OGŁOSZENIE O ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT NA PRZEDMIOT
Burmistrz Miasta i Gminy Wyszogród
Zaprasza do składania ofert na:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ
Wyszogród , dnia 09.10.2014 r. |
|
Zamawiający: |
Nazwa: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród Adres pocztowy: ul. Rębowska 37, Miejscowość: Wyszogród Kod pocztowy: 09-450 Województwo: mazowieckie Telefon: 024 23 11 020 Faks: 024 23 11 024. Adres strony internetowej na której zamieszczono ogłoszenie: https://ugimwyszogrod.bip.org.pl/ |
Tytuł Projektu: |
Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Gminy i Miasta Wyszogród w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego RPO WM 2007 – 2013, Numer Projektu: RPMA.06.02.00-14-017/13. |
Tytuł zamówienia: Zadanie w ramach projektu |
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ |
Przedmiot zamówienia: |
W ramach realizacji zadania przewiduje się zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej Muzeum Wisły oraz animacji multimedialnej. Zamawiający oczekuje, iż Wykonawca w ramach zadania zapozna się z informacjami źródłowymi dotyczącymi charakteru ekspozycji i idei funkcjonowania Muzeum Wisły w Wyszogrodzie i wykona: A. Stronę internetową: wymagania funkcjonalne dla strony internetowej 1. Wykonawca Wykona projekt techniczny i graficzny strony internetowej Muzeum Wisły, który oddawać będzie charakter ekspozycji i idei funkcjonowania Muzeum Wisły w Wyszogrodzie i uzgodni go z Zamawiającym. 2. Strona internetowa powinna umożliwiać zapoznanie się ze wszystkimi ekspozycjami i zbiorami muzealnymi będącymi w posiadaniu Muzeum oraz ekspozycjami zewnętrznymi Ekomuzeum. Strona internetowa powinna zawierać opcje dostosowania dla osób niedowidzących i niedosłyszących. 3. Strona powinna umożliwiać prezentowanie Aktualności, Tematy lekcji muzealnych ect. 4. Wykonawca Wykona stronę internetową zgodnie z zatwierdzonym projektem. 5. Elementy strony internetowej powinny być rozmieszczone na podstawie przygotowanej siatki o logicznych podziałach aby prezentowane informacje były przejrzyste i łatwe do odczytania. Strona powinna być kompatybilna z większością środowisk na których będzie oglądana z możliwością przeglądania za pomocą telefonu komórkowego. 6. Wszelkie kody niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej oraz prawa autorskie i prawa do eksploatacji zostaną przekazane Zamawiającemu. b. Animacje multimedialną: wymagania funkcjonalne dla animacji multimedialnej: 1. Wykonawca Wykona projekt techniczny i graficzny animacji multimedialnej stanowiącej wirtualną wycieczkę po Muzeum Wisły i uzgodni go z Zamawiającym. 2. Animacja multimedialna powinna umożliwiać zapoznanie się ze wszystkimi ekspozycjami i zbiorami muzealnymi będącymi w posiadaniu Muzeum oraz ekspozycjami zewnętrznymi Ekomuzeum. 3. Wykonawca Wykona animacje multimedialną zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz umieści ją na stronie internetowej. 4. Elementy strony internetowej powinny być rozmieszczone na podstawie przygotowanej siatki o logicznych podziałach aby prezentowane informacje były przejrzyste i łatwe do odczytania. Strona powinna być kompatybilna z większością środowisk na których będzie oglądana z możliwością przeglądania za pomocą telefonu komórkowego. 5. Wszelkie kody niezbędne dla funkcjonowania animacji oraz prawa autorskie i prawa do eksploatacji zostaną przekazane Zamawiającemu. |
Termin realizacji zamówienia: |
28 listopada 2014 r. Zasady odbioru przedmiotu zamówienia opisano we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do Ogłoszenia. |
Kryterium oceny: |
Kryterium najniższej ceny: 100% cena. |
Miejsce składania ofert: |
Kancelaria Ogólna Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród |
Forma złożenia ofert: |
Pisemna. Wykonawcy przedstawiają ofertę na Formularzu oferty – Załącznik Nr 1 do Ogłoszenia. 1. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wszystkie strony oferty muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i kolejno ponumerowane, począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty. 3. Kartki oferty muszą być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację. 4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferta musi być umieszczona w dwóch kopertach. 6. Koperta zewnętrzna musi być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz musi posiadać oznaczenia: Oferta na: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ
Nie otwierać przed: 16 października 2014 r., godz. 12.00 7. Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku stwierdzenia, że została złożona po terminie. Wymagane Załączniki do Oferty: § Dokument rejestrowy [KRS, EDG, inny równoważny dokument rejestrowy] § Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby wskazane w dokumencie rejestrowym § Wykazy i oświadczenia wskazane w formularzu oferty i stanowiące załączniki do niej. |
Termin złożenia ofert:
Termin związania ofertą: |
Termin złożenia oferty: 16 października 2014 r. do godz. 12.00 Termin związania ofertą: 30 dni |
Wymagania dla wykonawców |
1. Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji przynajmniej 3 zamówień o podobnym charakterze. Za zamówienia o podobnych charakterze uznane będą zamówienia dotyczące budowy stron internetowych i/lub tworzenia animacji multimedialnych, niezależnie od wartości tych zamówień. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca przedkłada dokument: Wykaz wykonanych zamówień zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Formularza oferty. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia i koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 3. Wykonawca musi być w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia 4. Na dzień składania oferty Wykonawca nie może posiadać zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków w pkt. 2 – 4 Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z pkt. 7 – 11 Formularza Oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia |
Informacje o umowie |
Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. |
Inne informacje: |
1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 3. Gwarancja: co najmniej 60 miesięcy 4. Płatność jednorazowa po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego
|
Zatwierdzam
Mariusz Bieniek Burmistrz Miasta i Gminy Wyszogród |
ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Ogłoszenia
Formularz Ofertowy
Pieczęć wykonawcy
POSTĘPOWANIE NA WYBÓR WYKONAWCY
na zadanie pn.:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ Wykonawca/ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie:
(opis ze względu na siedzibę)
1. Zarejestrowana nazwa Wykonawcy :
_______________________________________________________________________________
2. Zarejestrowany adres Wykonawcy :
_______________________________________________________________________________
3. Numer telefonu : ____________________________________
4. Numer Faxu: ________________________________________
5. Adres e-mail:_________________________________________
6.Adres do korespondencji
_______________________________________________________________________________
Nawiązując do Ogłoszenia o zamówieniu realizowanym w zgodnie z zasadą konkurencyjności na zadanie pn. ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ oferuję, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Ogłoszeniu i Załącznikach.
w kwocie brutto _____________________________________________
(słownie: ___________________________________________________)
w kwocie netto ______________________________________________
(słownie: ___________________________________________________)
Stawka VAT _______________%
1) Oświadczam, że w pełni akceptuję wszystkie warunki określone w Ogłoszeniu i Załącznikach, w tym wyrażam zgodę na przyjęcie warunków umowy, określonych w Załączniku Nr 2 do Ogłoszenia.
2) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w Ogłoszeniu.
3) Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres wskazany w Ogłoszeniu, tj. przez okres 30 dni
4) Oświadczam, że wykonam przedmiot zamówienia siłami własnymi.
5) Oświadczam, że występuję w niniejszym postępowaniu jako: osoba fizyczna/osoba prawna/jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej/konsorcjum.*
6) Oświadczam, że podpisuję niniejszą ofertę jako osoba do tego upoważniona na podstawie załączonego: pełnomocnictwa / odpisu z ewidencji działalności gospodarczej/ odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego*.
7) Oświadczam, że posiadam uprawnienia i koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
8) Oświadczam, iż posiadam wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
9) Oświadczam, iż dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
10) Oświadczam, iż jestem w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia
11) Oświadczam, iż na dzień złożenia oferty nie posiadam zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego.
Załączniki do Formularza Oferty:
1.Wykaz wykonanych zamówień, podpisany przez osobę umocowaną ze strony Wykonawcy
2.Dokument rejestrowy …………………………………………………………………………………. (wskazać nazwę dokumenty rejestrowego oraz załączyć kopię podpisana przez osobę upoważnioną).
3.Pełnomocnictwo dla Pana/Pani ………………………. (Jeśli dotyczy. Dokument pełnomocnictwa należy załączyć w oryginale)
4.Inne : ………………………………………………………………..
(*niepotrzebne skreślić)
Upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy
_____________________________________
( data, podpis, pieczęć)
ZAŁĄCZNIK Nr 1 do Formularza Oferty
WYKAZ WYKONANYCH MAKIET
Pieczęć wykonawcy
POSTĘPOWANIE NA WYBÓR WYKONAWCY
na zadanie pn.:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ Zarejestrowana nazwa i adres Wykonawcy
__________________________________________
__________________________________________
Nawiązując do Ogłoszenia o zamówieniu realizowanym w zgodnie z zasadą konkurencyjności na zadanie pn. ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ ORAZ ANIMACJI MULTIMEDIALNEJ przedkładam WYKAZ WYKONANYCH ZAMÓWIEŃ
Lp. |
Nazwa zamówienia |
Charakterystyka zamówienia (strona www, animacja multimedialna) |
Nazwa, adres, osoba do kontaktu Zamawiającego |
Data wykonania zamówienia |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy
_____________________________________
( data, podpis, pieczęć)
ogloszenie_2_multimedia
formularz_oferty_z_zalacznikiem_multimedia2_v_edytowalna
wzor_umowy_multimedia_2
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2014-10-09 14:30:13
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 14:30:13
- Liczba odsłon: 1034
- Historia dokumentu: