Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
________________________________________
Wyszogród: Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie
Numer ogłoszenia: 30240 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i modernizacji targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie- Część 1. Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia tj. Części 1, obejmuje: ETAP I: 1. Roboty rozbiórkowe; 2. Wycinkę zieleni; 3. Budowę płyty gnojowej; 4. Budowę zbiorników na nieczystości ciekłe; ETAP II: 1. Zabudowę kubaturową, obejmującą: zadaszenia powierzchni handlowej oraz cztery jednokondygnacyjne budynki - A, B, C, - zawierające toalety, punkty gastronomiczne i handlowe, pomieszczenia lekarza weterynarii oraz stróżówkę. Obiekty są dostępne dla osób niepełnosprawnych. Budynek A zawiera: - stróżówkę - pomieszczenia przeznaczone dla małej gastronomii - pomieszczenia do handlu mięsem i rybami Budynek B zawiera: - pomieszczenia lekarza weterynarii - pomieszczenie na środki dezynfekujące - magazyny karmy dla zwierząt W budynku C znajdują się: - toalety ogólnodostępne - pomieszczenia zlewów gospodarczych - pomieszczenia porządkowe 2. Wykonanie ogrodzenia; 3. Roboty drogowe obejmujące: jezdnie piesze, chodniki, miejsca wypoczynkowe, parkingi, drogi manewrowe i dojazdowe, plac handlowy; 4. Zieleń i nasadzenia; 5. Mała architekturę : kosze na śmieci, tablice, szlabany, stojaków na rowery, stróżówki; 6. Instalacje sanitarne obejmujące: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji wewnętrznych w pawilonach: A, B, C. 7. Instalacje elektryczne, obejmujące: sieci i oświetlenie zewnętrzne, instalacje elektryczne w pawilonach: A, B, C, oświetlenie stanowisk zadaszonych; UWAGA: Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje Część I składającą się z ETAPU I i ETAPU II przebudowy i modernizacji targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie, którego wielkość została określona w załączonych przedmiarach robót. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają projekty budowlane, przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, w oparciu o które należy przygotować ofertę w zakresie ceny - zgodnie z wytycznymi rozdziału XII SIWZ. Uwaga: Do wyceny przedmiotu zamówienia należy przyjąć wielkości robót wynikającego z załączonych przedmiarów robót. Zamawiający załącza przedmiary robót wyłącznie pomocniczo do przygotowania oferty wykonawcy i nie wymaga ich wypełniania. Załącznikiem do oferty jest formularz cenowy sporządzony na formularzu będącym załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Na wykonane roboty Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego 1. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 3. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy sporządzi kosztorys ofertowy, który będzie podstawą do ustalania wartości wykonanych robót. 4. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: 1. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego, 2. ubezpieczenie osób trzecich 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Uwaga ! We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający poprzez nazwy, oznaczenia, symbole itp. wskazuje producenta, pochodzenie materiału - dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Za równoważne materiały i urządzenia, Zamawiający uzna te, które posiadają parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz, stwiorb i projekcie budowlanym. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Opisane w dokumentacji technicznej w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót urządzenia do zastosowania są wskazane przykładowo. 2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót,, 2) Projekt budowlany - stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.23.00.00-8, 45.33.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: - w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Nr konta 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 VISTULA BANK w Wyszogrodzie (ksero przelewu dołączyć do oferty). lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o o Należy przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji robót budowlanych polegających na budowie co najmniej : - jednej roboty polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami i infrastrukturą uzbrojenia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, słownie: jeden milion 00/100 zł - każda; - jednej roboty polegającej na budowie parkingów i/lub placów/chodników z nawierzchnią z kostki betonowej wraz z oświetleniem o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, słownie: jeden milion 00/100 zł - każda; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Należy przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami wyznaczonymi do kierowania robotami w poszczególnych branżach. Osoby te muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży tj. a. Kierownik budowy musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej b. Kierownik robót budowlanych musi posiadać: - minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej c. Kierownik robót sanitarnych musi posiadać: - minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych - wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. d. Kierownik robót elektrycznych musi posiadać: - minimum 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych i instalacji elektrycznych e. Kierownik robót drogowych musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót drogowych - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacji sanitarnych, elektrycznych oraz drogowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Należy przedstawić, że Wykonawca posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000,00 zł lub posiadają środki własne w wysokości min. 1 000 000,00 zł. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada zdolność kredytową lub środki własne w kwocie minimum 1 000 000,00 złotych oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów (jeżeli czas uzyskania przedmiotowych dokumentów przekracza terminy właściwe dla poszczególnych postępowań ) lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub - rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub - konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. 1. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, 2. zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, 3. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie, iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska37 09-450 Wyszogród pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska37 09-450 Wyszogród pok. nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia
zal._nr_1_-_oferta
zal._nr_2_-_oswiadczenie
zal._nr_3_-_oswiadczenie
zal._nr_4_-_umowa
zal._nr_5_-_formularz_cenowy
zal._nr_6_-_wykaz_wykonanych_robot
zal._nr_7_-_wykaz_osob
zal._nr_8_-_dokumentacja_i_przedmiary
zal._nr_9_-_grupa_kapitalowa
Wyszogród, dn. 19.02.2014 r
UGiM 271.1.2014
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia – wszyscy
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: "Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie”
Zamawiający Gmina i Miasto Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.)
informuje o unieważnieniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na "Przebudowę i modernizację targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie” ogłoszonego w dniu 07.10.2013r.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu o zamówienie publiczne wpłynęły 4 oferty, z których cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty z powodu barku środków finansowych.
Z poważaniem
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Otrzymują:
- wg rozdzielnika znajdującego się w aktach;
- tablica ogłoszeń UGiM Wyszogród oraz strona internetowa: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
- a/a
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-02-21 10:54:33
- Liczba odsłon: 242
- Historia dokumentu: