Wersja archiwalna 2011-11-16 18:14:22
Wyszogród: Świadczenie usługi -
KIEROWNIK PROJEKTU w ramach projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój
Numer ogłoszenia: 381604 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi - KIEROWNIK PROJEKTU w ramach projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kierownika projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Zakres zadań kierownika projektu: 1. Terminowa i prawidłowa realizacja projektu. 2. Planowanie, koordynowanie i organizowanie działań projektowych. 3. Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem, harmonogramem oraz umową o dofinansowanie projektu. 4. Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i EFS. 5. Monitoring bieżących postępów w realizacji projektu. 6. Koordynacja prac zespołu projektowego w tym dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego i wykonawców zajęć dodatkowych oraz specjalistycznych. 7. Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 8. Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 9. Sporządzanie Wniosku Beneficjenta o Płatność (W oP) w części obejmującej postęp rzeczowy. 10. Wprowadzanie koniecznych zmian do wniosku o dofinansowanie . 11. Nadzorowanie terminowego sporządzania W BoP. 12. Nadzór nad osiąganiem określonych w projekcie rezultatów, wskaźników. 13. Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć i regulaminu rekrutacji 14. Przeprowadzenie postępowań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych dot. wyboru wykonawcy w zakresie usług i dostaw. 15. Kontrola wydatkowania środków finansowych. 16. Miejsce wykonywania zamówienia: zamówienie Biuro Projektu- Przedszkole Samorządowe, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta i Gminy Wyszogród. 17. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia. Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w soboty. Kierownik projektu - umowa zlecenie - 70 godzin miesięcznie. Kadra zarządzająca ma obowiązek prowadzenia karty czasu pracy. System rozliczania - wykonawca zobowiązany będzie wykonywać powierzone zadania w ramach projektu, za co otrzymywał będzie wynagrodzenie miesięczne (Uwaga: nie godzinowe) zgodnie z ceną podaną w ofercie. 18. Okres realizacji projektu od 1 listopada 2011r. do 31 października 2013r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - posiada wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub prawo, - posiada podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie projektami - posiada podyplomowe studia Rachunkowość i Podatki 2. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obszarem finansowym - posiada znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel), - posiada umiejętność pracy w Generatorze wniosków aplikacyjnych wersja 6.4 oraz w generatorze wniosków o płatność, - posiada doświadczenie w kierowaniu projektem dofinansowanym z UE (rozliczony). 2. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (osoba fizyczna) wykaże iż: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub prawo, - posiada podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie projektami - posiada podyplomowe studia Rachunkowość i Podatki - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obszarem finansowym - posiada znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel), - posiada umiejętność pracy w Generatorze wniosków aplikacyjnych wersja 6.4 oraz w generatorze wniosków o płatność, - posiada doświadczenie w kierowaniu projektem dofinansowanym z UE (rozliczony). Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca (osoba fizyczna) wykaże iż: -posiada wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub prawo, - posiada podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie projektami - posiada podyplomowe studia Rachunkowość i Podatki - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obszarem finansowym - posiada znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel), - posiada umiejętność pracy w Generatorze wniosków aplikacyjnych wersja 6.4 oraz w generatorze wniosków o płatność, - posiada doświadczenie w kierowaniu projektem dofinansowanym z UE (rozliczony). Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
1. List motywacyjny; 2. Curriculum Vitae - dokument winien zawierać zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) 3. Kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie; 4. Oryginał kwestionariusza osobowego; 5. Dokument potwierdzający umiejętność pracy Excel, 6. Oświadczenie lub inny dokument potwierdzający kierowanie projektem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć: -siły wyższej, -zawieszenie przez Zamawiającego realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina i Miasto Wyszogród Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie ul.
Niepodległości 7a; 09-450 Wyszogród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Gmina i Miasto Wyszogród Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie ul. Niepodległości 7a; 09-450 Wyszogród pok. Nr 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
SIWZ
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2011-11-16
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-16 18:14:22
- Liczba odsłon: 211
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: