Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Wyszogród: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród, obejmujące: CZĘŚĆ I - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród CZĘŚĆ II - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród
Numer ogłoszenia: 408112 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszogrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród, obejmujące: CZĘŚĆ I - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród CZĘŚĆ II - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostawa urządzeń niezbędnych do ich wykonania: CZĘŚĆ I - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym/. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: I. Prace przygotowawcze, w tym: II. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży; III. Dostawa elementów małej architektury, Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw działki o nr 7.4 w m. Godkowo, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw, wymagający remontu. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica świetlicy środowiskowej w Grodkowie. Zakres opracowania zakłada aranżację terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia zabawowe na nawierzchni piaszczystej. Wykonane zostaną przejścia z płyt betonowych w kolorze szarym 50x50cm. Ponadto na terenie placu zabaw umieszczone będą: - zestaw zabawowy - w kształcie samolot-samochód-statek - dwa bujaki na sprężynie - karuzela z bieżnią - huśtawka ważka - huśtawka ramieniowa dwuosobowa - w okolicy wejścia zlokalizowany będzie regulamin placu zabaw - ławki z oparciem - 6 szt. - stoliki piknikowe - 2szt. - kosze na odpady - 4szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - wykonanie robót przygotowawczych w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykonywanie robót w zakresie zieleni - obsianie powierzchni mieszanką traw przeznaczonych do użytkowania rekreacyjnego, - wykonanie nawierzchni, krawężników i obrzeży; Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w Grodkowie dz. o nr 7.4, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w.w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia. CZĘŚĆ II - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym wytyczenie chodników i placów za pomocą kołków drewnianych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie nawierzchni kostką brukową i nawierzchni piaskowej, oraz wykonanie trawników - dostawę i montaż wyposażenia (zestaw zabawowy, ławki, bujak na sprężynie, karuzele, słupki do siatkówki, bramka do piłki nożnej, kosz do koszykówki, kosze, stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych- regulaminu placu zabaw), Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw i boiska na działkach o nr 310/1,311,312 w m. Kobylniki, obręb geodezyjny Kobylniki, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw i boisko, wymagające remontu. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w centrum Kobylnik, na którym znajduje się boisko do siatkówki na nawierzchni ziemnej, teren przeznaczony jest do skoków w dal, bieżnia, plac trawiasty, a w południowej części terenu zlokalizowany jest niewielki plac zabaw. Istniejący plac zabaw jest wygrodzony z pozostałej powierzchni. Znajdują się na nim urządzenia których stan techniczny jest nie zadawalający. Modernizacja placu zabaw obejmuje demontaż istniejących urządzeń zabawowych i montaż nowych. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w.w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Część II - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych w zakresie urządzania przestrzeni publicznej stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł. brutto,- każda potwierdzonej referencjami/protokołem odbioru robót. b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dysponowanie osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej a także do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym przez osoby posiadające uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi w/w uprawnienia wraz z oświadczeniem, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) harmonogram rzeczowo finansowy robót; b) wypełniony formularz cenowy sporządzony na postawie programu funkcjonalno - użytkowego; c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. f. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rebowska 37 09-450 pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rebowska 37 09-450 pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: I. Prace przygotowawcze, w tym: II. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży; III. Dostawa elementów małej architektury, Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw działki o nr 7.4 w m. Godkowo, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw, wymagający remontu. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica świetlicy środowiskowej w Grodkowie. Zakres opracowania zakłada aranżację terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia zabawowe na nawierzchni piaszczystej. Wykonane zostaną przejścia z płyt betonowych w kolorze szarym 50x50cm. Ponadto na terenie placu zabaw umieszczone będą: - zestaw zabawowy - w kształcie samolot, samochód, statek - dwa bujaki na sprężynie - karuzela z bieżnią - huśtawka ważka - huśtawka ramieniowa dwuosobowa - w okolicy wejścia zlokalizowany będzie regulamin placu zabaw - ławki z oparciem - 6 szt. - stoliki piknikowe - 2szt. - kosze na odpady - 4szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - wykonanie robót przygotowawczych w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykonywanie robót w zakresie zieleni - obsianie powierzchni mieszanką traw przeznaczonych do użytkowania rekreacyjnego, - wykonanie nawierzchni, krawężników i obrzeży; Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w Grodkowie dz. o nr 7.4, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji ww zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym wytyczenie chodników i placów za pomocą kołków drewnianych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie nawierzchni kostką brukową i nawierzchni piaskowej, oraz wykonanie trawników - dostawę i montaż wyposażenia (zestaw zabawowy, ławki, bujak na sprężynie, karuzele, słupki do siatkówki, bramka do piłki nożnej, kosz do koszykówki, kosze, stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych- regulaminu placu zabaw), Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw i boiska na działkach o nr 310.1,311,312 w m. Kobylniki, obręb geodezyjny Kobylniki, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw i boisko, wymagające remontu. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w centrum Kobylnik, na którym znajduje się boisko do siatkówki na nawierzchni ziemnej, teren przeznaczony jest do skoków w dal, bieżnia, plac trawiasty, a w południowej części terenu zlokalizowany jest niewielki plac zabaw. Istniejący plac zabaw jest wygrodzony z pozostałej powierzchni. Znajdują się na nim urządzenia których stan techniczny jest nie zadawalający. Modernizacja placu zabaw obejmuje demontaż istniejących urządzeń zabawowych i montaż nowych. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Mariusz Bieniek

                                                                                                              Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

siwz
załącznik_nr_6_do_siwz_-_harmonogram_rzeczowo-finansowy_robot
załącznik_nr_7_do_siwz_-_projekt_umowy
załącznik_nr_8_do_siwz_formularz_cenowy
program_f-u_grodkowo
programf-u_-kobylniki
grodkowo
grodkowo__
kobylniki
kobylniki-1
mapa_1
mapa_2







       

 

Wyszogród, 31.10.2012

 

UGiM.271.16.2012               

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

- Wszyscy

Dotyczy przetargu na: „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród”, obejmujące:

CZĘŚĆ I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród”

CZĘŚĆ II – „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród"

 

Zamawiający – Gmina i  Miasto Wyszogród, informuje, iż w dniu 30.10.2012 i 31.10.2012 r r wpłynęły zapytania następującej treści:

 

1.         Czy Zamawiający poda jak jest faktyczna powierzchnia kostki w tej lokalizacji. Zapis o 11m2 jest absolutnie błędny gdyż po zmierzeniu jednoznacznie wynika że jest to 110m2

2.         Czy zamawiający określi w których elementach należy zastosować obrzeża krawężniki betonowe – ma ich być aż 372mb. Z rysunków ani legendy nie widać gdzie mają być posadowione ( w szczegółowej legendzie jest ich brak), poza tym suma obrzeży z legendy 144mb nie odpowiada zapisowi w PFU 158mb

3.         Czy zamawiający określi  czy obrzeże betonowe ( lokalizacja Grodkowo) ma być posadowione w obrysie chodnika z płyt betonowych Ani suma wymaganych obrzeży ani rysunki o tym nie świadczą – jeżeli zamykamy chodnik obrzeżem co wydaje się oczywiste – ile faktycznie ma być obrzeża

4.         Czy zamawiający dopuszcza aby zastosować w miejsce obrzeży 30x80 obrzeża chodnikowe 20x6. W zupełności wystarczą do zabezpieczenia ciągów pieszych praz nawierzchni piaskowych.

5. Wg projektu zagospodarowania terenu należy wykonać:

a. nawierzchnię z kostki w ilości 11 m2

b. obrzeża w ilości 64,00+80,00 m = 144 m

Wg programu funkcjonalno – użytkowego należy wykonać:

  1. nawierzchnię z kostki na podbudowie z tłucznia i piasku w ilości 11 000m2
  2. krawężniki w ilości 372,00 m
  3. obrzeża w ilościach 158 m
  4. Które ilości należy przyjąć do przygotowywanej wyceny?

 

 

 

W odpowiedzi Zamawiający informuje iż:

Ad. 1 W nawierzchni z kostki jest oczywista omyłka pisarska, prawidłowa nawierzchnia kostki to 110 m2.

Ad. 2 Zadanie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego, opracowanego zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 2 września 2004r. (Dz.U. Nr 202, poz. 2072). Obrzeża, krawężniki należy zastosować w następujących nawierzchniach: nawierzchnia z kostki, nawierzchnia piaskowa, teren boiska trawiastego. Zwiększona ich ilość w zapisach programu funkcjonalno – użytkowego w porównaniu z legendą wynika z zastosowania dopuszczalnego odchylenia ich ilości +- 10-15 %  od wartości podstawowej.

Zamawiający dopuszcza stosowanie obrzeży 30x8 zamiast krawężników 20x30.

Ad. 3 Obrzeża należy zastosować w następujących nawierzchniach: nawierzchnia z kostki, nawierzchnia piaskowa, zakładana ilość to 122 mb.

Ad. 4 Zamawiający nie dopuszcza zmiany obrzeży z 30x8 na 20x6.

Ad. 5 Zadanie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Załączona koncepcja nie jest projektem zagospodarowania terenu, gdyż jest on do wykonania po stronie Wykonawcy. Do wyceny należy przyjąć wielkości określone w programie funkcjonalno – użytkowym. W nawierzchni z kostki w jest oczywista omyłka pisarska, prawidłowa nawierzchnia kostki to 110 m2.

                                         

 

 


                                                                                                        Mariusz Bieniek

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród




    

                                                                      Wyszogród, dn. 12.11.2012 r

 

UGiM.271.16.2012                           

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty w Części I i Części II

  - Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

Wszyscy

 

Dotyczy przetargu na:

„Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród”, obejmujące:

CZĘŚĆ I * – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród”

CZĘŚĆ II * – „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród"

 

Zamawiający – Gmina i  Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , informuje, iż w Części I  postępowania przetargowego tj.  –„Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” wybrana została :

Oferta Nr  5 złożona przez:

AS BUD Albert Śpiewakowski,

ul. Ciołkosza 2 lok. 41,

03-134 Warszawa

za cenę brutto: 125 000,00 zł

stawka VAT: 23%

 

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według jedynego kryterium jakim jest cena – 100 % - 100  pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone następujące oferty:

 

Lp.

Wykonawca

Cena ryczałtowa brutto w zł

Przyznana punktacja 100 %

1

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo „PROBUD” s.c., Władysławów 11A, 96- 500 Sochaczew

210 000,00

59,52

2

MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

3

„NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym

 

149 344,40

83,70

4

NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

5

AS BUD Albert Śpiewakowski, ul. Ciołkosza 2 lok. 41, 03-134 Warszawa

125 000,00

100,00

6

SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

7.

Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25,

09-400 Płock

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

8.

„DARBUD” Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała

154 226,01

81,05

 

W części I postępowaniu wykluczeni zostali następujący Wykonawcy:

- NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

- na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo zamówień publicznych(Tj. Dz.U. z 2010r. Nr.113,poz.759 ze zm.)– Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

Uzasadnienie

Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” Zamawiający prowadził w częściach tj.  Części I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” oraz część II  „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród". Zgodnie z postanowieniami SIWZ Zamawiający Wymagał zabezpieczenia oferty w każdej Części tj. Części I i Części II kwotę po 4 000,00 zł, tj łącznie 8 000,00 zł. Zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych wadium należy złożyć przed terminem składania ofert , tj. do 05.11.2012r. do godziny 09:00. W/w wykonawcy do ofert załączyli jedynie potwierdzenia polecenia przelewu, jednak wymagane wadium wpłynęły na wymagany rachunek Zamawiającego po terminie składania ofert tj. po godz. 09.00 w dn. 05.11.2012 r. Zgodnie z licznym orzecznictwem KIO „…wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Utrwalone i jednolite w orzecznictwie dotyczącym zamówień publicznych należy uznać takie rozumienie powołanego przepisu art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynika obowiązek skutecznego, niejako „fizycznego” dostarczenia wadium zamawiającemu przed terminem składania ofert. Uznaje się więc, iż przed tym terminem w dyspozycji zamawiającego winna znaleźć się czy to gwarancja wadialna czy wadium wniesione w pieniądzu (na rachunku zamawiającego).” Wobec faktu, że kwota wadium nie została zaksięgowana na koncie zamawiającego przed terminem składania ofert, oferta złożona przez:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

nie była skutecznie zabezpieczona. Oznacza to, że zamawiający w sytuacji wystąpienia okoliczności przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych nie dysponowałby kwotą wadium, nie mógłby skutecznie zaspokoić swoich roszczeń, zatem cel wadium nie został osiągnięty. Z uwagi na powyższe Wykonawcy:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

zostali wykluczenia na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo zamówień publicznych(Tj. Dz.U. z 2010r. Nr.113,poz.759 ze zm.)– gdyż nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

 

W części I  postępowaniu odrzucone zostały następujące oferty:

Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta nr 4 -  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta nr 6 -  SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13,

Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock

2.         Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.), Zamawiający Gmina i Miasto Wyszogród informuje odrzuceniu złożonej przez w/w Wykonawców tj.  Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock

– na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i  2 cytowanej ustawy. 

oraz:

Oferta nr 4 -  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta nr 6 -  SKANDYNAWIA  PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

- na podstawie art. 24 ust.4 ustawy – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Uzasadnienie

Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock

Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” Zamawiający prowadził w częściach tj.  Części I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” oraz część II  „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród". Zgodnie z postanowieniami SIWZ Zamawiający dopuszczał składanie ofert na jedną i więcej części Zamówienia. Zamawiający wymagał zgodnie z postanowieniami SIWZ złożenia oddzielnych formularzy  ofertowych na każdą część Zamówienia, co dodatkowo zawarte było również w przygotowanym wzorze formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do SIWZ. Zgodnie z Opisem sposobu obliczenia ceny „Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia  w danej części, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.”, Wykonawcy składający:  Ofertę nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość oraz Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock nie uwzględnili powyższych zapisów SIWZ i złożyli jeden formularz ofertowy bez wyodrębnienia oferowanej ceny za wykonanie danych części zamówienia tj. Części I i Części II.

Złożone oferty: Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość oraz Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock są również niezgodne z art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.), gdyż w/w Wykonawcy złożyli ofertę bez wymaganych do złożenia ofert częściowych.

 

 Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 1 i  2 cytowanej ustawy Zamawiający odrzuca ofertę gdy jest ona niezgodna z ustawą a także gdy treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co miało miejsce w przedmiotowym postępowaniu.

 

Oferta nr 4 -  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta nr 6 -  SKANDYNAWIA  PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” Zamawiający prowadził w częściach tj.  Części I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” oraz część II  „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród". Zgodnie z postanowieniami SIWZ Zamawiający Wymagał zabezpieczenia oferty w każdej Części tj. Części I i Części II kwotę po 4 000,00 zł, tj łącznie 8 000,00 zł. Zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych wadium należy złożyć przed terminem składania ofert , tj. do 05.11.2012r. do godziny 09:00. W/w wykonawcy do ofert załączyli jedynie potwierdzenia polecenia przelewu, jednak wymagane wadium wpłynęły na wymagany rachunek Zamawiającego po terminie składania ofert tj. po godz. 09.00 w dn. 05.11.2012 r. Zgodnie z licznym orzecznictwem KIO „…wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Utrwalone i jednolite w orzecznictwie dotyczącym zamówień publicznych należy uznać takie rozumienie powołanego przepisu art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynika obowiązek skutecznego, niejako „fizycznego” dostarczenia wadium zamawiającemu przed terminem składania ofert. Uznaje się więc, iż przed tym terminem w dyspozycji zamawiającego winna znaleźć się czy to gwarancja wadialna czy wadium wniesione w pieniądzu (na rachunku zamawiającego).” Wobec faktu, że kwota wadium nie została zaksięgowana na koncie zamawiającego przed terminem składania ofert, oferta złożona przez:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

nie była skutecznie zabezpieczona. Oznacza to, że zamawiający w sytuacji wystąpienia okoliczności przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych nie dysponowałby kwotą wadium, nie mógłby skutecznie zaspokoić swoich roszczeń, zatem cel wadium nie został osiągnięty. Z uwagi na powyższe Wykonawcy:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

zostali wykluczenia na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo zamówień publicznych(Tj. Dz.U. z 2010r. Nr.113,poz.759 ze zm.)– gdyż nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 24 ust.4 ustawy – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 24 listopada 2012 r.

 

Zamawiający – Gmina i  Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , informuje, iż w Części II  postępowania przetargowego tj.  Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” wybrana została :

Oferta Nr  5 złożona przez:

AS BUD Albert Śpiewakowski,

 ul. Ciołkosza 2 lok. 41,

03-134 Warszawa

za cenę brutto: 163 140,00 zł

stawka VAT: 23%

 

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według jedynego kryterium jakim jest cena – 100 % - 100  pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone następujące oferty:

 

Lp.

Wykonawca

Cena ryczałtowa brutto w zł

Przyznana punktacja  %

1

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo „PROBUD” s.c., Władysławów 11A, 96- 500 Sochaczew

190 000,01

85,86

2

MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

3

„NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym

 

165 766,75

98,42

4

NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

5

AS BUD Albert Śpiewakowski, ul. Ciołkosza 2 lok. 41, 03-134 Warszawa

163 140,00

100,00

6

SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

7.

Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25,

09-400 Płock

Oferta odrzucona – nie podlega ocenie

-

8.

„DARBUD” Dariusz Jarzyński, Nowa Biała 25, 09-411 Biała

194 914,41

83,70

 

 

 

W części IIpostępowaniu wykluczeni zostali następujący Wykonawcy:

- NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

- na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo zamówień publicznych(Tj. Dz.U. z 2010r. Nr.113,poz.759 ze zm.)– Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

Uzasadnienie

Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” Zamawiający prowadził w częściach tj.  Części I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” oraz część II  „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród". Zgodnie z postanowieniami SIWZ Zamawiający Wymagał zabezpieczenia oferty w każdej Części tj. Części I i Części II kwotę po 4 000,00 zł, tj łącznie 8 000,00 zł. Zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych wadium należy złożyć przed terminem składania ofert , tj. do 05.11.2012r. do godziny 09:00. W/w wykonawcy do ofert załączyli jedynie potwierdzenia polecenia przelewu, jednak wymagane wadium wpłynęły na wymagany rachunek Zamawiającego po terminie składania ofert tj. po godz. 09.00 w dn. 05.11.2012 r. Zgodnie z licznym orzecznictwem KIO „…wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Utrwalone i jednolite w orzecznictwie dotyczącym zamówień publicznych należy uznać takie rozumienie powołanego przepisu art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynika obowiązek skutecznego, niejako „fizycznego” dostarczenia wadium zamawiającemu przed terminem składania ofert. Uznaje się więc, iż przed tym terminem w dyspozycji zamawiającego winna znaleźć się czy to gwarancja wadialna czy wadium wniesione w pieniądzu (na rachunku zamawiającego).” Wobec faktu, że kwota wadium nie została zaksięgowana na koncie zamawiającego przed terminem składania ofert, oferta złożona przez:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

nie była skutecznie zabezpieczona. Oznacza to, że zamawiający w sytuacji wystąpienia okoliczności przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych nie dysponowałby kwotą wadium, nie mógłby skutecznie zaspokoić swoich roszczeń, zatem cel wadium nie został osiągnięty. Z uwagi na powyższe Wykonawcy:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

zostali wykluczenia na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo zamówień publicznych(Tj. Dz.U. z 2010r. Nr.113,poz.759 ze zm.)– gdyż nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

 

W części II  postępowaniu odrzucone zostały następujące oferty:

Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta nr 4 -  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta nr 6 -  SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13,

Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock

2.         Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.), Zamawiający Gmina i Miasto Wyszogród informuje odrzuceniu złożonej przez w/w Wykonawców tj.  Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock

– na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 i  2 cytowanej ustawy. 

oraz:

Oferta nr 4 -  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta nr 6 -  SKANDYNAWIA  PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

- na podstawie art. 24 ust.4 ustawy – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Uzasadnienie

Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość

Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock

Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” Zamawiający prowadził w częściach tj.  Części I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” oraz część II  „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród". Zgodnie z postanowieniami SIWZ Zamawiający dopuszczał składanie ofert na jedną i więcej części Zamówienia. Zamawiający wymagał zgodnie z postanowieniami SIWZ złożenia oddzielnych formularzy  ofertowych na każdą część Zamówienia, co dodatkowo zawarte było również w przygotowanym wzorze formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do SIWZ. Zgodnie z Opisem sposobu obliczenia ceny „Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia  w danej części, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.”, Wykonawcy składający:  Ofertę nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość oraz Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock nie uwzględnili powyższych zapisów SIWZ i złożyli jeden formularz ofertowy bez wyodrębnienia oferowanej ceny za wykonanie danych części zamówienia tj. Części I i Części II.

Złożone oferty: Oferta nr 2 - MAGIC GARDEN Daniel Gacek, ul. Mielańska 27, 88-170 Pakość oraz Oferta nr 7 - Firma Remontowo – Budowlana „LIPOWSKI” S.J. Mieczysław i Grzegorz Lipowscy, ul. Kostrogaj 25, 09-400 Płock są również niezgodne z art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.), gdyż w/w Wykonawcy złożyli ofertę bez wymaganych do złożenia ofert częściowych.

 

 Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 1 i  2 cytowanej ustawy Zamawiający odrzuca ofertę gdy jest ona niezgodna z ustawą a także gdy treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co miało miejsce w przedmiotowym postępowaniu.

 

Oferta nr 4 -  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

Oferta nr 6 -  SKANDYNAWIA  PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

Postępowanie o udzielenie zamówienia na „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” Zamawiający prowadził w częściach tj.  Części I – „Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie” w ramach realizowanego projektu pn. „Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród” oraz część II  „Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach” w ramach  realizacji inwestycji pod nazwą: "Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród". Zgodnie z postanowieniami SIWZ Zamawiający Wymagał zabezpieczenia oferty w każdej Części tj. Części I i Części II kwotę po 4 000,00 zł, tj łącznie 8 000,00 zł. Zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych wadium należy złożyć przed terminem składania ofert , tj. do 05.11.2012r. do godziny 09:00. W/w wykonawcy do ofert załączyli jedynie potwierdzenia polecenia przelewu, jednak wymagane wadium wpłynęły na wymagany rachunek Zamawiającego po terminie składania ofert tj. po godz. 09.00 w dn. 05.11.2012 r. Zgodnie z licznym orzecznictwem KIO „…wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Utrwalone i jednolite w orzecznictwie dotyczącym zamówień publicznych należy uznać takie rozumienie powołanego przepisu art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynika obowiązek skutecznego, niejako „fizycznego” dostarczenia wadium zamawiającemu przed terminem składania ofert. Uznaje się więc, iż przed tym terminem w dyspozycji zamawiającego winna znaleźć się czy to gwarancja wadialna czy wadium wniesione w pieniądzu (na rachunku zamawiającego).” Wobec faktu, że kwota wadium nie została zaksięgowana na koncie zamawiającego przed terminem składania ofert, oferta złożona przez:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

nie była skutecznie zabezpieczona. Oznacza to, że zamawiający w sytuacji wystąpienia okoliczności przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych nie dysponowałby kwotą wadium, nie mógłby skutecznie zaspokoić swoich roszczeń, zatem cel wadium nie został osiągnięty. Z uwagi na powyższe Wykonawcy:

-  NOVA – Jerzy łebski, ul. Powstańców 2, 99-400 Łowicz

- SKANDYNAWIA _ PLAC Andrzej Paszkowski, ul. Tarnowiecka 11/13, 04-174 Warszawa

zostali wykluczenia na podstawie art.24 ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r –Prawo zamówień publicznych(Tj. Dz.U. z 2010r. Nr.113,poz.759 ze zm.)– gdyż nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert.

Zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 24 ust.4 ustawy – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 24 listopada 2012 r.

 

                                                                                                                      Z poważaniem

Otrzymują:

- wg rozdzielnika                                                                                                                                                                             Mariusz Bieniek

                                                                         Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 

 

 










Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3951007]

przewiń do góry