Pytania do zapytania ofertowego z dnia 04.12.2019 UGiM.271.20.2019 ,, Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz jednostek podległych na rok 2020 ”:
poz. 119/ 137- toner do drukarki Gestetner MP2000- to te same tonery
poz.120 - toner do Lexmark Universal V2- poproszę o wskazanie dokładnego modelu urządzenia, gdyż wskazany w zapytaniu nie istnieje
poz.139/140 - są to urządzenia atramentowe kolorowe, mają być wycenione całe komplety czy tusze każdy kolor odrębnie?
poz. 143- toner do drukarki XYZ da Vinci 1.0 A 3D printer (filamenty)- poproszę o kod/ symbol produktu, który ma być wyceniony
poz. 147- to urządzenie atramentowe kolorowe, mają być wycenione całe komplety czy tusze każdy kolor odrębnie?
poz. 148- to urządzenie atramentowe kolorowe, mają być wycenione całe komplety czy tusze każdy kolor odrębnie?
Odpowiedzi:
poz. 119/137 - Jeżeli są to te same tonery proszę
wpisać jednakowe kwoty w obu pozycjach
poz. 120 - Lexmark Universal V2 x544
poz. 139/140 - Proszę o przedstawienie ceny każdego koloru osobno i zsumowanie
ich w ostatniej kolumnie
poz. 143 - Filament PLA 1kg
poz. 147 - Proszę o przedstawienie ceny każdego koloru osobno i zsumowanie ich
w ostatniej kolumnie
poz. 148 - Proszę o przedstawienie ceny każdego koloru osobno i zsumowanie ich
w ostatniej kolumnie
Wyszogród, dn. 04.12.2019 r.
UGiM.271.20.2019
Zaproszenie do składania ofert
I. ZAMAWIAJĄCY :
Gmina i Miasto Wyszogród
Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
NIP: 774 321 14 07 ,
Podstawa wszczęcia postępowania:
- Art. 4 pkt. 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2018.1986, z późn. zm.);
- §5 załącznika nr 2 do Zarządzenia Nr 6/2016 z dn. 09.02.2016r. Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród w sprawie Wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych do kwoty 30 000,00 tys. euro.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz jednostek podległych na rok 2020 ”
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych - określonych w formularzu cenowym (zał. nr 2 do przedmiotowego zapytania)
W przypadku oferowania produktów równoważnych wymienionych w ofercie Wykonawca ma obowiązek udokumentowania, że produkty te spełniają te same wymogi i posiadają parametry odpowiadające typom produktów wymienionych w formularzu cenowym.
Ponadto:
- rodzaj i ilość towarów stanowiących przedmiot każdorazowej dostawy określony będzie w zamówieniach stosownie do potrzeb Zamawiającego.
- przewiduje się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości artykułów o 10% wymienionych w formularzu cenowym, w związku z koniecznością dostosowania do potrzeb Zamawiającego,
- termin realizacji sukcesywnych dostaw w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia jednostkowego w godzinach 8 00 -14 00 ,
- dostawy zamówionych partii towarów dokonuje Wykonawca na koszt własny,
- w przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od otrzymania reklamacji,
- za nieterminowe dostawy Zamawiający ma prawo żądać kary w wysokości 0,3 % za każdy dzień zwłoki, liczony od wartości zamówionej partii towaru.
- Zamówienie będzie realizowane w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku.
- Miejsce dostawy materiałów dotyczących zapytania :
- Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
- Szkoła Podstawowa w Kobylnikach
- Szkoła Podstawowa w Rębowie
- Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie
- Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie
- MGOPS w Wyszogrodzie
- CK Wisła w Wyszogrodzie
- Miejsko – Gminna Biblioteka Publiczna w Wyszogrodzie
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zapytania – wpis do CIDG , na podstawie kodów PKD lub KRS .
III. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres email,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1 . Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – Wyszogród , ul. Rębowska 37 lub przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres email: k.caban@wyszogrod.pl albo za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród. (liczy się data wpływu do urzędu).
2. Oferty można składać do dnia 13.12.2019 r. , godz.10.00 , w zamkniętej opieczętowanej kopercie z dopiskiem – Oferta na wykonanie zadania p.n. - ,, Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród oraz jednostek podległych na rok 2020 ” - nie otwierać przed dniem 13.12.2019r. , godz. 10.15 – ( dotyczy oferty składanej osobiście lub pocztą tradycyjną).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. OCENA OFERT
1. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13.12.2019r – godz. 10.15 w siedzibie urzędu ( pok. 6 – pierwsze piętro )
2. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz poprawi omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego oferta została poprawiona.
4. W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów
Lp. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1. |
Cena |
100% |
|
Suma |
100% |
Kryterium Cena = 100%
Zamawiający przy obliczeniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt. Przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Kryterium cena =-------------------------------- x 100%
Cena oferty badanej
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najwyższa w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej oraz zamieści taką informację na stronie BIP UGIM Wyszogród oraz tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny .
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Dodatkowych informacji dotyczących niniejszego zapytania, można uzyskać pod numerem tel. – 24 267 26 31
Wykaz załączników do zapytania :
1. Zał. nr 1 – Oferta wykonawcy: POBIERZ
2. Zał. nr 2 – Formularz cenowy:
POBIERZ
3. Zał. nr 3 – Projekt umowy wraz z załącznikiem (dane do
faktury):
POBIERZ
4. Zapytanie ofertowe podpisane (.pdf):
POBIERZ
Z up. Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród
Skarbnik
/-/ Barbara Kopańska
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-04 15:11:01
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-06 11:08:28
- Liczba odsłon: 1444
- Historia dokumentu: