Wersja archiwalna 2018-08-16 14:43:17
Ogłoszenie nr 604937-N-2018 z dnia 2018-08-16 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu
szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul.
Rębowska 37 , 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4
kancelaria ogólna) lub przesyłać pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni
na potrzeby zespołu szkół przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród
Numer referencyjny: UGiM.271.22.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kotłowni na potrzeby zespołu szkół
przy ul. Niepodległości 11 w mieście Wyszogród. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a
ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) –
osób wykonujących prace związane z instalacją i uruchomieniem kotła. Wykonawca
i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot.
zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej
czynności. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymiana istniejącego,
uszkodzonego kotła o mocy 720kW na kocioł niskotemperaturowy o mocy 780kW wraz
z palnikiem olejowym poprzez zakup wraz z montażem niezbędnych elementów
kotłowni. Parametry kotła : - dopuszczalna temperatura na zasilaniu: 110 °C, -
dopuszczalna temperatura robocza: 95 °C, - dopuszczalne ciśnienie robocze: 6
bar, W celu zabezpieczenia kotła przed zimnym powrotem, a zarazem uchronieniem
urządzenia przed wykraplaniem się wody w komorze spalania i zmniejszeniem
naprężenia materiałowego powstałego z różnicy temperatur czynnika przy kotle
montaż zaworu trójdrogowego oraz pompy mieszającej - energooszczędnej
odpowiadającej wymaganiom Dyrektywy ErP ) Kotłownia i instalacja grzewcza
wymaga zabezpieczenia zgodnie z PN-99/B-02414 (Zabezpieczenie instalacji
ogrzewań wodnych systemu zamkniętego z naczyniami wzbiorczymi przeponowymi)
dlatego dla instalacji proponujemy wymianę istniejącego naczynia wzbiorczeg o
pojemności 800 litrów. Wymiana naczynia wzbiorczego obiegu drugiego
istniejącego w kotła – 300 l. Montaż na kotle zaworów bezpieczeństwa o
ciśnieniu otwarcia 3 bar (zgodnie z danymi producenta zastosowanych kotłów).
Kocioł grzewczy należy wyposażyć w zabezpieczenie przed brakiem wody –
ogranicznik poziomu wody . Dodatkowo na rurociągach przy kotle należy
zastosować zawory odcinające w celu ewentualnego odcięcia kotła od pozostałej
instalacji. Na powrocie z kotła należy również zastosować filtroodmulnik.
Wymagane parametry palnika: - rodzaj oleju: olej opałowy lekki, - napięcie
sieci: 400 V 3~ N 50 Hz, - napięcie sterujące: 230V, - częstotliwość: 50 Hz, -
klasa izolacji: F, - typ rozruchu silnika: rozruch bezpośredni, , - typ montażu
automatu paln.: zabudowany, - typ montażu ABE: zabudowany, - głowica
płomieniowa Prace demontażowe: - demontaż starego kotła ( ze względu na
gabaryty kotła oraz jego usytuowanie względem kotłowni kocioł zostanie
zdemontowany w kilku częściach), - odłączenie i demontaż instalacji
elektrycznej i automatyki (od starego kotła do szafy głównej w kotłowni), -
odłączenie palnika od instalacji olejowej i jej zabezpieczenie, demontaż
palnika, - odłączenie kotła od instalacji wodnej i jej zabezpieczenie podczas
wykonywania prac montażowych, - odłączenie kotła od instalacji spalinowej, -
wystawienie korpusu kotła z pomieszczenia, - demontaż instalacji kolidującej z
demontażem istniejącego kotła i wstawieniem nowego. Wszystkie materiały
pochodzące z demontażu do złomowania i utylizacji muszą być zezłomowane i
zutylizowane przez wykonawcę. Zakres prac montażowych : - dostawa i montaż
korpusu kotła do pomieszczenia kotłowni, - adaptacja istniejącej wodnej
instalacji rurociągów technologicznych dla potrzeb nowej jednostki wraz z
izolacją termiczną łupkami z wełny mineralnej z płaszczem z foli aluminiowej, -
montaż armatury odcinającej i kontrolno-pomiarowej, - wykonanie adaptacji
instalacji spalinowej (montaż czopucha do istniejącego komina), - montaż
palnika wraz z podłączeniem do instalacji olejowej kotłowni, - montaż filtra ,
jednoprzewodowego z zaworem, obudową z mosiądzu, do oleju EL i M, przepływ 560
l/h, maksymalna temperatura pracy 60°C, przeznaczony do pracy ssącej i pracy po
ciśnieniem maks. 6 bar, - montaż nowych pomp obiegowych wraz z niezbędnymi
zaworami oraz filtrami ( pompy w trybie praca praca ) - wymiana stacji
uzdatniania wody wraz z całym podłączeniem, - wykonanie nowej instalacji
elektrycznej zasilania kotła oraz instalacji odgromowej i wyrównawczej, -
wykonanie niezbędnej instalacji automatyki, - wykonanie niezbędnych prób
ciśnieniowych, pomiarów elektrycznych, - rozruch kotła i włączenie do
eksploatacji. Kocioł wraz z nowym jego podłączeniem należy włączyć do
istniejącej sieci cieplnej. Po wykonaniu całości prac i rozruchów Wykonawca
zapewnia przeszkolenie obsługi nowego kotła pracownikom służby utrzymania
ruchu. Wykonawca zobligowany jest do uzyskanie niezbędnych decyzji
administracyjnych pozwalających na wykonanie modernizacji. Całość prac należy
wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Przygotowanie
dokumentacji odbiorowej wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do odbioru UDT
oraz złożenie tej dokumentacji i zgłoszenia w UDT w imieniu Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-10-03
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że: 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie - co najmniej: a) 1 robotę budowlaną polegającą na modernizacji,
budowie lub przebudowie kotłowni olejowej o wartości co najmniej 250 000 zł
brutto w ramach jednej umowy lub b) co najmniej 2 roboty budowlane polegające
na modernizacji, budowie lub przebudowie kotłowni olejowej o wartości co
najmniej 125 000 zł brutto każda. 2) Wykonawca skieruje do realizacji
zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi,
w tym: a) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -
kierownik budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postepowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy – Załącznik Nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1
Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących
istotnych zmian: 1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości
podatku VAT oraz w innych przypadkach i na warunkach określonych w niniejszej
umowie, w szczególności zlecenia wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 2)
terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych
okoliczności: a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji,
przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznego strajku u Wykonawcy),
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak np. huragan, powódź, trzęsienie ziemi,
bądź wystąpienie niekorzystnych warunków pogodowych, które uniemożliwiają
wykonanie przedmiotu zamówienia, c) przyczyny niezależne od Zamawiającego i
Wykonawcy w zakresie dostępności przedmiotu zamówienia na ogólnodostępnym
rynku, w tym przede wszystkim niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu
zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia,
przy zachowaniu należytej staranności, d) opóźnienie wydania przez stosowne
organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowę ich wydania, z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę, o termin równy opóźnieniu, e) zlecenia
wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 3) zmian wynikających z nowelizacji
przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają
modyfikacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później
niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane
oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa/zastrzeżenie należy dołączyć do oferty. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. Zamawiający zaleca,
aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę
złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych,
jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i
zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez
zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od
niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia
i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo
zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie
Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz
samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-08-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie nr 500195405-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.
Wyszogród:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 604937-N-2018
Data: 16/08/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul.
Rębowska 37, 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-30, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-31, godzina: 09:00
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-16
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-16 14:43:17
- Liczba odsłon: 609
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: