Wersja archiwalna 2012-09-17 18:47:15
Wyszogród: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród
Numer ogłoszenia: 350006 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostawa urządzeń niezbędnych do ich wykonania: CZĘŚĆ I - Przestrzeń publiczna w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Wyszogrodzie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy Marta Joanna Siodłak - Architekt, zwany dalej Projektem koncepcyjnym - chroniony prawami autorskimi. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: Niniejsze opracowanie obejmuje Przestrzeń publiczną w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica ulicy Mickiewicza. Zakres opracowania zakłada aranżację strefy obsługi podróżnych wraz z projektem i budową obiektu pełniącego funkcję przystanku- wiaty z toaletą dla podróżnych oraz informacją turystyczną i poczekalnią i obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych w tym demontażu istniejącej wiaty przystankowej wraz z ławkami, koszem na odpadki, trzema słupami z numerami stanowisk i rozkładem jazdy oraz demontażem szaletu publicznego, rozebranie istniejących nawierzchni jezdnych z trylinki oraz chodników z kostki betonowej; - wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży - opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na budowie wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni wraz z budową - dostawę i montaż wyposażenia (ławki, kosze na odpadki, słup ogłoszeniowy, tablica z mapą miasta, tablica z numerami stanowisk oraz rozkładem jazdy, stojak na rowery, pojemniki na rośliny) - budowę monitoringu terenu i obiektu. - roboty odtworzeniowe trawnika w okolicy parkingu oraz nasadzenia zieleni. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie przy ulicy Mickiewicza, dz. o nr 239, 233.7, 821 w m. Wyszogród, obręb geodezyjny Wyszogród, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeń publicznej w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: Na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze), geologiczną i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym . Dokumentacja projektowa będzie opracowana dwuetapowo: etap I: W zakresie określonym w punkcie 1.1 : punkt I - roboty przygotowawcze, punkt II - wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, zatoki dla autobusów, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży, punkt IV - dostawa elementów małej architektury, punkt VI - roboty związane z zagospodarowaniem terenów zieleni dla robót budowlanych nie jest wymagane pozwolenie na budowę, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu. etap II: W zakresie określonym w punkcie 1.1 : punkt III - Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na budowie wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni wraz z budową i punkt V - Projekt i budowa monitoringu dla robót budowlanych jest wymagane pozwolenie na budowę. Wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu. Pozyskanie materiałów do projektowania, w tym map do celów projektowych, warunków technicznych, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego decyzji o warunkach zabudowy oraz odpowiednich uzgodnień ( w tym ppoż, sanitarno - higieniczne i bhp) należy do wykonawcy. Do wykonawcy należy również pozyskanie pozwolenia na budowę dla każdego etapu inwestycji. Wszystkie odstępstwa i zmiany od rozwiązań projektowych zawartych w koncepcji i w opisie przedmiotu zamówienia muszą być uzgodnione z Inwestorem i autorem koncepcji. Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa musi zawierać: - projekt zagospodarowania terenu- 4 egzemplarze - projekt architektoniczny - 4 egzemplarze - projekt konstrukcyjny - 4 egzemplarze - projekt sanitarny ( wod-kan, c.o., wentylacja) - 4 egzemplarze - projekt elektryczny (oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych, oświetlenia terenu)- 4 egzemplarze. - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji ww zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia. CZĘŚĆ II - Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: I. Prace przygotowawcze, w tym: II. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży; III. Dostawa elementów małej architektury, Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw działki o nr 7.4 w m. Godkowo, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw, wymagający remontu. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica świetlicy środowiskowej w Grodkowie. Zakres opracowania zakłada aranżację terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia zabawowe na nawierzchni piaszczystej. Wykonane zostaną przejścia z płyt betonowych w kolorze szarym 50x50cm. Ponadto na terenie placu zabaw umieszczone będą: - zestaw zabawowy - w kształcie samolot, samochód, statek - dwa bujaki na sprężynie - karuzela z bieżnią - huśtawka ważka - huśtawka ramieniowa dwuosobowa - w okolicy wejścia zlokalizowany będzie regulamin placu zabaw - ławki z oparciem - 6 szt. - stoliki piknikowe - 2szt. - kosze na odpady - 4szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - wykonanie robót przygotowawczych w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykonywanie robót w zakresie zieleni - obsianie powierzchni mieszanką traw przeznaczonych do użytkowania rekreacyjnego, - wykonanie nawierzchni, krawężników i obrzeży; Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w Grodkowie dz. o nr 7.4, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji ww zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia. CZĘŚĆ III - Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym wytyczenie chodników i placów za pomocą kołków drewnianych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie nawierzchni kostką brukową i nawierzchni piaskowej, oraz wykonanie trawników - dostawę i montaż wyposażenia (zestaw zabawowy, ławki, bujak na sprężynie, karuzele, słupki do siatkówki, bramka do piłki nożnej, kosz do koszykówki, kosze, stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych- regulaminu placu zabaw), Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw i boiska na działkach o nr 310.1,311,312 w m. Kobylniki, obręb geodezyjny Kobylniki, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw i boisko, wymagające remontu. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w centrum Kobylnik, na którym znajduje się boisko do siatkówki na nawierzchni ziemnej, teren przeznaczony jest do skoków w dal, bieżnia, plac trawiasty, a w południowej części terenu zlokalizowany jest niewielki plac zabaw. Istniejący plac zabaw jest wygrodzony z pozostałej powierzchni. Znajdują się na nim urządzenia których stan techniczny jest nie zadawalający. Modernizacja placu zabaw obejmuje demontaż istniejących urządzeń zabawowych i montaż nowych. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.12.91-4, 74.23.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Część II - 4 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Część III - 4 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) - według załącznika nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych w zakresie urządzania przestrzeni publicznej stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł. brutto,- każda potwierdzonej referencjami/protokołem odbioru robót. b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożonych dokumentów o których mowa w pkt VII p. 1.1. lit. c, d siwz, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dysponowanie osobami z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej a także do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym przez osoby posiadające uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie w części II i III Zamówienia oraz uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno budowlanej, w zakresie robót sanitarnych, zakresie robót elektrycznych w części I Zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi w/w uprawnienia wraz z oświadczeniem, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) złożonych dokumentów o których mowa w pkt VII p. 1.1. lit. e, f siwz, przy czym Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, b) oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) harmonogram rzeczowo finansowy robót - według załącznika nr 6 do siwz; b) wypełniony formularz cenowy sporządzony na postawie programu funkcjonalno - użytkowego - według załącznika nr 8. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. f. zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przestrzeń publiczna w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Wyszogrodzie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy Marta Joanna Siodłak - Architekt, zwany dalej Projektem koncepcyjnym - chroniony prawami autorskimi. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: Niniejsze opracowanie obejmuje Przestrzeń publiczną w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica ulicy Mickiewicza. Zakres opracowania zakłada aranżację strefy obsługi podróżnych wraz z projektem i budową obiektu pełniącego funkcję przystanku- wiaty z toaletą dla podróżnych oraz informacją turystyczną i poczekalnią i obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych w tym demontażu istniejącej wiaty przystankowej wraz z ławkami, koszem na odpadki, trzema słupami z numerami stanowisk i rozkładem jazdy oraz demontażem szaletu publicznego, rozebranie istniejących nawierzchni jezdnych z trylinki oraz chodników z kostki betonowej; - wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży - opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na budowie wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni wraz z budową - dostawę i montaż wyposażenia (ławki, kosze na odpadki, słup ogłoszeniowy, tablica z mapą miasta, tablica z numerami stanowisk oraz rozkładem jazdy, stojak na rowery, pojemniki na rośliny) - budowę monitoringu terenu i obiektu. - roboty odtworzeniowe trawnika w okolicy parkingu oraz nasadzenia zieleni. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie przy ulicy Mickiewicza, dz. o nr 239, 233.7, 821 w m. Wyszogród, obręb geodezyjny Wyszogród, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeń publicznej w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: Na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze), geologiczną i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Wyszogrodzie - Zagospodarowanie terenu przy ul. Mickiewicza w Wyszogrodzie wraz z budową wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni. na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym . Dokumentacja projektowa będzie opracowana dwuetapowo: etap I: W zakresie określonym w punkcie 1.1 : punkt I - roboty przygotowawcze, punkt II - wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, zatoki dla autobusów, miejsc parkingowych dla samochodów osobowych wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży, punkt IV - dostawa elementów małej architektury, punkt VI - roboty związane z zagospodarowaniem terenów zieleni dla robót budowlanych nie jest wymagane pozwolenie na budowę, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. Wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu. etap II: W zakresie określonym w punkcie 1.1 : punkt III - Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na budowie wiaty z toaletą oraz budynku informacji turystycznej poczekalni wraz z budową i punkt V - Projekt i budowa monitoringu dla robót budowlanych jest wymagane pozwolenie na budowę. Wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu. Pozyskanie materiałów do projektowania, w tym map do celów projektowych, warunków technicznych, decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego decyzji o warunkach zabudowy oraz odpowiednich uzgodnień ( w tym ppoż, sanitarno - higieniczne i bhp) należy do wykonawcy. Do wykonawcy należy również pozyskanie pozwolenia na budowę dla każdego etapu inwestycji. Wszystkie odstępstwa i zmiany od rozwiązań projektowych zawartych w koncepcji i w opisie przedmiotu zamówienia muszą być uzgodnione z Inwestorem i autorem koncepcji. Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa musi zawierać: - projekt zagospodarowania terenu- 4 egzemplarze - projekt architektoniczny - 4 egzemplarze - projekt konstrukcyjny - 4 egzemplarze - projekt sanitarny ( wod-kan, c.o., wentylacja) - 4 egzemplarze - projekt elektryczny (oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych, oświetlenia terenu)- 4 egzemplarze. - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji ww zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.22.00.00-0, 74.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: I. Prace przygotowawcze, w tym: II. Wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodników, wjazdów, parkingów wraz z ustawieniem krawężników i obrzeży; III. Dostawa elementów małej architektury, Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw działki o nr 7.4 w m. Godkowo, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw, wymagający remontu. Teren objęty opracowaniem stanowi okolica świetlicy środowiskowej w Grodkowie. Zakres opracowania zakłada aranżację terenu rekreacyjnego wyposażonego w urządzenia zabawowe na nawierzchni piaszczystej. Wykonane zostaną przejścia z płyt betonowych w kolorze szarym 50x50cm. Ponadto na terenie placu zabaw umieszczone będą: - zestaw zabawowy - w kształcie samolot, samochód, statek - dwa bujaki na sprężynie - karuzela z bieżnią - huśtawka ważka - huśtawka ramieniowa dwuosobowa - w okolicy wejścia zlokalizowany będzie regulamin placu zabaw - ławki z oparciem - 6 szt. - stoliki piknikowe - 2szt. - kosze na odpady - 4szt. - wykonanie ogrodzenia placu zabaw - wykonanie robót przygotowawczych w tym: - wykonanie robót ziemnych - wykonywanie robót w zakresie zieleni - obsianie powierzchni mieszanką traw przeznaczonych do użytkowania rekreacyjnego, - wykonanie nawierzchni, krawężników i obrzeży; Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w Grodkowie dz. o nr 7.4, obręb geodezyjny Grodkowo, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Grodkowie w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji ww zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 4. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 5. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzanie przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizacji inwestycji pod nazwą: Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający dysponuje Projektem koncepcyjnym urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród firmy SG Projekt Seweryn Godlewski zwany dalej Projektem koncepcyjnym. Szczegółowy zakres opisany jest w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszym zamówieniu użyto znaków handlowych należy je każdorazowa traktować jako możliwe do zastąpienia ich produktami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż użyte w niniejszej SIWZ Zakres rzeczowy obejmuje: Zamawiający w ramach przewiduje realizację następujących robót: - wykonanie robót przygotowawczych w tym wytyczenie chodników i placów za pomocą kołków drewnianych - wykonanie robót ziemnych - wykonanie nawierzchni kostką brukową i nawierzchni piaskowej, oraz wykonanie trawników - dostawę i montaż wyposażenia (zestaw zabawowy, ławki, bujak na sprężynie, karuzele, słupki do siatkówki, bramka do piłki nożnej, kosz do koszykówki, kosze, stojaki na rowery, ustawienie tablic informacyjnych- regulaminu placu zabaw), Niniejsze opracowanie obejmuje zagospodarowania terenu placu zabaw i boiska na działkach o nr 310.1,311,312 w m. Kobylniki, obręb geodezyjny Kobylniki, pow. płocki, woj. Mazowieckie. Zlokalizowany jest tam plac zabaw i boisko, wymagające remontu. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w centrum Kobylnik, na którym znajduje się boisko do siatkówki na nawierzchni ziemnej, teren przeznaczony jest do skoków w dal, bieżnia, plac trawiasty, a w południowej części terenu zlokalizowany jest niewielki plac zabaw. Istniejący plac zabaw jest wygrodzony z pozostałej powierzchni. Znajdują się na nim urządzenia których stan techniczny jest nie zadawalający. Modernizacja placu zabaw obejmuje demontaż istniejących urządzeń zabawowych i montaż nowych. Na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i urządzenia Przestrzeni publicznej w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród W wycenie należy uwzględnić obsługę geodezyjną (tj. wytyczanie, inwentaryzacje powykonawcze) i koszt dokumentacji projektowej. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem normy i atesty. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie projektu dla zadania pn. Przestrzeń publiczna w Kobylnikach w ramach realizowanego projektu pn. Urządzenie przestrzeni publicznej w Gminie i Mieście Wyszogród na aktualnym, zgodnym z wymogami przepisów prawa podkładzie geodezyjnym. Dokumentacja projektowa będzie opracowana dla robót budowlanych dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę. - wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wykonanego projektu, - sporządzenie kosztorysu powykonawczego. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy a także przeprowadzić rozeznanie, co do zakresu niezbędnych inwentaryzacji. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 1. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie koncepcyjnym, Programie funkcjonalno-użytkowym i formularzu cenowym realizacji w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, 2. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.22.00.00-0, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2012.
4) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
Załącznik nr 6 do siwz - harmonogram rzeczowo-finansowy robót
Załącznik nr 7 do siwz - projekt umowy
Załącznik nr 8 do siwz formularz cenowy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2012-09-17
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-09-17 18:47:15
- Liczba odsłon: 310
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: