Wersja archiwalna 2012-10-19 13:27:48



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Wyszogród: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród, obejmujące: CZĘŚĆ I - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród CZĘŚĆ II - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród
Numer ogłoszenia: 408112 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszogrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród, obejmujące: CZĘŚĆ I - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród CZĘŚĆ II - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostawa urządzeń niezbędnych do ich wykonania: CZĘŚĆ I - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym/. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: I. Prace przygotowawcze, w tym: II. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży; III. Dostawa elementów małej architektury, Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw działki o nr 7.4 w m. Godkowo, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw, wymagający remontu. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica świetlicy środowiskowej w Grodkowie. Zakres opracowania zakłada aranżację terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia zabawowe na nawierzchni piaszczystej. Wykonane zostaną przejścia z płyt betonowych w kolorze szarym 50x50cm. Ponadto na terenie placu zabaw umieszczone będą: - zestaw zabawowy - w kształcie samolot-samochód-statek - dwa bujaki na sprężynie - karuzela z bieżnią - huśtawka ważka - huśtawka ramieniowa dwuosobowa - w okolicy wejścia zlokalizowany będzie regulamin placu zabaw - ławki z oparciem - 6 szt. - stoliki piknikowe - 2szt. - kosze na odpady - 4szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - wykonanie robót przygotowawczych w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykonywanie robót w zakresie zieleni - obsianie powierzchni mieszanką traw przeznaczonych do użytkowania rekreacyjnego, - wykonanie nawierzchni, krawężników i obrzeży; Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w Grodkowie dz. o nr 7.4, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w.w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia. CZĘŚĆ II - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym wytyczenie chodników i placów za pomocą kołków drewnianych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie nawierzchni kostką brukową i nawierzchni piaskowej, oraz wykonanie trawników - dostawę i montaż wyposażenia (zestaw zabawowy, ławki, bujak na sprężynie, karuzele, słupki do siatkówki, bramka do piłki nożnej, kosz do koszykówki, kosze, stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych- regulaminu placu zabaw), Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw i boiska na działkach o nr 310/1,311,312 w m. Kobylniki, obręb geodezyjny Kobylniki, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw i boisko, wymagające remontu. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w centrum Kobylnik, na którym znajduje się boisko do siatkówki na nawierzchni ziemnej, teren przeznaczony jest do skoków w dal, bieżnia, plac trawiasty, a w południowej części terenu zlokalizowany jest niewielki plac zabaw. Istniejący plac zabaw jest wygrodzony z pozostałej powierzchni. Znajdują się na nim urządzenia których stan techniczny jest nie zadawalający. Modernizacja placu zabaw obejmuje demontaż istniejących urządzeń zabawowych i montaż nowych. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w.w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Część II - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych w zakresie urządzania przestrzeni publicznej stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł. brutto,- każda potwierdzonej referencjami/protokołem odbioru robót. b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dysponowanie osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej a także do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym przez osoby posiadające uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi w/w uprawnienia wraz z oświadczeniem, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł, b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) harmonogram rzeczowo finansowy robót; b) wypełniony formularz cenowy sporządzony na postawie programu funkcjonalno - użytkowego; c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. f. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rebowska 37 09-450 pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rebowska 37 09-450 pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: I. Prace przygotowawcze, w tym: II. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży; III. Dostawa elementów małej architektury, Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw działki o nr 7.4 w m. Godkowo, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw, wymagający remontu. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica świetlicy środowiskowej w Grodkowie. Zakres opracowania zakłada aranżację terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia zabawowe na nawierzchni piaszczystej. Wykonane zostaną przejścia z płyt betonowych w kolorze szarym 50x50cm. Ponadto na terenie placu zabaw umieszczone będą: - zestaw zabawowy - w kształcie samolot, samochód, statek - dwa bujaki na sprężynie - karuzela z bieżnią - huśtawka ważka - huśtawka ramieniowa dwuosobowa - w okolicy wejścia zlokalizowany będzie regulamin placu zabaw - ławki z oparciem - 6 szt. - stoliki piknikowe - 2szt. - kosze na odpady - 4szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - wykonanie robót przygotowawczych w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykonywanie robót w zakresie zieleni - obsianie powierzchni mieszanką traw przeznaczonych do użytkowania rekreacyjnego, - wykonanie nawierzchni, krawężników i obrzeży; Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w Grodkowie dz. o nr 7.4, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji ww zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym wytyczenie chodników i placów za pomocą kołków drewnianych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie nawierzchni kostką brukową i nawierzchni piaskowej, oraz wykonanie trawników - dostawę i montaż wyposażenia (zestaw zabawowy, ławki, bujak na sprężynie, karuzele, słupki do siatkówki, bramka do piłki nożnej, kosz do koszykówki, kosze, stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych- regulaminu placu zabaw), Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw i boiska na działkach o nr 310.1,311,312 w m. Kobylniki, obręb geodezyjny Kobylniki, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw i boisko, wymagające remontu. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w centrum Kobylnik, na którym znajduje się boisko do siatkówki na nawierzchni ziemnej, teren przeznaczony jest do skoków w dal, bieżnia, plac trawiasty, a w południowej części terenu zlokalizowany jest niewielki plac zabaw. Istniejący plac zabaw jest wygrodzony z pozostałej powierzchni. Znajdują się na nim urządzenia których stan techniczny jest nie zadawalający. Modernizacja placu zabaw obejmuje demontaż istniejących urządzeń zabawowych i montaż nowych. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Mariusz Bieniek

                                                                                                              Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród












Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3508594]

przewiń do góry