Wybór oferty
Wyszogród, dnia 28 maja 2013r
Nr sprawy: UGIM.IG.271.1.2013
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa szkoleniowa – przeprowadzenie indywidualnych konsultacji doradczych i szkoleń grupowych” dla uczestników projektu pn. „Zmiany gospodarcze – szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII – Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 – Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie.
Otrzymują wg rozdzielnika
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający Gmina Miasto Wyszogród - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami) - Wykonanie usługi w ramach Projektu „Zmiany gospodarcze – szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej” wybrał zgodnie z art. 91 ust. 1 cyt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych - ofertę złożoną przez Doradztwo – Szkolenia AK-ADVISE z siedzibą ul. Gen Andersa 19/17, 09-410 Płock na podstawie kryterium oceny ofert określonych w SIWZ
Cena wybranej oferty 157 949,60 zł (słownie: sto pięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset czterdzieści dziewięć złotych 60/100).
Oferta uzyskała liczbę punktów 100,00 według kryterium oceny ofert – cena 100%.
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz została złożona zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
W postępowaniu w wyznaczonym terminie zostały złożone 2 oferty.
Zamawiający wykluczył wykonawcę – Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku z siedzibą w Płocku przy ul. Ułańska 1.
Wykonawca (oferta nr 1) został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 24 ust. 4 wyżej cyt. ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zgodnie z działem 16 ust. 16.3 SIWZ dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda by – dotyczy zadania nr 4 - Wykonawca wykazał, że;
dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:
- wykształcenie min. Średnie,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży gastronomicznej.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca wskazał wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Biorąc pod uwagę, że sporządzony wykaz nie spełniał żądań Zamawiającego w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia – wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów.
W wezwaniu został określony termin – 24 maja 2013r do godz. 10.00. Dokumenty złożone zostały w wymaganym terminie w siedzibie Zamawiającego w formie oryginału.
Wykonawca w zadaniu nr 4 – wskazał dwie osoby do wykonania zamówienia. Wskazana osoba Pani A.C., zdaniem Zamawiającego nie spełnia warunków udziału w postępowaniu tj. nie posiada min. 3-letniego doświadczenia zawodowego w branży gastronomicznej. Zamawiający – jak w przypadku zadania nr 1 i zadania nr 2 – nie żądał doświadczenia zawodowego polegającego na przeprowadzeniu kursów czy konsultacji tylko żądał min. 3-letniego doświadczenie zawodowego w branży gastronomicznej. Doświadczenie zawodowe oznacza doświadczenie uzyskane w trakcie zatrudnienia, wykonywania innej pracy zarobkowej lub prowadzenia działalności gospodarczej. Pani A.C. posiada doświadczenie w przeprowadzeniu kilku kursów, który nie należy utożsamiać z doświadczeniem zawodowym w szerszym ujęciu, tj. w wykonywaniu pracy na odpowiednim stanowisku w branży gastronomicznej.
Mając na uwadze iż Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wykluczył wykonawcę z postępowania a jego ofertę odrzucił.
Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta po upływie 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej przewidzianej w dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zatwierdzam
Bożena Myszkowska
Kierownik Projektu
Nr sprawy: UGIM.IG.271.1.2013
Wyszogród: Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie
indywidualnych konsultacji doradczych i szkoleń grupowych dla uczestników
projektu pn. Zmiany gospodarcze - szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej
Numer ogłoszenia: 174298 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji doradczych i szkoleń grupowych dla uczestników projektu pn. Zmiany gospodarcze - szansą rozwoju Ziemi Wyszogrodzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym. Ilość uczestników szkolenia: 60 osób, Łączny czas realizacji zamówienia: 120 godzin. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne. Zadanie nr 2 - Szkolenie pn. Kierowca wózków jezdniowych z elementami magazynowania Ilość uczestników szkolenia: 15 osób. Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i egzamin. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne badania lekarskie. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, serwis konferencyjny (kawa, herbata, woda, ciastko/kanapkę) i dojazd na zajęcia praktyczne Zadanie 3 - Szkolenia pn: Florystyka - bukieciarstwo Ilość uczestników szkolenia: 15 osób. Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i egzamin. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne badania lekarskie. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, serwis konferencyjny (kawa, herbata, woda, ciastko/kanapkę) . Zadanie 4 - Szkolenia pn: Obsługa imprez okolicznościowych Ilość uczestników szkolenia: 15 osób. Program szkolenia powinien zawierać min. 150 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną i egzamin. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne badania lekarskie. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, serwis konferencyjny (kawa, herbata, woda, ciastko/kanapkę) ) i dojazd na zajęcia praktyczne. Zadanie nr 5 - prawo jazdy kat: C. Ilość uczestników szkolenia: 15 osób. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 50 godzin. Szkolenie musi zostać zorganizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r., poz. 995 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji (Dz. U. z 2013 r., poz. 93). Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne badania lekarskie. Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, serwis konferencyjny i dojazd na zajęcia praktyczne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy zadania 2 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; - na czas realizacji zajęć praktycznych będzie dysponował wózkami widłowymi - w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Dotyczy zadania 4 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; - na czas realizacji zajęć praktycznych będzie dysponował salą gastronomiczną z pełnym wyposażeniem. Dotyczy zadania 5 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; - na czas realizacji zajęć praktycznych będzie dysponował placem manewrowym do realizacji przedmiotu zamówienia i co najmniej 2 samochodami ciężarowymi.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dotyczy zadania nr 1: Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: a. wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe i licencja doradcy zawodowego lub wykształcenie wyższe pedagogiczne i suplement z doradztwa zawodowego; b. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych i/lub grupowych w liczbie ponad 100 godzin w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert. c. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dotyczy zadania nr 2 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: 2. wykształcenie minimum średnie 3. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń grupowych dla liczby co najmniej 15 osób w każdej grupie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem otwarcia ofert. 4. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą wózków jezdniowych. 5. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dotyczy zadania nr 3 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą następujące kwalifikacje tj.: a. wykształcenie wyższe magisterskie b. posiadanie tytułu: dyplomowany florysta. c. co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży florystycznej d. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dotyczy zadania nr 4 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; dysponuje co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje tj.: - wykształcenie min. Średnie - min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży gastronomicznej Dotyczy zadania nr 5 Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że; Dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi: - wykształcenie minimum średnie - będących instruktorami nauki jazdy kat. C i posiadającymi stosowne uprawnienia - min. 3-letnie doświadczenie zawodowe jako instruktor nauki jazdy.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; Informacja dot. powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 8; Kalkulacja kosztów - sporządza Wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 9; Ankieta ewaluacyjna - sporządza wykonawca i załącza do oferty - załącznik nr 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę pod warunkiem uzyskania akceptacji drugiej strony umowy. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: a) zmiany osób wykonujących usługę, b) zmiany terminu wykonania usługi, c) zmiany miejsca wykonywania szkolenia, d) zmiany wynagrodzenia, e) zmiany podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugimwyszogrod.bib.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina i Miasto Wyszogród 09 - 450 Wyszogród ul. Rębowska 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród 09 - 450 Wyszogród ul. Rębowska 37.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-29 15:22:51
- Liczba odsłon: 190
- Historia dokumentu: