Wyszogród: Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie w ul. Wiślanej w m. Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie firmy Marta Joanna Siodłak - Architekt, - zwany dalej Projektem koncepcyjnym - chroniony prawami autorskimi. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Nomenklatura CPV 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i 45 22 00 00-0 - Roboty inżynieryjne i budowlane, 45 23 31 61-5 - Ścieżki piesze Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym usunięcie drzew, rozebranie istniejących nawierzchni betonowych, bitumicznych oraz z płyt chodnikowych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży - roboty w zakresie modernizacji amfiteatru - dostawę i montaż wyposażenia (ławki, kosze stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych, elementy placu zabaw, kompletne wyposażenie boiska do siatkówki plażowej, wykonanie liter przestrzennych z napisem Wyszogród) - roboty odtworzeniowe trawnika w okolicy parkingu Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu w okolicy ul. Wiślanej w Wyszogrodzie w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica ulicy Wiślanej. Zakres opracowania zakłada aranżację strefy rekreacyjnej i miejsca organizacji imprez kulturalnych. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie przy ulicy Wiślanej, dz. o nr 1074, 1075, 1073, 1180, 1063/2, 1063/3 w m. Wyszogród, obręb geodezyjny Wyszogród, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • - Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.23.31.61-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) - według załącznika nr 2 do siwz Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający oceni na podstawie: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych w zakresie urządzania przestrzeni publicznej stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł. brutto,- każda potwierdzonej referencjami/protokołem odbioru robót. b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań w powyższym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) złożonych dokumentów o których mowa w pkt VII p. 1.1. lit. c, d siwz, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dysponowanie osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej oraz w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno budowlanym. przez osoby posiadające uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie. Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający oceni na podstawie: a) złożonych dokumentów o których mowa w pkt VII p. 1.1. lit. e, f siwz, przy czym Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, tj. złożył - nie złożył wymagany dokument, oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy winni złożyć: a) harmonogram rzeczowo finansowy robót - według załącznika nr 6 do siwz; b) wypełniony formularz cenowy sporządzony na postawie programu funkcjonalno - użytkowego - według załącznika nr 8. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich PROW na lata 2007-2013 W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Mariusz Bieniek

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród


SIWZ

Załącznik nr 6 do siwz - harmonogram rzeczowo-finansowy robót

Załącznik nr 7 do siwz - projekt umowy

Załącznik nr 8 do siwz formularz cenowy

Program funkcjonalno-użytkowy

Koncepcja

Mapa

Widoki






Wyszogród, dn. 03.07.2012 r


UGiM.271.5.2012



Zawiadomienie o wyborze oferty

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

Wszyscy


Dotyczy przetargu na: : „Nabrzeże Wiślane w Wyszogrodzie”


Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została :

Oferta Nr 2 złożona przez:

Zielony Ogród Sp z o.o.,

ul. Pocztowa 4,

09-472 Słupno

za cenę brutto: 496 591,25

stawka VAT: 23%


Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według jedynego kryterium jakim jest cena – 100 % - 100 pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 2 oferty:


Lp.

Nazwa firmy, adres

Cena brutto

/zł/

Stawka VAT

Punktacja w kryterium cena %

1

Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” sp. z o.o.

ul. Walecznych 16/9

09-409 Płock

499 681,30

23 %

99,38

2

Zielony Ogród Sp z o.o.,

ul. Pocztowa 4,

09-472 Słupno

496 591,25

23 %

100,00




W postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.

W postępowaniu żaden z Wykonawców nie został wykluczony.


Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 13 lipca 2012 r.


Z poważaniem

Otrzymują:

- wg rozdzielnika


Rozdzielnik:

- Zakład Usługowo – Handlowy „WIGMA” sp. z o.o. ul. Walecznych 16/9, 09-409 Płock

- Zielony Ogród Sp z o.o., ul. Pocztowa 4, 09-472 Słupno;










Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-03 15:44:52
  • Liczba odsłon: 159
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3950663]

przewiń do góry