OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 632929-N-2019
Numer ogłoszenia: 540272465-N-2019
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Zamówienie było podzielone na części:
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Gmina i Miasto Wyszogród, działając zgodnie z art. 93
ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U.2019.1843 z późn. zm.), zawiadamia co następuje:
1. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: wystąpiła istotna
zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można
było wcześniej przewidzieć .
2. W związku z zaistnieniem okoliczności wskazanej w pkt. 1 ,
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
|
|
|
IV.9.1) Podstawa prawna
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyszogród, 20.12.2019r.
Znak sprawy : UGiM.271.19.2019
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Wyszogród”.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
Zamawiający - Gmina i Miasto Wyszogród, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019.1843 z późn. zm.), zawiadamia co następuje:
1. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć .
2. W związku z zaistnieniem okoliczności wskazanej w pkt. 1 , Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Uzasadnienie
Z uwagi na dynamiczny rozwój sytuacji na rynku „ gospodarki odpadami” oraz olbrzymi wzrost kosztów odbioru i zagospodarowania odpadów , zasadnym są działania powodujące optymalizację kosztów i wykonywanie zadania własnymi podmiotami w celu zapewnienia mieszkańcom jak najmniejszego obciążenia i świadczenia usługi na jak największym poziomie.
Gmina i Miasto Wyszogród stała się stu procentowym udziałowcem spółki poprzez podpisanie aktu notarialnego w dniu 20.12.2019 r o godz.10 dotyczącego nabycia udziałów w spółce której była większościowym udziałowcem, co stanowiło istotną zmianę okoliczności , powodującą , że dalsze prowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego stało się niezasadne.
Powyższe powoduje możliwości zastosowania przez Zamawiającego innych przepisów ustawy PZP – art 67, dotyczących udzielenia zamówienia publicznego w odpowiednim trybie postępowania z uwzględnieniem szeroko pojętego interesu publicznego.
Ogłoszenie nr 540272465-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Wyszogród:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 632929-N-2019
Data: 05/12/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000000, ul. ul.
Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: Data: 2019-12-12, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-12-20, godzina: 12:00,
Ogłoszenie nr 540266453-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.
Wyszogród:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 632929-N-2019
Data: 05/12/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000000, ul. ul.
Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: Data: 2019-12-12, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-12-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu >
polski
Ogłoszenie nr 632929-N-2019 z dnia 2019-12-05 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Odbiór i zagospodarowania odpadów
komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy i
Miasta Wyszogród
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000000, ul. ul.
Rębowska 37 , 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagana forma pisemna, osobiście lub za pośrednictwem opoeratora pocztowego
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i
zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych
zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Wyszogród
Numer referencyjny: UGiM.271.19.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości
zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Wyszogród” w sposób
zgodny z powszechnie obowiązującym prawem oraz prawem miejscowym. Odbiór i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz rekreacyjno
- wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Wyszogród w okresie
od dnia podpisania umowy do dnia 29.02.2020r. Szczegółowy opis zamówienia
zawiera Dział II OPZ.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90513100-7 |
90511000-2 |
90512000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług
dotyczących odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości
zamieszkałych oraz rekreacyjno-wypoczynkowych zlokalizowanych na terenie Gminy
i Miasta Wyszogród stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia
podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-02-29
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
posiada: a. wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta,
burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b, art.
9c ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.); b. wpis do rejestru podmiotów
wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o
którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r.
poz. 992 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego miejscowo Marszałka
Województwa, w związku z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ww. ustawy w zakresie
transportu odpadów; c. wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty,
produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49
ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.),
prowadzonego przez właściwego miejscowo Marszałka Województwa, w związku z art.
50 ust. 1 pkt 3 lit. b ww. ustawy w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego
i elektronicznego; d. zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na
przetwarzanie odpadów, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o
odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), w tym w szczególności art. 232
– w przypadku, gdy Wykonawca zamierza zbierać odpady komunalne, prowadzić
odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych we własnym zakresie. W
przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi, w celu
ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z
podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca
zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi, prowadzącemu odzysk lub
unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę
na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie,
wynikające z obowiązujących przepisów prawa; e. umowę/-y z instalacją/-ami
komunalną/-ymi na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych/pozostałości z sortowania
odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną usługę
odbioru odpadów komunalnych wykonaną w sposób ciągły, przez okres minimum 2
miesięcy o łącznej masie minimum 200 Mg. b. dysponuje bazą
magazynowo–transportową spełniającą wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra
Środowiska z dnia 11.1.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r.
poz. 122), c. dysponuje pojazdami do odbierania odpadów komunalnych, w ilości
niezbędnej do prawidłowej realizacji umowy, tj.: — co najmniej 2 szt. (dwie
sztuki) pojazdów do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, — co najmniej 1
szt. (dwie sztuki) pojazdów dostosowanych do odbierania selektywnie zebranych
odpadów komunalnych, — pojazdy do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
– min. 1 szt. (jedna sztuka).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące
oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze
względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
o którym mowa w art. 9b, art. 9c ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.); 2) wpis
do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i
gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o
odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego
miejscowo Marszałka Województwa, w związku z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ww.
ustawy w zakresie transportu odpadów; 3) wpis do rejestru podmiotów
wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o
którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r.
poz. 992 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwego miejscowo Marszałka
Województwa, w związku z art. 50 ust. 1 pkt 3 lit. b ww. ustawy w zakresie
zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 4) zezwolenie na
zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.),
w tym w szczególności art. 232 – w przypadku, gdy Wykonawca zamierza zbierać
odpady komunalne, prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych we
własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu
podmiotowi, w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na
wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W
przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi,
prowadzącemu odzysk lub unieszkodliwianie poza granicami Rzeczpospolitej
Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym
zezwolenie w tym zakresie, wynikające z obowiązujących przepisów prawa; 5)
umowę/-y z instalacją/-ami komunalną/-ymi na przyjmowanie odebranych od
właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów
komunalnych/pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, zgodnie z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6) Wykaz usług wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy
usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami oraz informacja Wykonawcy, że dysponuje bazą
magazynowo-transportową spełniającą wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra
Środowiska z dnia 11.1.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r.
poz. 122) na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu
składania ofert. 2. Wadium można wnieść w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -
gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r.
poz. 359 ).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji odbioru interwencyjnego |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.
1 pkt 2 - 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w
umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej
zmiany w wysokości podatku VAT; 2) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego,
wpływającego w sposób istotny na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów
komunalnych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy
ze względu na: 1) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji,
przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z
wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; 2)
zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty,
niepokoje, strajki. 3. Poza zmianami określonymi w ust. 2 powyżej, zamiany
postanowień umowy będą mogły nastąpić w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej
lub rachunkowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2018 r. poz. 419),
jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa /zastrzeżenie należy dołączyć do oferty/. Wykonawca
nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W niniejszym postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego
przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień
publicznych.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-12-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2020-01-13
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-13 07:43:01
- Liczba odsłon: 960
- Historia dokumentu: