Wyszogród: Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 400936 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt w wysokości 1 000 000, 00 zł przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, w związku z realizacją inwestycji gminnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: - zmiany nazwy Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina i Miasto Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina i Miasto Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n.d..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta
Wyszogród
rb-27s
rb-28s
rb-n
rb-nds
rb-z
tabele_wpf
uchwala_78-x-2011
uchwala_79-x-2011
uchwala_147-viii-2012
uchwala_151-xix-2012
uchwala_rio
Wyszogród, dn. 19.10.2012 r
UGiM.271.14.2012
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wszyscy
Dotyczy przetargu na: Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, informuje, iż w dniu 18.10.2012 r wpłynęły zapytania następującej treści:
Zapytanie 1:
„…w związku z ogłoszonym przetargiem nieograniczonym na zaciągnięcie kredytu na wstępie przede wszystkim zwraca się z prośbą o przesunięcie terminu złożenia oferty z dnia 24.10.2012 r. do godz. 9 00 na 31.10.2012 r. do godz. 9 00.
Ponadto prosimy o przesłanie informacji oraz oryginalnie podpisanych przez osobę upoważnioną następujących dokumentów:
1. Sprawozdania z wykonania budżetu za rok: 2009, 2010, 2011 (szczegółowe Rb27 i Rb28, RbNDS, RbPDP RbZ)
2. Uchwały RIO:
• z wykonania budżetu za rok 2011
• uchwała budżetowa za rok 2012
• WPF na rok 2012
• o prawidłowości planowanej kwoty długu i możliwości sfinansowania deficytu.
3. Sprawozdanie opisowe za rok 2011
4. Budżet na rok 2012
5. Sprawozdanie WPF - ostatnie po zmianach
6. Zaświadczenia ZUS I US (nie starsze jak miesiąc)
7. Opinie bankowe
8. Załącznik o zaangażowaniu Gminy na 30.06.2012 r. – formularz w załączeniu.
Wnioskujemy także o wyrażenie zgody Gminy na oświadczenie o poddaniu się egzekucji.”
Zapytanie 2:
- Jakie oprocentowanie kredytu będzie obowiązywać w okresie kredytowania (oparte na notowaniach stawki z konkretnego dnia miesiąca czy na stawce WIBOR 3M wyliczonej jako stawka średnia z okresu jednego miesiąca poprzedzającego spłatę?)
- Czy zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 97 Prawa bankowego. Pragniemy wskazać fakt, że przedmiotowe oświadczenie nie stanowi zabezpieczenia (ani osobistego ani rzeczowego), lecz jest jedynie instrumentem ułatwiającym dochodzenia roszczeń pobieranych przez banki na mocy art. 97 Prawa bankowego. Nadto nie stanowi ono pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem. Złożenie oświadczenia, leży w interesie publicznych, bowiem przyczynia się do obniżenia ryzyka kredytowego, pozwalając bankowi na zaproponowanie niższej ceny kredytu. Zabezpieczeniem pozostaje nadal weksel In blanco z deklaracją wekslową.
Jednocześnie prosimy o przesłanie lub udostępnienie na stronie BIP:
1. Uchwały Składu Orzekającego RIO w sprawie opinii dotyczącej wykonania budżetu za I półrocze 2012 r.
2. Załączniki do Uchwały Nr 147/XVIII/2012 zmieniające uchwałą Budżetową,
3. Ostatnią uchwałę zmieniającą uchwałę o WPF z załącznikami.
W odpowiedzi Zamawiający informuje iż:
Zapytanie 1:
Zamawiający nie przewiduje przedłużania terminu składania ofert.
Ad. 1. Zamieszczono na stronie internetowej;
Ad. 2. Zamieszczono na stronie internetowej;
Ad. 3. Zamieszczono na stronie internetowej;
Ad. 4 Zamieszczono na stronie internetowej;
Ad. 5 Zamieszczono na stronie internetowej;
Ad. 6 Zamawiający nie posiada tego rodzaju zaświadczeń;
Ad. 7 Zamawiający nie posiada tego rodzaju dokumentu;
Ad. 8 Zamawiający do dnia składania niniejszych wyjaśnień nie otrzymał formularza/zakresu wymaganych informacji
Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
Zapytanie 2:
Ad. 1. Średnie z okresu jednego miesiąca poprzedzającego spłatę;
Ad. 2 Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
Ponadto na stronie internetowej zamieszczone zostały wymagane dokumenty.
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Budżet_2012
Nds_za_2009r
Sprawozdania_za_2009r
Sprawozdania_za_2010_rok
Sprawozdania_za_2011_rok
Sprawozdanie_opisowe_za_rok_2011
Uchwała_rio_w_sprawie_możliwości_sfinansowania_deficytu
Uchwała_rio_w_sprawie_planowanej_kwoty_długu
Uchwała_rio_z_wykonania_budżetu_za_i_półrocze_2012
Uchwała_wpf_z_dnia_12.09.2012r_-_ostatni
Załączniki_do_uchwały_147
Wyszogród, 29.10.2012
UGiM.271.14.2012
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wszyscy
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy przetargu na: Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
W/w postępowaniu najkorzystniejszą ofertą jest oferta
nr 2, tj.
Oferta uzyskała razem 100 pkt
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się - cena - 100 %
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku n/Wisłą z/s w Wyszogrodzie,
ul. Rębowska 2,
09-450 Wyszogród
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród informuje, iż w prowadzonym przetargu wpłynęły 2 oferty:
Lp. |
Nazwa firmy, adres |
Cena brutto |
Punktacja pkt |
1. |
BANK SPÓŁDZIELCZY w Sochaczewie ul. Reymonta 18 96-500 Sochaczew |
312 124,62 |
97,34 |
2. |
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku n/Wisłą z/s w Wyszogrodzie, ul. Rębowska 2, 09-450 Wyszogród |
303 828,95 |
100,00 |
Dokumenty ofertowe zostały sprawdzone pod względem zawartości oświadczeń i dokumentów żądanych w SIWZ w celu dokonania oceny spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 9 listopada 2012 r.
Z poważaniem
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-29 09:45:05
- Liczba odsłon: 252
- Historia dokumentu: