UGiM/341-3/09

Zawiadomienie o wyborze oferty

na zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego

dla OSP Wyszogród

Uprzejmie informuję, że w wyniku przetargu nieograniczonego na „Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego /nie starszego niż 20 lat/ dla OSP Wyszogród” wybrano najkorzystniejszą ofertę Firmy FRANK – CARS Sp. z o. o Autoryzowany Dealer – Częstochowa za cenę:

Netto –  132 710, 28 zł,

Brutto – 142 000, 00 zł.

Na w/w przetarg wpłynęła 1 oferta

 

Z up. Burmistrza GiM Wyszogród

Mariusz Bieniek

Z-ca Burmistrza

 


Wyszogród: Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego (nie starszego niż 20 lat) dla OSP Wyszogród
Numer ogłoszenia: 339852 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego (nie starszego niż 20 lat) dla OSP Wyszogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego (nie starszego niż 20 lat) dla OSP Wyszogród. Zamawiający dopuszcza dostawę nowego fabrycznie samochodu spełniającego niżej wymienione wymagania. Charakterystyka i minimalne wymagania Zamawiającego dla używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Wyszogrodzie: Rodzaj pojazdu: Furgon z napędem 4x2 - Dopuszczalna masa całkowita 3490kg - Przeszklenie w części osobowej - Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kat min.180stopni - Przystosowany do przewozu min 5 osób - Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu - Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką - Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy - Centralny, podwójnie ryglowany zamek z pilotem - Poduszka powietrzna dla kierowcy - układy bezpieczeństwa: ABS, ESP - hak holowniczy Silnik - Z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro4. - 2,4 TDCi 100KM - moment obrotowy 285 Nm - napęd na oś tylną Oznakowanie - Belka świetlna z napisem STRAŻ - Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych - Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu - Lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego - Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ Zabudowa - Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego - Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy - Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V. Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi. Możliwość dostępu z przedziału załogi do przedziału ładunkowego .Podłoga przedziału załogi i ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową. Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia. Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze Wyposażenie dodatkowe Agregat wysokociśnieniowy wodno-pianowy - wydajność pompy min 40 lmin, przy ciśnieniu min 40 bar z płynną regulacją) - silnik czterosuwowy - rozrusznik ręczny - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym - prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego - zbiornik wody o pojemności 300 litrów Maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 1000W (2 x 500W) - Zamocowany na stałe na pojeździe. - Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora nie mniej niż 1,5 m. - Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 ( wg PN-92E-08106 ). Radiotelefony a) 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. b) radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstep międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak Wymagania dodatkowe: Wyciągarka 3,5tony Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. Gwarancja - 12 miesięcy; Samochód aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie Polski Samochód sprawny technicznie - bezwypadkowy, kolor czerwony Oferowany pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k.Otwocka - ważne na dzień składania ofert. Miejsce dostarczenia samochodu - OSP Wyszogród, ul. Niepodległości, 09-450 Wyszogród.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

<!--[if !supportLists]-->·      <!--[endif]-->Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła spełnia nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena wrunków na podstawie spełnia/nie spełnia.

<!--[if !supportLists]-->·      <!--[endif]-->Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy maja dostarczyć wraz z oferta oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a także: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert oraz zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji, kserokopie dokumentów w pełni opisujące i przedstawiające oferowany samochód wraz ze zdjęciami, z danymi technicznymi, instrukcjami obsługi itp. Potwierdzenie, że samochód spełnia wymagania taktyczno-techniczne - wypełniony załącznik nr 5 do specyfikacji. 2. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie. 3. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

<!--[if !supportLists]-->·      <!--[endif]-->1 - Cena - 60

<!--[if !supportLists]-->·      <!--[endif]-->2 - Rok produkcji - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie, ul. Rebowska 37, 09-450 Wyszogród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie, ul. Rebowska 37, 09-450 Wyszogród pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki

SIWZ - załączniki.pdf <!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Izabela Boszko
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-08 15:09:25
  • Liczba odsłon: 143
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3951312]

przewiń do góry