Wersja archiwalna 2018-08-31 19:26:15





Ogłoszenie nr 604937-N-2018 z dnia 2018-08-16 r.

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska  37 , 09450   Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 kancelaria ogólna) lub przesyłać pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród
Numer referencyjny: UGiM.271.22.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) – osób wykonujących prace związane z instalacją i uruchomieniem kotła. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymiana istniejącego, uszkodzonego kotła o mocy 720kW na kocioł niskotemperaturowy o mocy 780kW wraz z palnikiem olejowym poprzez zakup wraz z montażem niezbędnych elementów kotłowni. Parametry kotła : - dopuszczalna temperatura na zasilaniu: 110 °C, - dopuszczalna temperatura robocza: 95 °C, - dopuszczalne ciśnienie robocze: 6 bar, W celu zabezpieczenia kotła przed zimnym powrotem, a zarazem uchronieniem urządzenia przed wykraplaniem się wody w komorze spalania i zmniejszeniem naprężenia materiałowego powstałego z różnicy temperatur czynnika przy kotle montaż zaworu trójdrogowego oraz pompy mieszającej - energooszczędnej odpowiadającej wymaganiom Dyrektywy ErP ) Kotłownia i instalacja grzewcza wymaga zabezpieczenia zgodnie z PN-99/B-02414 (Zabezpieczenie instalacji ogrzewań wodnych systemu zamkniętego z naczyniami wzbiorczymi przeponowymi) dlatego dla instalacji proponujemy wymianę istniejącego naczynia wzbiorczeg o pojemności 800 litrów. Wymiana naczynia wzbiorczego obiegu drugiego istniejącego w kotła – 300 l. Montaż na kotle zaworów bezpieczeństwa o ciśnieniu otwarcia 3 bar (zgodnie z danymi producenta zastosowanych kotłów). Kocioł grzewczy należy wyposażyć w zabezpieczenie przed brakiem wody – ogranicznik poziomu wody . Dodatkowo na rurociągach przy kotle należy zastosować zawory odcinające w celu ewentualnego odcięcia kotła od pozostałej instalacji. Na powrocie z kotła należy również zastosować filtroodmulnik. Wymagane parametry palnika: - rodzaj oleju: olej opałowy lekki, - napięcie sieci: 400 V 3~ N 50 Hz, - napięcie sterujące: 230V, - częstotliwość: 50 Hz, - klasa izolacji: F, - typ rozruchu silnika: rozruch bezpośredni, , - typ montażu automatu paln.: zabudowany, - typ montażu ABE: zabudowany, - głowica płomieniowa Prace demontażowe: - demontaż starego kotła ( ze względu na gabaryty kotła oraz jego usytuowanie względem kotłowni kocioł zostanie zdemontowany w kilku częściach), - odłączenie i demontaż instalacji elektrycznej i automatyki (od starego kotła do szafy głównej w kotłowni), - odłączenie palnika od instalacji olejowej i jej zabezpieczenie, demontaż palnika, - odłączenie kotła od instalacji wodnej i jej zabezpieczenie podczas wykonywania prac montażowych, - odłączenie kotła od instalacji spalinowej, - wystawienie korpusu kotła z pomieszczenia, - demontaż instalacji kolidującej z demontażem istniejącego kotła i wstawieniem nowego. Wszystkie materiały pochodzące z demontażu do złomowania i utylizacji muszą być zezłomowane i zutylizowane przez wykonawcę. Zakres prac montażowych : - dostawa i montaż korpusu kotła do pomieszczenia kotłowni, - adaptacja istniejącej wodnej instalacji rurociągów technologicznych dla potrzeb nowej jednostki wraz z izolacją termiczną łupkami z wełny mineralnej z płaszczem z foli aluminiowej, - montaż armatury odcinającej i kontrolno-pomiarowej, - wykonanie adaptacji instalacji spalinowej (montaż czopucha do istniejącego komina), - montaż palnika wraz z podłączeniem do instalacji olejowej kotłowni, - montaż filtra , jednoprzewodowego z zaworem, obudową z mosiądzu, do oleju EL i M, przepływ 560 l/h, maksymalna temperatura pracy 60°C, przeznaczony do pracy ssącej i pracy po ciśnieniem maks. 6 bar, - montaż nowych pomp obiegowych wraz z niezbędnymi zaworami oraz filtrami ( pompy w trybie praca praca ) - wymiana stacji uzdatniania wody wraz z całym podłączeniem, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilania kotła oraz instalacji odgromowej i wyrównawczej, - wykonanie niezbędnej instalacji automatyki, - wykonanie niezbędnych prób ciśnieniowych, pomiarów elektrycznych, - rozruch kotła i włączenie do eksploatacji. Kocioł wraz z nowym jego podłączeniem należy włączyć do istniejącej sieci cieplnej. Po wykonaniu całości prac i rozruchów Wykonawca zapewnia przeszkolenie obsługi nowego kotła pracownikom służby utrzymania ruchu. Wykonawca zobligowany jest do uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych pozwalających na wykonanie modernizacji. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Przygotowanie dokumentacji odbiorowej wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do odbioru UDT oraz złożenie tej dokumentacji i zgłoszenia w UDT w imieniu Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-03

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji, budowie lub przebudowie kotłowni olejowej o wartości co najmniej 250 000 zł brutto w ramach jednej umowy lub b) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na modernizacji, budowie lub przebudowie kotłowni olejowej o wartości co najmniej 125 000 zł brutto każda. 2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, w tym: a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Gwarancja

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT oraz w innych przypadkach i na warunkach określonych w niniejszej umowie, w szczególności zlecenia wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznego strajku u Wykonawcy), b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak np. huragan, powódź, trzęsienie ziemi, bądź wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia, c) przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia na ogólnodostępnym rynku, w tym przede wszystkim niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności, d) opóźnienie wydania przez stosowne organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowę ich wydania, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o termin równy opóźnieniu, e) zlecenia wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 3) zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa/zastrzeżenie należy dołączyć do oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Ogłoszenie nr 500195405-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Wyszogród:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 604937-N-2018
Data: 16/08/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska  37, 09450   Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-30, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-31, godzina: 09:00

 


siwz_-_modernizacja_kotlowni
dzial_ii_opz_-_informacje_ogolne
dzial_iii._istotne_postanowienia_umowy
zalaczniki_1_4_siwz_w_wersji_edytowalnej
ogloszenie_o_zamowieniu
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia
przedmiar_robotwstepna_koncepcja_wykonania_robot





Wyszogród, dn. 20.08.2018r.

 

 

UGiM.271.22.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród”.

 

 

Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

 

 Gmina i Miasto Wyszogród – Zamawiający, udziela odpowiedzi na złożone zapytania do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Pyt. 1. W związku z brakiem możliwości wstawienia kotła drzwiami głównymi kotłowni , czy wycena obejmować ma prace budowlane związane z rozbiórką ściany zewnętrznej ?

 

Odp. 1. Nie. Do wyceny wykonawcy nie wliczają kosztów prac budowlanych związanych z rozbiórką ściany zewnętrznej. Wykonanie przejścia technologicznego do wstawienia kotła leży w gestii Zamawiającego.

 

 

 

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 






Wyszogród, dn. 22.08.2018r.

 

 

UGiM.271.22.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród”.

 

 

Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

 

 Gmina i Miasto Wyszogród – Zamawiający, udziela odpowiedzi na złożone zapytania do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Pyt. 1. Zważywszy na okres związania z ofertą (30 dni), w związku z którym umowa może być najwcześniej podpisana dnia 01.10.2018r. na wykonanie zadania pozostanie 2 dni. Czas oczekiwania na urządzenie w postaci kotła wynosi minimum 14 dni roboczych. Czy w związku z tym Zamawiający nadal podtrzymuje datę zakończenia robót na dzień 03.10.2018r.?

 

Odp. 1. Umowa zostanie podpisana po wyborze najkorzystniejszej oferty, przy  zachowaniu ustawowych terminów. Błędnym jest twierdzenie,  iż może ona zostać podpisana najwcześniej dnia  01.10.2018 roku – wszystko zależy od przebiegu postępowania.

 

 

 

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 




Wyszogród, dn. 31.08.2018r.

 

 

UGiM.271.22.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród”.

 

 

Informacja z otwarcia ofert

 

 Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z art. 86 ust. 5, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017.1579, z późn. zm.), podaje do publicznej wiadomości informacje z otwarcia ofert.

 

1.      W dniu 31 sierpnia 2018r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 51/2018, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 31.08.2018r. do godz. 09:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:

 

L.p.

Nazwa wykonawcy

Cena brutto w PLN

Gwarancja w miesiącach

1

2

3

4

1

 

CLIMA HIT Sp. z o.o., sp. k.

Ul. Chabrowa31A

09-402 Płock

263 000,00 zł

60

 

 

 

2.      Zamawiający  podczas otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 270 000,00 zł brutto.

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród







Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3955613]

przewiń do góry