Ogłoszenie nr 569491-N-2018 z dnia 2018-06-07 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Drugi przetarg na realizację zadania:
Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718 mb
- I etap
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul.
Rębowska 37 , 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4
kancelaria ogólna) lub przesyłać pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi przetarg na
realizację zadania: Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości
Słomin, o długości 1718 mb - I etap
Numer referencyjny: UGiM.271.16.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej poprzez wykonanie robót
budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w
miejscowości Słomin, o długości 1718 mb – I etap. UWAGA: Etap I inwestycji nie
obejmuje swym zakresem wykonania nawierzchni bitumicznej. 2. Lokalizacja: Teren
inwestycji zlokalizowany jest na terenie gminy Wyszogród w miejscowości Słomin,
dz. ewid. nr 63, obręb geodezyjny 0014 Słomin 3. Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne -
roboty związane z wyprofilowaniem i uzupełnieniem podbudowy - roboty związane z
wykonaniem poboczy - roboty wykończeniowe - oznakowanie projektowanej drogi -
odwodnienie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Część III
niniejszej SIWZ. Właściwa grubość warstw podbudowy oraz poboczy określona jest
w części opisowej dokumentacji technicznej.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków
na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość
udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych lub usług, zamówienia polegającego
na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub usług, zgodnie z art. 67 ust. 1
pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z
2017 r. poz. 1579), na warunkach wynikających z umowy na zamówienie podstawowe
i obejmujące wszystkie rodzaje robót, które zostały przewidziane w zamówieniu
podstawowym. W szczególności roboty obejmujące: roboty ziemne, odwodnienie,
podbudowę, nawierzchnię, pobocza, zjazdy i oznakowanie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-15
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-09-15 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia
„Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718
mb – I etap” od dnia 16.07.2018 r. do dnia 15.09.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000
zł (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunku zostanie
dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia. Zamawiający uzna, że
Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli
przedłoży dokumenty, o których mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 3 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego: Wykonawca
spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na
budowie lub przebudowie drogi o klasie minimum gminnej, o wartości robót co
najmniej 100 000 zł brutto i przedłoży dokumenty potwierdzające, że roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W zakresie osób
zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub
będzie dysponował co najmniej: Kierownik budowy i kierownika robót drogowych –
minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim stażem na
stanowisku kierownika budowy bądź kierownika robót drogowych w specjalności
drogowej bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty, które wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w
terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016
r. poz. 1126): - wykaz robót budowlanych; - wykaz osób; - opłaconą polisę wraz
z dowodem opłacenia składki. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest
wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero
groszy).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo
zamówień publicznych. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy.
Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Tajemnica przedsiębiorstwa: 1) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała
informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. nr
153, poz. 1503, z późn. zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ –
TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty
(ostatnie strony w ofercie lub osobno). 2) zastrzeżenie informacji, danych,
dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie. 3)
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wyszogród, dn. 25.06.2018r.
UGiM.271.16.2018
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Drugi przetarg na realizację zadania: Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718 mb – I etap”.
Informacja z otwarcia ofert
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z art. 86 ust. 5, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017.1579, z późn. zm.), podaje do publicznej wiadomości informacje z otwarcia ofert.
1. W dniu 25 czerwca 2018r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 35/2018, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 25.06.2018r. do godz. 10:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
L.p. |
Nazwa wykonawcy |
Cena netto |
VAT % |
Cena brutto |
Gwarancja w miesiącach |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
REN TRANS Renata Zych Drwały 5 09-450 Wyszogród
|
225 000,00 zł |
51 750,00 zł |
276 750,00 zł
|
36 |
2 |
|
|
|
|
|
2. Zamawiający podczas otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 210 432,16 zł brutto.
/-/ Jan Boszko
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Wyszogród, dn. 02.07.2018r.
UGiM.271.16.2018
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Drugi przetarg na realizację zadania: Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718 mb – I etap”.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z art. 92, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017.1579, z późn. zm.), zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli swoje oferty w przedmiotowym postępowaniu:
1. W dniu 25 czerwca 2018r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 35/2018, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 25.06.2018r. do godz. 10:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
L.p. |
Nazwa wykonawcy |
Ilość uzyskanych punktów w kryterium: Cena 60% |
Ilość uzyskanych punktów w kryterium: Gwarancja 40% |
Łączna ilość uzyskanych punktów |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
REN TRANS Renata Zych Drwały 5 09-450 Wyszogród |
60 |
40 |
100 |
2. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów: cena 60% oraz gwarancja 40%.
3. Po przeanalizowaniu rzeczonych ofert, jako najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1:
REN-TRANS Renata Zych
Drwały 5, 09-450 Wyszogród
za kwotę brutto całości zamówienia: 276 750,00 zł.
4. Zamawiający podczas otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 210 432,16 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) Zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
5. Zgodnie z art. 94, ust.2, pkt. 1) lit. a) ustawy PZP, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza do zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Dziękujemy za udział w postępowaniu przetargowym.
/-/ Jan Boszko
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Ogłoszenie nr 500171222-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród:
Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718 mb
- I etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558449-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, Krajowy numer
identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska 37, 09450 Wyszogród,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail
ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718 mb - I etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
UGiM.271.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej poprzez wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Modernizacja drogi gminnej nr 291546W w miejscowości Słomin, o długości 1718 mb – I etap. UWAGA: Etap I inwestycji nie obejmuje swym zakresem wykonania nawierzchni bitumicznej. 2. Lokalizacja: Teren inwestycji zlokalizowany jest na terenie gminy Wyszogród w miejscowości Słomin, dz. ewid. nr 63, obręb geodezyjny 0014 Słomin 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - roboty związane z wyprofilowaniem i uzupełnieniem podbudowy - roboty związane z wykonaniem poboczy - roboty wykończeniowe - oznakowanie projektowanej drogi - odwodnienie 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Część III niniejszej SIWZ. Właściwa grubość warstw podbudowy oraz poboczy określona jest w części opisowej dokumentacji technicznej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018 Wartość bez VAT 225000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: REN-TRANS tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 276750.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-20
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-20 12:10:42
- Liczba odsłon: 496
- Historia dokumentu: