Wyszogród, dn. 27.08.2014 r.
UGiM.7021.92.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród zaprasza do składania ofert na zadanie p.n.:
„Opracowanie stałej organizacji ruchu dróg o kategorii: gminne”
Miejsce składania ofert: Kancelaria Ogólna Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, w godz. 7:30 – 15:30.
Forma składania: pisemna, (Kancelaria Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 pok. nr 4 )
Termin składania ofert : 04.09.2014r , godz. 10.00
Informacje
szczegółowe na temat zamówienia dostępne są pod adresem: UGiM Wyszogród
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, pok. nr 8., tel. 512 050 993
Kryteria wyboru: najniższa cena.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30000 euro.
Opis przedmiotu zamówienia:
- opracowanie stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych o numerach:
1. 291518W w m. Ciućkowo/Marcjanka/Drwały o długości 1800mb
2. 291510W w m. Rębowo o długości 1200mb
3. 291508W w m. Rostkowice/Kobylniki o długości 1600mb
- przebudowa dróg gminnych w miejscowości Słomin o długości 2100mb
Wymagany termin realizacji usługi: do 31.10.2014 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Mariusz Bieniek
formularz_ofertowy
UGiM.7021.92.2.2014
Wyszogród, 04 września 2014 r.
Gmina i Miasto Wyszogród
Ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: Opracowania stałej organizacji ruchu dróg o kategorii: gminne.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie stałej organizacji ruchu dróg o kategorii: gminne wpłynęła 8 ofert.
Zbiorcze zestawienie złożonych ofert:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres oferenta |
Wartość zamówienia netto |
Podatek VAT |
Wartość zamówienia brutto |
1 |
DROPROJEKT Piotr Porczyk ul. Posłańców 3, 04-409 Warszawa |
5 000,00zł |
1 150,00zł |
6 150,00zł |
2 |
STREETWISE Tomasz Rykowski Aleja Wojska Polskiego 5a/11, 13-100 Nidzica |
3 700,00zł |
851,00zł |
4 551,00zł |
3 |
Lehmann+Partner Polska Sp.z o.o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 62-500 Konin |
4 872,36zł |
1 120,64zł |
5 993,00zł |
4 |
DROMAX s.c. R. Lulis & W. Lulis ul. Pancerna 17/16 03-187 Warszawa |
18 100,00zł |
4 163,00zł |
22 263,00zł
|
5 |
Usługi projektowe s.c. Franciszek Rytwiński ul. gen. Władysława Andersa 09-410 Płock |
4 500,00zł |
1 035,00zł |
5 535,00zł |
6 |
Usługi projektowe KASPROJEKT Michał Kasjaniuk ul. Redutowa 4/4 22-400 Zamość |
2 500,00zł |
575,00zł |
3 075,00zł |
7 |
Pracownia Projektowa ul. Więzowska 11/2 61-403 Poznań |
4 800,00zł |
1 104,00zł |
5 904,00zł |
8 |
„Planeta” Sp. z o.o. ul. Zdziarska 21 03-289 Warszawa |
9 700,00zł |
2 231,00zł |
11 931,00zł |
Po analizie ofert i wniesionych do dnia 4 września 2014 r., do godz. 10.00 uzupełnień, Zamawiający stwierdził, że oferta złożona przez dostawce spełnia wymogi określone w przedmiarze robót i będą podlegały ocenie, a żaden Wykonawca nie został wykluczony z postępowania.
Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena = 100% brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną najniższą otrzymała 100 pkt przemnożonych przez wagę kryterium i została przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Najniższa cena oferty
Kryterium cena = ------------------------------ x 100 pkt x 100 %
Cena badanej oferty
Tabela oceny złożonych ofert
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium: cena 100% (max. 100 pkt.) |
Liczba pkt w kryterium: |
RAZEM: |
1 |
50pkt |
- |
50pkt |
2 |
67,57pkt |
- |
67,57pkt |
3 |
51,31pkt |
- |
51,31pkt |
4 |
13,81pkt |
- |
13,81pkt |
5 |
55,55pkt |
- |
55,55pkt |
6 |
100pkt |
- |
100pkt |
7 |
52,1pkt |
- |
52,1pkt |
8 |
25,77pkt |
- |
25,77pkt |
Zamówienie zostało udzielone firmie:
Usługi projektowe KASPROJEKT
Michał Kasjaniuk
ul. Redutowa 4/4
22-400 Zamość
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana z wybranym wykonawcą w terminie po 8 września 2014 r.
Z poważaniem
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta
Wyszogród
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2014-08-27 16:05:11
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-11 17:19:24
- Liczba odsłon: 1002
- Historia dokumentu: