Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

Wyszogród: Dostawa i montaż sezonowego pomostu pływającego w Wyszogrodzie na rzece Wiśle
Numer ogłoszenia: 228438 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sezonowego pomostu pływającego w Wyszogrodzie na rzece Wiśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie obejmuje dostawę i montaż sezonowego pomostu pływającego o długości 42 m, zakotwiczonego do dna lądu wraz dwoma trapami dojściowymi o długości max.4,0 m. Charakterystyczne parametry techniczne : - długość pomostu 42 m ( pomost pływający musi być wykonany na bazie pływających systemów segmentowych - 7 pontonów połączonych ze sobą za pomocą stalowych łączników przegubowych - długość jednego elementu max. 6 m. ) , - szerokość pomostu 1,8 m. , - wolna burta pomostu max. 0,50 m., - trap dojściowy o długości max. 4 m. i szerokości 1,2 m przymocowany do pomostu za pomocą łącznika przegubowego , - zamocowanie pomostu do dna za pomocą martwych kotwic ( min. 8 szt. o wadze min. 300 kg. /szt. ) oraz do lądu ( do pali kotwicznych za pomocą łańcucha min. Ø 12 ) , - pływaki każdego pontonu z tworzywa sztucznego ( powłoka polietylenowa , rdzeń styropianowy ) , - konstrukcja nawierzchni pomostu : drewniana , odeskowanie pomostu - deska strugana i rowkowana 28X 120 mm - dodatkowo nawierzchnia pomostu musi być wyposażona w odbijacze drewniane i stalowe narożniki - wyposażenie pomostu : reling linowy 40 m ze słupkami , knagi do cumowania łodzi 40 szt. , tablice informacyjne - Skakanie do wody zabronione, Zakaz wytwarzania fali Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji po wykonawczej oraz zagwarantować przeszkolenie z zakresu montażu i demontażu pomostu . Montaż i transport pomostu wliczony jest w koszt całkowity oferty. Zamawiający dysponuje pozwoleniami wodno- prawnymi oraz niezbędnymi zgłoszeniami w odpowiednim wydziale architektury Starostwa Powiatowego ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.43.10-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.) - według załącznika nr 2 do siwz;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch dostaw i montaży pomostu pływającego o min. długości 25 mb. o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł /brutto/ - każda , potwierdzonej referencjami / protokołem odbioru robót. b) złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p. - według załącznik nr 2 do siwz;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań dla tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, szczególnie uprawnień kierowania robotami hydrotechnicznymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań dla tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: a. osób określonych w § 6 ust. 2, b. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , c. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d. terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych mający wpływ na realizację robót, e. terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina i Miasto Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród - Kancelaria Ogólna, pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich PROW na lata 2007-2013 W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


SIWZ

Załącznik nr 7 do SIZW - projekt umowy




Mariusz Bieniek

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród


SIWZ - prawidłowy - poprawiony

Odpowiedz - wszyscy





 

 

 

 

UGiM - 271.7.2012                                                                           Wyszogród, dn.16.07.2012 r.

                                        

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

Wszyscy

 

 

Dotyczy przetargu na: . ''Dostawa i montaż  sezonowego pomostu pływającego  w Wyszogrodzie na rzece Wiśle''

 w ramach : Program Rozwoju Obszarów Wiejskich PROW na lata 2007-2013

            Zamawiający – Gmina i  Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została :

Oferta Nr  1 złożona przez:

KAROS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe 11- 200 Bartoszyce Sędławki 9

za cenę brutto: 107 821,22 zł.

stawka VAT: 23 %

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według kryterium cena – 100 % - 100  pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 3 ofert:

 

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Cena brutto PLN

Punktacja  /%/

1.

KAROS Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe

11- 200 Bartoszyce Sędławki 9

 

107 821,22

100

2.

PROMEX Sp.j. Zakład Produkcji Metalowej

Juryszewo 19/1

09-442 Rogozino

-

Oferta odrzucona nie podlega ocenie

3.

Walder'm Usługi Montersko Spawalnicze Mariusz Rutecki

ul. Kostrogaj 1

09-400 Płock

-

Oferta odrzucona nie podlega ocenie


 

 

Z postępowania wykluczono: ofertę nr. 2 ( PROMEX Sp.j. Zakład Produkcji Metalowej Juryszewo 19/1,  09-442 Rogozino ) i nr. 3 ( Walder'm Usługi Montersko- Spawalnicze Mariusz Rutecki ul. Kostrogaj 1 , 09-400 Płock )  .

Podstawa prawna : art.24 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian. )

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 09.07.2012 r. upłynął termin składania ofert w prowadzonym postępowaniu na -  ''Dostawa i montaż  sezonowego pomostu pływającego  w Wyszogrodzie na rzece Wiśle''

 w ramach : Program Rozwoju Obszarów Wiejskich PROW na lata 2007-2013 , do terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty . Z pośród nich oferta nr. 2 ( PROMEX Sp.j. Zakład Produkcji Metalowej Juryszewo 19/1,  09-442 Rogozino ) i nr. 3 ( Walder'm Usługi Montersko- Spawalnicze Mariusz Rutecki ul. Kostrogaj 1 , 09-400 Płock ) nie zawierały wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów  .

 Zamawiający na podstawie art. 87 ust.1 ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian.) wezwał do uzupełnienia ofert i doprowadzenia zgodności ze SIWZ . Oferty nie zostały uzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego  terminie w związku z czym na podstawie  art. 24 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian. ) w/w oferenci zostali wykluczeni gdyż  nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków . Ponadto oferty nie zostały zabezpieczone wadium w wysokości wymaganej przez zamawiającego .

 

 

 

W postępowaniu zostały odrzucone oferty firm: .ofertę nr. 2 ( PROMEX Sp.j. Zakład Produkcji Metalowej Juryszewo 19/1,  09-442 Rogozino ) i nr. 3 ( Walder'm Usługi Montersko- Spawalnicze Mariusz Rutecki ul. Kostrogaj 1 , 09-400 Płock )  Podstawa prawna : art.24 ust. 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian. )

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 09.07.2012 r. upłynął termin składania ofert w prowadzonym postępowaniu na -  ''Dostawa i montaż  sezonowego pomostu pływającego  w Wyszogrodzie na rzece Wiśle''

 w ramach : Program Rozwoju Obszarów Wiejskich PROW na lata 2007-2013 , do terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty . Z pośród nich oferta nr. 2 ( PROMEX Sp.j. Zakład Produkcji Metalowej Juryszewo 19/1,  09-442 Rogozino ) i nr. 3 ( Walder'm Usługi Montersko- Spawalnicze Mariusz Rutecki ul. Kostrogaj 1 , 09-400 Płock ) nie zawierały wszystkich wymaganych w SIWZ dokumentów  .

 Zamawiający na podstawie art. 87 ust.1 ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian.) wezwał do uzupełnienia ofert i doprowadzenia zgodności ze SIWZ . Oferty nie zostały uzupełnione w wyznaczonym przez Zamawiającego  terminie w związku z czym na podstawie  art. 24 ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian. ) w/w oferenci zostali wykluczeni  gdyż  nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków . Ponadto oferty nie zostały zabezpieczone wadium w wysokości wymaganej przez zamawiającego . Na podstawie art.24 ust. 4  ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( dz. U. z 2007r. Nr. 223 , poz 1655 z póź. Zmian. ) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 89 ust. 1 Zamawiający odrzuca ofertę której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia  .

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 26.07.2012 r.

 

Zwracamy się z prośbą o zwrotne potwierdzania otrzymania zawiadomienia za pośrednictwem faksu.

 

                                                                                                                     

 

 

                                                                                                             Burmistrz Gminy i Miasta

                                                                                                                    Wyszogród

 

                                                                                                                 Mariusz Bieniek

                                          

                                                                                                       

 

 

 



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-16 13:10:18
  • Liczba odsłon: 71
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3488760]

przewiń do góry