OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SAMOCHODU POŻARNICZEGO typ lekki dla OSP Rębowo.
Zamawiający:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na dostawę samochodu pożarniczego typ lekki dla OSP Rębowo.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród do 12 listopada 2007r. do godz 10:00.
Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu pożarniczego typ lekki dla OSP Rębowo. Pojazd nowy w wersji do 3,5 t. na bazie furgonu z napędem na jedną lub dwie osie.
CPV: 34.11.40.00-9 pojazdy specjalne.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
Termin wykonania zamówienia – 1 miesiąc od podpisania umowy.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie będzie żądał wadium.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, p. nr 4 do dnia 12 listopada 2007r. do godz. 10:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, p. nr 4 w dniu 12 listopada 2007r. o godz. 10:30.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Henryk Klusiewicz
DOSTAWA SAMOCHODU POŻARNICZEGO
typu lekkiego dla OSP RĘBOWO
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZAMAWIAJĄCY:
URZĄD GMINY I MIASTA WYSZOGRÓD
UL. RĘBOWSKA 37
09-450 WYSZOGRÓD
WYSZOGRÓD - PAŹDZIERNIK - 2007 ROK
DZIAŁ I
ROZDZIAŁ I
- Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.),przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie oraz niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
INFORMACJE OGÓLNE
Zamawiający – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę samochodu pożarniczego typu lekkiego dla OSP Rębowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
ROZDZIAŁ II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – 1 miesiąc od podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia: CPV – 34110000-1 jest dostawa samochodu samochodu pożarniczego typu lekkiego dla OSP Rębowo.
Wykonawca musi udzielić gwarancji na silnik i podzespoły – min 2 lata
- Wykonawca musi udzielić gwarancji na lakier – min 3 lata
- Wykonawca musi udzielić gwarancji na perforację nadwozia – min. 2 lata
ROZDZIAŁ III
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który:
- Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia/nie spełnia”, na podstawie dokumentów w Rozdziale IV.
ROZDZIAŁ IV
WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNYCH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów:
- Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1
ustawy – Załącznik nr 2 do SIWZ.- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów technicznych – Załącznik nr 3
do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
W przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA :
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy i odrzucenie jego oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5.
ROZDZIAŁ V
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pan Marcin Boszko – Prezes OSP Rębowo tel. 669 169 102
ROZDZIAŁ VI
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ VII
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodną z ustawą, której treść odpowiada treści SIWZ – na Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.
- Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę /y upoważnioną /e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
- Oferta musi być podpisana i złożona na kolejno ponumerowanych stronach począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawianie numerów na pustych stronach.
- Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację .
- Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę /y podpisującą /e ofertę.
- Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.
Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować:
Oferta na
„DOSTAWĘ SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu lekkiego
DLA OSP RĘBOWO
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12 listopada 2007 roku do godz. 10:30
Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku, gdy zostanie złożona po upływie terminu do składania ofert.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4
- przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą umowę przewidującą sposób ich współdziałania, solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, zakres prac powierzony do wykonania każdemu z nich,
- przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego z pośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający jest zobowiązany udzielić niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom , którym doręczono SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu
składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. O zmianie powiadomi wszystkich Wykonawców, którym doręczono
SIWZ.
3.Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.
UWAGA: Zamawiający zwraca się z prośbą o nie załączanie do oferty dokumentów nie wymaganych w SIWZ.
ROZDZIAŁ VIII
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, pok. Nr 4, do dnia 12 listopada 2007r. do godz. 10:00 do sekretariatu.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 listopada 2007r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród pok. Nr 4
- Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Po otwarciu ofert Zamawiający ogłosi nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, oferowaną cenę.
- Koperty oznaczone „WYCOFANE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.
ROZDZIAŁ IX
KRYTERIA OCENY OFERT
CENA - 100%
Najniższa cena .
ROZDZIAŁ X
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
- Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
- Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie podlega zmianie, z wyjątkiem odpowiednich zapisów w umowie.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
ROZDZIAŁ XI
UMOWA
- Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dział III SIWZ.
ROZDZIAŁXII
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
- Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności do której jest obowiązany na podstawie ustawy, Wykonawca może wnieść pisemny protest do Zamawiającego.
- Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
- Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
- Zamawiający rozstrzyga protest najpóźniej w ciągu 10 dni od jego wniesienia.
- Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie.
- Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu. O wniesieniu odwołania Wykonawca informuje jednocześnie Zamawiającego.
- Na wyrok zespołu arbitrów oraz postępowania zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu.
ROZDZIAŁXIII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r.) Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami.
ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY
- Wypełniony formularz oferty.
- Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1.
- Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach.
- Aktualne zaświadczenie ZUS – u o nie zaleganiu w podatkach i składkach.
- Wykaz co najmniej 3 podmiotów, którym wykonano dostawę o podobnych parametrach.
ZATWIERDZIŁ
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Henryk Klusiewicz
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTY
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO
na wykonanie zadania pn.:
Zamawiający
Wykonawca
Samochód pożarniczy typ lekki
marki……………..typ…………….
netto………………………………zł
słownie:………………………………………………………………….
VAT%……………/………………zł
słownie:………………………………………………………………….
brutto…………………………….zł
słownie:………………………………………………………………….
Wymagane terminy wykonania zamówienia
- Wykonawca udzieli gwarancji na silnik i podzespoły
- Wykonawca udzieli gwarancji na lakier
- Wykonawca udzieli gwarancji na perforację nadwozia
DOSTAWA SAMOCHODU
POŻARNICZEGO typ lekki dla
OSP Rębowo.
Urząd Gminy i Miasta
ul. Rebowska 37
09-450 Wyszogród
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1 miesiąc od podpisania umowy
…………………………….miesięcy
…………………………….miesięcy
…………………………….miesięcy
Termin związania z ofertą 30 dni
Uprawnieni przedstawiciele
Wykonawcy
Podpisy uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy
1……………………………………
2…………………………………….
1…………………………………….
2…………………………………….
1. Oferujemy zrealizowanie zamówienia zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia ( Dział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń, oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ, tj. 30 dni.
4. Oświadczamy, że zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na w/w warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Załączniki do niniejszej oferty są:
1…………………………………………………………………………….
2…………………………………………………………………………….
3…………………………………………………………………………….
4…………………………………………………………………………….
5……………………………………………………………………………
6. Oferta została złożona na ……………….stronach
Podpis:
data……………………..
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)Załącznik nr 2
Oświadczenie w trybie art.22 ust.1
Prawo Zamówień Publicznych
Nazwa Wykonawcy …………………………………………………………..
………………………………………………………………..
Adres Wykonawcy ……………………………………………………………
…………………………………………………………………
Numer telefonu …………………………………………………………………
………………………………………………………………….
Numer teleksu(fax) ……………………………………………………………..
Oświadczam, że:
1. Posiadam uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia.
2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)data:……………………..
Załącznik nr 3
Oświadczenie o zgodności parametrów technicznych na dostawę samochodu pożarniczego typy lekkiego
Nazwa Wykonawcy ................................................................................................
.........................................................................................................
Adres Wykonawcy .................................................................................................
..........................................................................................................
Numer telefonu........................................................................................................
Numer teleksu (fax) ................................................................................................
Oświadczam, że oferujemy samochód marki ................................typu .................
Samochód pożarowy typu lekiego musi posiadać:
- typ nadwozia – furgon,
- rodzaj silnika - turbo disel,
- moc silnika – 120 KM,
- drzwi tylne dwuskrzydłowe,
- przystosowany do przewozu 6 osób,
- belka świetlna z napisem „STRAŻ”
- urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych,
- lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu,
- lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu,
- oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
- oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
- hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 2500 kg, wg PN-76/S-47291,
- gniazdo elektryczne do przyczepy – znormalizowane gniazdo 12 V, 7 biegunowe, wg PN-83/S-76055
- poduszka powietrzna kierowcy,
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
DZIAŁ II
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Samochód pożarniczy dla OSP Rębowo
- nadwozie – furgon,
- rodzaj silnika – turbo disel
- moc silnika 120 KM,
- drzwi tylne dwuskrzydłowe,
- przystosowany do przewozu 6 osób,
- belka świetlna z napisem „STRAŻ”
- urządzenie sygnalizacyjne świetlne i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego z możliwością podawania komunikatów słownych,
- lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu,
- lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego,
- oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
- oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego,
- hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 2500 kg, wg PN-76/S.47291,
- gniazdo elektryczne do przyczepy – znormalizowane gniazdo 12 V, 7- biegunowe, wg PN-83/S-76055,
- poduszka powietrzna kierowcy.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Izabela Boszko
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Izabela Boszko
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-29 12:24:07
- Liczba odsłon: 86
- Historia dokumentu: