Wersja archiwalna 2019-09-30 11:24:26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000000, ul. ul.
Rębowska 37 , 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
na piśmie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie
dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród w sezonie
2019/2020
Numer referencyjny: UGiM.271.18.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub
najmowanym pojazdem samojezdnym, 2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy,
w ramach świadczenia przez wykonawcę usługi ,,Zimowe utrzymania dróg
publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród, w sezonie 2019/20”.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie się wykonywanie prac
związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na publicznych drogach gminnych
oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych i podzielonych na sektory od
części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz. Zimowe utrzymanie dróg
publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego
wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie
śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości
jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych (chodników )
śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp, języków
śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy
odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na
wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie. Usuwanie
śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów pieszych (
chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu
>5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i
poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie
przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych ( chodnikach
). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie
zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być
przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od
przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być
wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w
pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny)
pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego.
2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania
należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki
rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki
z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania
śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o
których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki
piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części
zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w
przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego,
muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki). 2.3. Wykonawca zobowiązuje się
do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, święta i
niezależnie od panujących warunków atmosferycznych . Wykonawca zobowiązany jest
do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości niezwłocznie od
przyjęcia zgłoszenia i rozpocząć efektywne wykonywanie w czasie jaki
zadeklaruje w ofercie (kryterium oceny ofert), a przejezdność dróg ma być
uzyskana zgodnie z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg
gminnych – załącznik Nr 6 do siwz. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji
realizowanych usług. 2.4. Wykonawca jest w stosunku do Zamawiającego, w
dyspozycji 24 godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia i wykonania usługi.
Wykonawca udostępnia dyżury – całodobowy numer telefonu i przyjmuje zgłoszenia
wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2.5. Termin realizacji
zamówienia: od 01.11.2019r. do 15.04.2020, oraz w innym czasie, w którym
zaistnieją okoliczności powodujące konieczność świadczenia usługi związanej z
realizacją umowy. 2.6. W przypadku wystąpienia odwilży Wykonawca w uzgodnieniu
z Zamawiającym skieruje sprzęt i ludzi do uprzątnięcia dróg i ulic z materiału
użytego do likwidacji śliskości w ruchu drogowym. 2.7. Odbiór wykonanych prac
nastąpi przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego (pracownika urzędu,
bądź Sołtysa). 2.8. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiającego zapłaci
Wykonawca wynagrodzenie ryczałtowe według cen jednostkowych brutto za 1 roboczą
godzinę utrzymania dróg w danym Sektorze. Przy czym do miesięcznego
fakturowania liczy się wyłącznie te doby, w których Zamawiający dokonał
zgłoszenia. Do faktury należy załączyć miesięczne zestawienie wykonanych usług
potwierdzone przez właściwego Sołtysa ( dla części od I do IV ) oraz
upoważnionego pracownika Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród. 2.9. Zamawiający
dopuszcza możliwość w sytuacjach awaryjnych, kierowania Wykonawcy do pracy w
innym Sektorze lub na innych drogach. 3.0. Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie
zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. Przed
złożeniem oferty, w razie powstania jakichkolwiek wątpliwości lub uwidocznienia
braków w dokumentacji, należy złożyć pisemne zapytanie w trybie art. 38 ust. 1
Pzp.
II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: W przypadku zaistnienia intensywnych opadów śniegu
powodujących realne zagrożenie życia lub zdrowia mieszkańców, Wykonawcy mogą
zostać skierowani na inne sektory.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-11-01 lub zakończenia: 2020-04-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Oświadczenie Wykonawcy o uprawnieniach do określonej
działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1
Informacje dodatkowe Ocena spełnia/nie spełnia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: brak określonych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Oświadczeniu Wykonawcy o dysponowaniu, w celu wykonania
zamówienia osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia wynikające z
przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym do kierowania pojazdami, będącymi w
dyspozycji wykonawcy i przeznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia –
załącznik Nr 5 do siwz,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełnia/nie spełnia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena za odśnieżanie |
40,00 |
Cena za usuwanie śliskości |
20,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-09-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Sektor obejmujący drogi w miejscowości: Słomin |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Długość dróg
do odśnieżania w Sektorze 1: 11,8 km. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2)
usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę
usługi ,,Zimowe utrzymania dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta
Wyszogród, w sezonie 2019/20”. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie
się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na
publicznych drogach gminnych oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych
i podzielonych na sektory od części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz.
Zimowe utrzymanie dróg publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie
zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady
śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu
z całej szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych
(chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp,
języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic.
Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany
na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie.
Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów
pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o
pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych
i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie
przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych (
chodnikach ). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie
zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być
przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od
przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być
wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w
pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny)
pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego.
2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania
należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki
rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki
z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania
śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o
których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki
piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części
zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w
przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego,
muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena za odśnieżanie |
40,00 |
Cena za usuwanie śliskości |
20,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Sektor obejmujący drogi w miejscowościach: Kobylniki, Rostkowice, Grodkowo, Grodkówko, Pruszczyn |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Długość dróg
do odśnieżania w Sektorze 2: 14,5 km. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2)
usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę
usługi ,,Zimowe utrzymania dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta
Wyszogród, w sezonie 2019/20”. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie
się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na
publicznych drogach gminnych oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych
i podzielonych na sektory od części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz.
Zimowe utrzymanie dróg publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie
zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady
śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu
z całej szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych
(chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp,
języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic.
Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany
na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie.
Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów
pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o
pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych
i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie
przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych (
chodnikach ). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie
zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być
przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od
przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być
wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w
pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny)
pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego.
2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania
należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki
rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki
z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania
śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o
których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki
piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części
zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w
przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego,
muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena za odśnieżanie |
40,00 |
Cena za usuwanie śliskości |
20,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Sektor obejmujący drogi w miejscowościach: Rębowo, Wiązówka, Ciućkowo, Wilczkowo, Bolino, Pozarzyn, Chmielewo |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Długość dróg
do ośnieżania w sektorze 3: 29,1 km. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2)
usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę
usługi ,,Zimowe utrzymania dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta
Wyszogród, w sezonie 2019/20”. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie
się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na
publicznych drogach gminnych oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych
i podzielonych na sektory od części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz.
Zimowe utrzymanie dróg publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie
zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady
śniegu, zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu
z całej szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych
(chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp,
języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic.
Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany
na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie.
Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów
pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o
pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych
i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie
przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych ( chodnikach
). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie
zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być
przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od
przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być
wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w
pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny)
pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego.
2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania
należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki
rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki
z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania
śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o
których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki
piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części
zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w
przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego,
muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena za odśnieżanie |
40,00 |
Cena za usuwanie śliskości |
20,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sektor obejmujący drogi w miejscowościach: Rakowo, Drwały, Marcjanka, Starzyno |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Długość dróg
do ośnieżania w sektorze 4: 21,1 km. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub najmowanym pojazdem samojezdnym, 2)
usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy, w ramach świadczenia przez wykonawcę
usługi ,,Zimowe utrzymania dróg publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta
Wyszogród, w sezonie 2019/20”. 2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie
się wykonywanie prac związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na
publicznych drogach gminnych oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych
i podzielonych na sektory od części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz. Zimowe
utrzymanie dróg publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń
ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu,
zamiecie śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej
szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych
(chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp,
języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic.
Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany
na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie.
Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów
pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o
pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych
i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie
przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych (
chodnikach ). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie
zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być
przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od
przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być
wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w
pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny)
pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego.
2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania
należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki
rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki
z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania
śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o
których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki
piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części
zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w
przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego,
muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena za odśnieżanie |
40,00 |
Cena za usuwanie śliskości |
20,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Sektor obejmujący drogi i ulice w granicach administracyjnych miasta Wyszogród |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Długość dróg
do ośnieżania w sektorze 5: 12,3 km. Powierzchnia chodników: 4109 m2. 1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) odśnieżania dróg i ulic – własnym lub
najmowanym pojazdem samojezdnym, 2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy,
w ramach świadczenia przez wykonawcę usługi ,,Zimowe utrzymania dróg
publicznych będących w zarządzie Gminy i Miasta Wyszogród, w sezonie 2019/20”.
2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg i ulic rozumie się wykonywanie prac
związanych z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na publicznych drogach gminnych
oraz ciągach pieszych ( chodnikach ), wymienionych i podzielonych na sektory od
części I do części V – Załącznik Nr7 do siwz. Zimowe utrzymanie dróg
publicznych obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego
wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie
śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej
szerokości jezdni, poboczy (o ile jest to możliwe) oraz ciągów pieszych
(chodników ) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego, zasp,
języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic.
Przy odśnieżaniu zależy zwrócić uwagę aby usuwany śnieg nie był przemieszczany
na wjazdy do posesji oraz inne drogi zwłaszcza będące w innym zarządzie.
Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg i ulic oraz ciągów
pieszych ( chodników ) piaskiem bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o
pochyleniu >5% lub w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych
i poziomych, jak również skrzyżowania dróg, ulic, a także miejsca w obrębie
przystanków autobusowych i przejść dla pieszych oraz na ciągach pieszych (
chodnikach ). Usuwanie śliskości i gołoledzi odbywać się będzie na polecenie
zamawiającego. 2.1. Pojazdy samojezdne dopuszczone do odśnieżania powinny być
przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu jednej godziny od
przyjęcia zgłoszenia od zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być
wyposażone, w sygnał ostrzegawczy błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii w/w
pojazdu, wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny)
pojazd zastępczy sprawny technicznie i spełniający wymagania zamawiającego.
2.1.1.Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający dopuszcza do odśnieżania
należy rozumieć: a) Samochody ciężarowe z pługiem odśnieżnym, b) Ciągniki
rolnicze z pługiem odśnieżnym, c) Spycharki i spycharko-ładowarki, d) Piaskarki
z pługiem, e) Oraz inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania
śliskości, 2.2. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o udzielenie
przedmiotowego zamówienia w części V obligatoryjnie posiadali pojazdy, o
których mowa w pkt 2.1.1. lit.d); gdyż zamawiający wymaga używania mieszanki
piaskowo – solnej do likwidacji śliskości gołoledzi. Dla pozostałych części
zamówienia wykonawcy mogą lecz nie muszą posiadać tych pojazdów. Jednak w
przypadku zaistnienia potrzeby oraz wydania dyspozycji przez Zamawiającego,
muszą dysponować takimi pojazdami (piaskarki).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena za odśnieżanie |
40,00 |
Cena za usuwanie śliskości |
20,00 |
Czas reakcji |
40,00 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2019-09-30
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-30 11:24:26
- Liczba odsłon: 562
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: