Wersja archiwalna 2006-10-16 10:23:42
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SAMOCHODU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Zamawiający:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród do 08 listopada 2006r. do godz 10:00.
Cena SIWZ – 20,00zł.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
Termin wykonania zamówienia – 1 miesiąc od podpisania umowy.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie będzie żądał wadium.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, p. nr 4 do dnia 08 listopada 2006r. do godz. 10:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, p. nr 4 do dnia 08 listopada 2006r. do godz. 10:30.
DOSTAWA SAMOCHODU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Przetarg nieograniczony poniżej 60 000 Euro
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZAMAWIAJĄCY:
URZĄD GMINY I MIASTA WYSZOGRÓD
UL. RĘBOWSKA 37
09-450 WYSZOGRÓD
WYSZOGRÓD - PAŹDZIERNIKI - 2006 ROK
DZIAŁ I
ROZDZIAŁ I
- Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.),przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie oraz niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
INFORMACJE OGÓLNE
Zamawiający – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na „dostawę samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych”.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
ROZDZIAŁ II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – 1 miesiąc od podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia: CPV – 34110000-1 jest dostawa samochodu osobowego w wersji standardowej 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Wykonawca musi udzielić gwarancji na silnik i podzespoły – min 2 lata
- Wykonawca musi udzielić gwarancji na lakier – min 3 lata
- Wykonawca musi udzielić gwarancji na perforację nadwozia – min. 2 lata
ROZDZIAŁ III
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który:
- Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik nr 2 do SIWZ.
- Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów technicznych – Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
- Zgodnie z art. 27 ustawy oświadczenia, wnioski, zawiadomienie oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodną z ustawą, której treść odpowiada treści SIWZ – na Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy.
- Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę /y upoważnioną /e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
- Oferta musi być podpisana i złożona na kolejno ponumerowanych stronach począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. Zamawiający dopuszcza nie stawianie numerów na pustych stronach.
- Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację .
- Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę /y podpisującą /e ofertę.
- Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu. Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrzna i zewnętrzna) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ Zmiana” lub „Wycofanie”. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na złożenie protestu.
- Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: podpis + zapis „za zgodność z oryginałem”.
- Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczanie nie uczciwej konkurencji, że nie mogą one być udostępniane.
- Zamawiający w przypadku dołączenia do oferty nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do prawdziwości kserokopii dokumentu może żądać przedstawienia jego oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
- W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej przedsiębiorców oferta powinna spełniać następujące wymagania:
- przedsiębiorcy przedłożą wraz z ofertą umowę przewidującą sposób ich współdziałania, solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, zakres prac powierzony do wykonania każdemu z nich,
- przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego z pośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
- Wyjaśnienia do specyfikacji:
- Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ.
- Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, pok. Nr 4, do dnia 08 listopada 2006r. do godz. 10:00 do sekretariatu.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 listopada 2006r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród pok. Nr 4
- Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informacje z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
- Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Po otwarciu ofert Zamawiający ogłosi nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, oferowaną cenę.
- Koperty oznaczone „WYCOFANE” zostaną otwarte i odczytane w pierwszej kolejności. Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.
- Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
- Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie podlega zmianie, z wyjątkiem odpowiednich zapisów w umowie.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
- Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Dział III SIWZ.
- Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności do której jest obowiązany na podstawie ustawy, Wykonawca może wnieść pisemny protest do Zamawiającego.
- Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
- Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
- Zamawiający rozstrzyga protest najpóźniej w ciągu 10 dni od jego wniesienia.
- Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie.
- Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu. O wniesieniu odwołania Wykonawca informuje jednocześnie Zamawiającego.
- Na wyrok zespołu arbitrów oraz postępowania zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze przysługuje skarga do sądu.
- Wypełniony formularz oferty.
- Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1.
- Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach.
- Aktualne zaświadczenie ZUS – u o nie zaleganiu w podatkach i składkach.
- Wykaz co najmniej 3 podmiotów, którym wykonano dostawę o podobnych parametrach.
- Wykonawca udzieli gwarancji na silnik i podzespoły
- Wykonawca udzieli gwarancji na lakier
- Wykonawca udzieli gwarancji na perforację nadwozia
- miejsca – 8 osób + kierowca – wzór w załączeniu
- rodzaj silnika - turbo disel,
- moc silnika – ok. 80KM,
- nadwozie – furgon,
- fotel ostatniego rzędu siedzeń demontowany „mocowanie dla jednego wózka inwalidzkiego w miejscu tego fotela wraz z pasami bezpieczeństwa + teleskopowy, składany najazd do wózka (możliwość natychmiastowego demontażu),
- jedno stanowisko dla wózka inwalidzkiego,
- siedzenie kierowcy i pasażera na podnośnikach powietrznych,
- skrzynia manualna – 6-cio biegowa
- drzwi boczne – przesuwane,
- drzwi tylne unoszone do góry,
- szyby przeszklone,
- poduszka powietrzna kierowcy,
- poduszka powietrzna pasażera,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- hamulce tarczowe na wszystkich kołach,
- klimatyzacja,
- reflektory halogenowe,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka – podgrzewane,
- centralny zamek,
- alarm,
- 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości i napinaczami dla kierowcy i pasażera,
- 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach pojazdu,
- radio z odtwarzaczem CD,
- nadkola przednie i tylne łączenie z chlapaczami,
- pod nogami kierowcy i pasażera wycieraczki.
- miejsca – 8 osób + kierowca – wzór w załączeniu
- rodzaj silnika - turbo disel,
- moc silnika – ok. 80KM,
- nadwozie – furgon,
- fotel ostatniego rzędu siedzeń demontowany „mocowanie dla jednego wózka inwalidzkiego w miejscu tego fotela wraz z pasami bezpieczeństwa + teleskopowy, składany najazd do wózka (możliwość natychmiastowego demontażu),
- jedno stanowisko dla wózka inwalidzkiego,
- siedzenie kierowcy i pasażera na podnośnikach powietrznych,
- skrzynia manualna – 6-cio biegowa
- drzwi boczne – przesuwane,
- drzwi tylne unoszone do góry,
- szyby przeszklone,
- poduszka powietrzna kierowcy,
- poduszka powietrzna pasażera,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- hamulce tarczowe na wszystkich kołach,
- klimatyzacja,
- reflektory halogenowe,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka – podgrzewane,
- centralny zamek,
- alarm,
- 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości i napinaczami dla kierowcy i pasażera,
- 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach pojazdu,
- radio z odtwarzaczem CD,
- nadkola przednie i tylne łączenie z chlapaczami,
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia/nie spełnia”, na podstawie dokumentów w Rozdziale IV.
ROZDZIAŁ IV
WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNYCH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW STANOWIĄCYCH ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów:
W przypadku złożenia oferty wspólnej należy złożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UWAGA :
Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy i odrzucenie jego oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5.
ROZDZIAŁ V
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
Grażyna Piotrowska – Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - tel. (024) 2311393
ROZDZIAŁ VI
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
ROZDZIAŁ VII
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować:
Oferta na
„DOSTAWĘ SAMOCHODU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 08 listopada 2006 roku do godz. 10:30
Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku, gdy zostanie złożona po upływie terminu do składania ofert.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4
W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający jest zobowiązany udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający prześle treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom , którym doręczono SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu
składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść SIWZ. O zmianie powiadomi wszystkich Wykonawców, którym doręczono
SIWZ.
3.Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.
UWAGA: Zamawiający zwraca się z prośbą o nie załączanie do oferty dokumentów nie wymaganych w SIWZ.
ROZDZIAŁ VIII
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
ROZDZIAŁ IX
KRYTERIA OCENY OFERT
CENA - 100%
Najniższa cena .
ROZDZIAŁ X
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
ROZDZIAŁ XI
UMOWA
ROZDZIAŁXII
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
ROZDZIAŁXIII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004r.) Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami.
ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY
ZATWIERDZIŁ
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTY
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO
na wykonanie zadania pn.:
Zamawiający
Wykonawca
Samochód do przewozu osób niepełnosprawnych
marki……………..typ…………….
netto………………………………zł
słownie:………………………………………………………………….
VAT%……………/………………zł
słownie:………………………………………………………………….
brutto…………………………….zł
słownie:………………………………………………………………….
Wymagane terminy wykonania zamówienia
DOSTAWA SAMOCHODU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Urząd Gminy i Miasta
ul. Rebowska 37
09-450 Wyszogród
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1 miesiąc od podpisania umowy
…………………………….miesięcy
…………………………….miesięcy
…………………………….miesięcy
Termin związania z ofertą
Uprawnieni przedstawiciele
Wykonawcy
Podpisy uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy
30 dni
1……………………………………
2…………………………………….
1…………………………………….
2…………………………………….
1. Oferujemy zrealizowanie zamówienia zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia ( Dział II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosimy do nich zastrzeżeń, oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
3. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w SIWZ, tj. 30 dni.
4. Oświadczamy, że zawarty w SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na w/w warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Załączniki do niniejszej oferty są:
1…………………………………………………………………………….
2…………………………………………………………………………….
3…………………………………………………………………………….
4…………………………………………………………………………….
5……………………………………………………………………………
6. Oferta została złożona na ……………….stronach
Podpis:
data……………………..
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)Załącznik nr 2
Oświadczenie w trybie art.22 ust.1
Prawo Zamówień Publicznych
Nazwa Wykonawcy …………………………………………………………..
………………………………………………………………..
Adres Wykonawcy ……………………………………………………………
…………………………………………………………………
Numer telefonu …………………………………………………………………
………………………………………………………………….
Numer teleksu(fax) ……………………………………………………………..
Oświadczam, że:
1. Posiadam uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia.
2. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
4. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)data:……………………..
Załącznik nr 3
Oświadczenie o zgodności parametrów technicznych na dostawę samochodu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Nazwa Wykonawcy ................................................................................................
.........................................................................................................
Adres Wykonawcy .................................................................................................
..........................................................................................................
Numer telefonu........................................................................................................
Numer teleksu (fax) ................................................................................................
Oświadczam, że oferujemy samochód marki ................................typu .................
Samochód do przewozu osób niepełnosprawnych musi posiadać:
Podpis:
(upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
DZIAŁ II
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Samochód przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych musi posiadać:
- pod nogami kierowcy i pasażera wycieraczki.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Izabela Boszko
- Data udostępnienia w BIP: 2006-10-16
- Informacja zaktualizowana przez: Izabela Boszko
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-16 10:23:42
- Liczba odsłon: 157
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: