Wyszogród,19 maja 2008 r.
UGiM/MPZ/1/08
W związku z organizowanym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie zapytania o cenę zapraszam do udziału w postępowaniu poprzez złożenie oferty na:
„Budowę Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród”
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
1. 1 Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród
09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 37
tel. (024) 23-11-716 , fax (024) 23-11-024
REGON: 000528474 NIP: 774-10-14-5592. INFORMACJE OGÓLNE 2. 1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania o cenę poniżej 60 000 EURO zgodnie z ustawą z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców.
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych.
Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu w tym koszty przygotowania oferty.
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji zagospodarowania placu, wyrównanie nawierzchni placu zabaw, wykonanie ogrodzenia oraz dostawę i montaż sprzętu zabawowego. Całość robót odbywać się będzie na działce o nr ewid 1004/1 i 1351/1
/w załączeniu mapa/.
3.2 CPV 45.11.12.13-4 – roboty w zakresie oczyszczania terenu
CPV 45.22.38.00-4 - montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
CPV 45.11.27.23-9 – roboty w zakresie kształtowania placów zabaw,
CPV 74.25.20.00-0 – architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
3.3 W zakres robót wchodzą:
a) Oczyszczenie i przygotowanie terenu oraz wykonanie nawierzchni placów zabaw
- teren należy wyrównać i nawieźć piasek lub inny materiał stosowa ny do budowy nawierzchni placów zabaw w miejsca tego wymagające.
b) Dostawa i montaż wybranego sprzętu zabawowego
- 2 różne huśtawki „bujaki” sprężynowe, jednoosobowe o gumowanym siedzisku, [długość około 1m, wysokość około 0,9m];
- 1 huśtawka podwójna - należy ująć co najmniej 2 wersje wyglądu do wyboru przez zamawiającego;
- 1 huśtawka pojedynczą - należy ująć co najmniej 2 wersje wyglądu do wyboru przez zamawiającego;
- centrum zabaw – wieża z dachem dwuspadowym, podest na palach, z barierkami zabezpieczającymi wypadnięcie, z poręczami na wejściach z jedną zjeżdżalnią i dwoma antypoślizgowymi wejściami (w tym jedno wejście schodkowe), most wiszący – w ofercie należy ująć co najmniej 2 wersje wyglądu do wyboru przez zamawiającego;
- kolejka z wagonami o preferowanych wymiarach ok. 6,5m/ 1,5 m;
- zjeżdżalnia z wieżą,
- piaskownica /z wypełnieniem piaskiem/
- 3-4 ławki drewniane
- wandaloodporna tablica z regulaminem placu zabaw osadzona na stałej konstrukcji;
- kosze na śmieci drewniane;
- tablica informacyjna /A3/ o treści: „SMYK
Miejski Plac Zabaw w Wyszogrodzie”
c) Wykonanie ogrodzenia /według koncepcji wykonawcy/Do zadań Wykonawcy należy przedłożenie koncepcji zagospodarowania placu zabaw i rozmieszczenia urządzeń zabawowych na tym placu z uwzględnieniem istniejących nasadzeń i ścieżek.
Koncepcja zagospodarowania placu zabaw ma zawierać docelowe wyposażenie z uwzględnieniem wyposażenia zamówionego w niniejszym przetargu oraz wykonanie ogrodzenia.
Teren placu zabaw do zagospodarowania przedstawiony jest na załączniku graficznym.
Wykonawca zapewnia okres gwarancji.
Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z obowiązującą technologią. Każdy element musi posiadać atest lub certyfikat zgodności dopuszczający do użytku oraz być zgodny z Polskimi oraz Unijnymi normami bezpieczeństwa.
Teren ścieżek, chodników, dojazdów i obszary zielone zniszczone podczas realizacji Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Prace realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym.
Wykonawca zapewnieni na własny koszt obsługi geodezyjne w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA4.1 Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ
6.1 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do warunków zapytania.
6.2 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do warunków zapytania.
- Doświadczenie zawodowe Załącznik Nr 3
- Wzór umowy Załącznik Nr 4
7. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
7.1 Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:
- Mariusz Bieniek – Z-ca Burmistrza GiM Wyszogród tel. (024) 23-11-020
- Bożena Myszkowska – stanowisko ds. inwestycji społecznych (024) 23-11-716
- Zgodnie z art. 27 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
Pisemnie: w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami;
Faksem (numer faksu 024/23-11-024) w zakresie wszelkiej korespondencji miedzy stronami.
8. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM
Nie wymaga się wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ9.1 Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych.
9.2 W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
9.3 Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. SPOSÓP PRZYGOTOWANIA OFERT10.1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.2 Oferta winna być napisana w języku polskim.
- Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
10.4 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty zgodnie z wymaganiami specyfikacji.
10.5 Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
10.6 W przypadku gdy oferent prowadzi działalność w formie spółki cywilnej, a oferta nie
będzie podpisana przez wszystkich wspólników, Oferent zobowiązany jest dołączyć do
oferty odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych wspólników.
10.7 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
11.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród,
pok. nr 4, w terminie do godz. 1000 dnia 4 czerwca 2008 r.
11.2 Oferty należy składać/przesłać w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta - zapytanie o cenę:
Budowa Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród”
11.3 Oferty złożone po terminie określonym w punkcie 11.1. zostaną zwrócone bez otwierania.
11.4 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 4 czerwca 2008 r.
o godz.10.30.
11.5 Otwarcie ofert jest jawne.
12. KRYTERIA WYBORU OFERT
12.1 Kryterium oceny ofert jest cena - 100 % realizacji zamówienia.
12.2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą oferowaną ceną - przy zachowaniu warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
13. OGŁOSZENIE WYNIKÓW ZAPYTANIA I WARUNKI ZAWARCIA UMOWY
13.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony pismem akceptującym niezwłocznie po rozstrzygnięciu procedury. W terminie i miejscu wskazanym w w/w piśmie wykonawca powinien zgłosić celem podpisania umowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od zawarcia umowy.
13.2 Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji i zawiera istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
14. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ WYKONAWCY
14.1 Środki ochrony prawnej przysługują na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów w/w ustawy.
15. ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenia Wykonawcy.
- Wykaz robót /zbliżonych do przedmiotu zamówienia/
- Wzór umowy.
Zatwierdził:
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Henryk Klusiewicz
Załącznik nr 1 do SIWZ
FORMULARZ OFERTOWYPOSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
Dane dotyczące WykonawcyNazwa....................................................................................................................Siedziba...................................................................................................................Nr telefonu/faks......................................................................................................nr NIP......................................................................................................................nr REGON...............................................................................................................
Dane dotyczące ZamawiającegoGmina i Miasto Wyszogródulica Rębowska 37,
09-450 WyszogródZobowiązania Wykonawcy
Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia:
„Budowę Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród”
cena netto...........................................................................................................zł (słownie: ..............................................................................................................)podatek VAT.......................................................................................................złcena brutto..........................................................................................................zł(słownie: ...............................................................................................................)
Oświadczam, że:
- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Termin płatności: .................. dni Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia, do dnia: …………………….Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy): ...................................................
Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnejNazwisko, imię ....................................................................................................Stanowisko ...........................................................................................................Telefon...................................................Fax.........................................................
Zakres*:- do reprezentowania w postępowaniu- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowyUważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: .........................................., w formie: ....................................................Poświadczam wniesienie wadium w wysokości:....................................., w formie: ....................................................
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Zastrzeżenie Wykonawcy Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Inne informacje Wykonawcy: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
______________________________________ (imię i nazwisko) podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty
Załącznik nr 2 do SIWZ
OŚWIADCZENIEPrzystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: „Budowę Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród”
Imiona ...............................................................................................................................
Nazwisko ...............................................................................................................................
Nazwa Firmy ...............................................................................................................................
...............................................................................................................................
Adres ...............................................................................................................................
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my):
- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
- wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
- wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
- wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
- spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
- osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
- podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
a także:
- Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
- Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
- Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
..............................................................................................................................................................
Jednocześnie oświadczam, że świadom jestem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
....................................... ......................... .............................................
miejscowość data pieczątka i podpis Wykonawcy
Załącznik nr 3 do SIWZ
WYKAZ WYKONYWANYCH ROBÓT
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wymagane wykonanie minimum dwóch robót).
Dotyczy zamówienia na: „Budowę Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród”
Nazwa zadania |
Nazwa, adres, Zleceniodawcy |
Data rozpoczęcia roboty budowlanej |
Data zakończenia roboty budowlanej |
Wartość roboty budowlanej |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
......................................................................................
(data i podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy)
Załącznik nr 4 do SIWZ
- Projekt umowy -
UMOWA NR .................../2008
W dniu ………………….. w Wyszogrodzie pomiędzy:
Gminą i Miastem Wyszogród mającą swoją siedzibę w Wyszogrodzie przy ul. Rębowskiej 37, zwaną dalej „Zamawiającym”,
reprezentowanym przez:
- ..........................................................................
a
.......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
z siedzibą w .......................................................................................................................
dalej “Wykonawcą” , NIP ..................................... REGON ......................................
reprezentowaną/ym przez:
- ..................................................................................
- ..................................................................................
została zawarta umowa na „Budowę Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród”
Niniejsza umowa jest konsekwencją zamówienia publicznego realizowanego na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz następstwem wyboru przez Zamawiającego oferty
w trybie zapytania o cenę.
§ 1
Przedmiot umowy
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane polegające na: „Budowie Miejskiego Placu Zabaw „SMYK” w Mieście Wyszogród” poprzez:
1. Oczyszczenie i przygotowanie terenu pod plac zabaw
2. Dostawa i montaż wybranego sprzętu zabawowego
3. Wykonanie ogrodzenia
Do zadań Wykonawcy należy przedłożenie koncepcji zagospodarowania placu zabaw i rozmieszczenia urządzeń zabawowych na tym placu z uwzględnieniem istniejących nasadzeń i ścieżek.
Koncepcja zagospodarowania placu zabaw ma zawierać docelowe wyposażenie z uwzględnieniem wyposażenia zamówionego w przeprowadzonym przetargu oraz wykonanie ogrodzenia.
Teren placu zabaw do zagospodarowania przedstawiony jest na załączniku graficznym.
Rozmieszczenie poszczególnych elementów placu zabaw przedstawione na załączniku graficznym może być zmienione w porozumieniu z zamawiającym.
Dostawa, ustawienie i montaż urządzeń zabawowych na wskazany plac zabaw, koszty zabezpieczenia robót, koszty uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy leżą po stronie Wykonawcy.
Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z obowiązującą technologią. Każdy element musi posiadać atest lub certyfikat zgodności dopuszczający do użytku oraz być zgodny z Polskimi oraz Unijnymi normami bezpieczeństwa.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy zgromadzone w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót.
Teren ścieżek, chodników, dojazdów i obszary zielone zniszczone podczas realizacji Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Prace realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym.
Wykonawca zapewnieni na własny koszt obsługi geodezyjne w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
§ 2
1. Strony ustaliły umowną wartość przedmiotu zamówienia określonego w § 1 na kwotę brutto: .................................................... zł
słownie: .....................................................................................................................................zł
w tym należny podatek VAT (22%):............................................. zł
2. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do ........................2008 r.
3. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty poniesione przez wykonawcę przy realizacji zamówienia / a w szczególności koszty transportu i montażu/.
4. Wynagrodzenie określone w ust. 1 będzie niezmienne do końca trwania umowy.
5. Wykonawca udziela min. 3 letniej gwarancji na wszystkie urządzenia placu zabaw.
Dokument gwarancyjny przekaże w dniu zakończenia realizacji zadania.
§ 3
1. Zamawiający potwierdza wykonanie przedmiotu zamówienia przez podpisanie protokołu odbioru.
2. Termin płatności faktury – do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
§ 4
1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kar umownych:
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu zamówienia - w wysokości 5 % wynagrodzenia netto określonego w § 2, za każdy dzień zwłoki licząc od terminu ustalonego w § 2 ust. 2 umowy.
- za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność - w wysokości 30% wynagrodzenia netto określonego w § 2.
Należność z tytułu kar zamawiający potrąci z faktury wystawionej przez Wykonawcę.
2. Zamawiający zobowiązany jest zapłacić Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy ze swojej winy - w wysokości 30% wynagrodzenia netto określonego w § 2, za wyjątkiem przypadków określonych w art.145 Ustawy „Prawo Zamówień Publicznych”.
3. Strony przewidują możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego,
jeżeli kary umowne nie pokryją poniesionej szkody.
§ 5
Wszelkie zmiany niniejszej umowy, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron.
§ 6
Przeniesienie wierzytelności w trybie art. 509 K.C. wymaga pisemnej zgody zamawiającego.
§ 7
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umowa mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.
§ 8
Sprawy sporne wynikające z treści niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygniecie właściwego dla zamawiającego Sądu powszechnego.
§ 9
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzy dla
Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Izabela Boszko
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-05 12:16:10
- Liczba odsłon: 110
- Historia dokumentu: