIŁ

      Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

      Henryk Klusiewicz

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Załącznik nr 1 do SIWZ

      FORMULARZ OFERTY

      Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO

      na wykonanie zadania pn.:

       

       

      Zamawiający

       

       

       

       

       

      Wykonawca

       

      Samochód pożarniczy typ lekki

      marki……………..typ…………….

      netto………………………………zł

      słownie:………………………………………………………………….

      VAT%……………/………………zł

      słownie:………………………………………………………………….

      brutto…………………………….zł

      słownie:………………………………………………………………….

      Wymagane terminy wykonania zamówienia

      1. Wykonawca udzieli gwarancji na silnik i podzespoły
      2. Wykonawca udzieli gwarancji na lakier
      3. Wykonawca udzieli gwarancji na perforację nadwozia

       

       

      DOSTAWA SAMOCHODU

      POŻARNICZEGO typ lekki dla

      OSP Rębowo.

      Urząd Gminy i Miasta

      ul. Rebowska 37

      09-450 Wyszogród

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

       

       

       

       

      1 miesiąc od podpisania umowy

       

      …………………………….miesięcy

      …………………………….miesięcy

      …………………………….miesięcy

       

      Termin związania z ofertą 30 dni

       

       

       

      Uprawnieni przedstawiciele

      Wykonawcy

       

       

       

       

      Podpisy uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy

       

       

       

       

       

       

      1……………………………………

      2…………………………………….

       

       

       

      1…………………………………….

      2…………………………………….

      1. Oferujemy zrealizowanie zamówienia zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia ( Dział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

      2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń, oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.

      3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ, tj. 30 dni.

      4. Oświadczamy, że zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na w/w warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

      5. Załączniki do niniejszej oferty są:

      1…………………………………………………………………………….

      2…………………………………………………………………………….

      3…………………………………………………………………………….

      4…………………………………………………………………………….

      5……………………………………………………………………………

      6. Oferta została złożona na ……………….stronach

      Podpis:

      data…………………….. (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)

      Załącznik nr 2

       

       

      Oświadczenie w trybie art.22 ust.1

      Prawo Zamówień Publicznych

       

      Nazwa Wykonawcy …………………………………………………………..

      ………………………………………………………………..

      Adres Wykonawcy ……………………………………………………………

      …………………………………………………………………

      Numer telefonu …………………………………………………………………

      ………………………………………………………………….

      Numer teleksu(fax) ……………………………………………………………..

       

      Oświadczam, że:

       

      1. Posiadam uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia.

       

      2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

       

      3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.

       

      4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

       

      Podpis:

      (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)

      data:……………………..

       

       

      Załącznik nr 3

      Oświadczenie o zgodności parametrów technicznych na dostawę samochodu pożarniczego typy lekkiego

       

      Nazwa Wykonawcy ................................................................................................

      .........................................................................................................

      Adres Wykonawcy .................................................................................................

      ..........................................................................................................

      Numer telefonu........................................................................................................

      Numer teleksu (fax) ................................................................................................

      Oświadczam, że oferujemy samochód marki ................................typu .................

      Samochód pożarowy typu lekiego musi posiadać:

        • typ nadwozia – furgon,
        • rodzaj silnika - turbo disel,
        • moc silnika – 120 KM,
        • drzwi tylne dwuskrzydłowe,
        • przystosowany do przewozu 6 osób,
        • belka świetlna z napisem „STRAŻ”
        • urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych,
        • lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu,
        • lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu,
        • oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
        • oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
        • hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 2500 kg, wg PN-76/S-47291,
        • gniazdo elektryczne do przyczepy – znormalizowane gniazdo 12 V, 7 biegunowe, wg PN-83/S-76055
        • poduszka powietrzna kierowcy,

      Podpis:

      (upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)

      DZIAŁ II

       

       

      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

      Samochód pożarniczy dla OSP Rębowo

        • nadwozie – furgon,
        • rodzaj silnika – turbo disel
        • moc silnika 120 KM,
        • drzwi tylne dwuskrzydłowe,
        • przystosowany do przewozu 6 osób,
        • belka świetlna z napisem „STRAŻ”
        • urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych,
        • lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu,
        • lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego,
        • oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
        • oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
        • hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 2500 kg, wg PN-76/S.47291,
        • gniazdo elektryczne do przyczepy – znormalizowane gniazdo 12 V, 7- biegunowe, wg PN-83/S-76055,
        • poduszka powietrzna kierowcy.
    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Izabela Boszko
    • Data udostępnienia w BIP: 2007-10-29
    • Informacja zaktualizowana przez: Izabela Boszko
    • Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-29 12:24:07
    • Liczba odsłon: 87
    • wróć do wersji akturalnej
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 3952339]

    przewiń do góry