Ogłoszenie nr 586513-N-2018 z dnia 2018-07-10 r.

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska  37 , 09450   Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 kancelaria ogólna) lub przesyłać pocztą tradycyjną
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie
Numer referencyjny: UGiM.271.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan techniczny do kotłowni zlokalizowanej przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11, działka nr ewid. 1172/3, obręb geodezyjny 0001 miasto Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania: 1. Kompleksowa zmiana systemu ogrzewania (roboty projektowe i budowlane): a) Poprzez kompleksową zmianę systemu ogrzewania rozumie się wymianę istniejącej kotłowni olejowej na system ogrzewania gazem płynnym o mocy docelowej 800 MW wraz z osprzętem, pompami i instalacją zbiornikową o pojemności 6400 dm3 – szt. 3. Zbiorniki należy umieścić w ziemi. Przy kalkulowaniu cen należy przyjąć dzierżawę zbiorników. Kotłownia ma być zaprojektowana w istniejącym budynku kotłowni. b) Kompleksowa zmiana systemu ogrzewania realizowana będzie w formule: ,,zaprojektuj i wybuduj”. W związku z tym Oferent sam określi szczegółowy zakres robót, dokona ich wyceny oraz wykona roboty budowlane. Uzyska wszelkie wymagane prawem zezwolenia oraz doliczy do kosztów wykonanie mapy do celów projektowych; c) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu: własnych materiałów. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, d) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z : uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień co do szczegółowego zakresu planowanych do wykonania robót budowlanych, robotami przygotowawczymi zgodnie z art. 41 prawa budowlanego, ogrodzeniem terenu budowy, oznakowaniem terenu budowy, oznakowaniem terenu budowy, zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy(naprawy doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.), zabezpieczeniem na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów , powstających w trakcie wykonywania robót budowlanych gruzu , odpadów oraz materiałów- dokumenty potwierdzające ich właściwe zagospodarowanie (dokumenty potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach) e) Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy. f) Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę , powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. g) Przeprowadzenie prób ciśnieniowych i szczelności wykonanej instalacji. h) Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, i) Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, j) Zapewnienie serwisu i obsługi całej instalacji 24h na dobę. k) Dozory i wszelkie zezwolenia UDT w gestii Wykonawcy. l) Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z zakresem robót do wykonania. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić Zamawiającemu wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zaproszeniu do składania ofert. m) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczenia. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko. n) Termin wykonania wszystkich prac związanych z kompleksową zmianą systemu ogrzewania na gaz płynny: do 15 września 2018r. o) Koszty wykonania wszystkich wyżej wymienionych prac należy doliczyć jako stałą marże do ceny jednostkowej 1 dm3 gazu, który będzie dostarczany sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy tj. przez 5 lat. p) Po upływie terminu wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. po 30.06.2023r. wszystkie wybudowane i zamontowane urządzenia (kotły c.o., osprzęt, instalacja zbiornikowa) przejdą na własność Zamawiającego. Wykonawca przygotowując ofertę musi tak obliczyć cenę jednostkową za 1 dm3 gazu płynnego aby zawierała stałą marżę, która po upływie wykonywania przedmiotu zamówienia (sukcesywnych dostaw) pokryła wszystkie koszty związane z wykonaniem prac projektowych, uzyskaniem pozwoleń oraz zakupem sprzętu i wykonaniem prac budowlanych i montażowych. 2. Zapewnienie sukcesywnych dostaw gazu płynnego technicznego propan (dostawy): a) Dostawy gazu płynnego technicznego propan do nowej kotłowni odbywać się będą sukcesywnie w latach 2018-2023 (przez 5 lat) począwszy od uruchomienia nowej instalacji (15.09.2018r.) do 30.06.2023r. b) Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodnie z normą PN-C- 96008:1998 oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2016.540). Po każdej dostawie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne świadectwo jakości określające parametry dostarczonego gazu oraz protokół poświadczający ilość dostarczonej jednorazowo partii gazu. c) Przewidywane minimalne szacunkowe zapotrzebowanie gazu do 30.06.2023r. wynosi około 300 000 litrów. d) Dostarczanie gazu ma odbywać się sukcesywnie, partiami według zamówienia, odpowiednią cysterną zaopatrzoną w atestowany miernik gazu. e) Wykonawca gwarantuje dostawy gazu w dni robocze w godzinach od 7:00 do 16:00.

II.5) Główny kod CPV: 09122110-4
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

71320000-7

45331110-0



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu czynności objętych przedmiotem zamówienia podstawowego m.in.: - budowie instalacji zbiornikowej dla nowych kotłowni gazowych; - dzierżawa zbiorników dla nowych kotłowni gazowych; - dostawa gazu dla nowych oraz istniejących kotłowni gazowych w przypadku zwiększonego zapotrzebowania. 3. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-06-30

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia




2023-06-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, iż dysponuje aktualną koncesją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, tj. obrót paliwami ciekłymi, udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 220 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawcy wykażą, że a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał dostawy gazu dla celów grzewczych o łącznej wielkości co najmniej 150 000 litrów. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie b) dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2017.1332) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278), Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać nieograniczony zakres. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U.2016.1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw - formularz nr 4 do SIWZ Wykaz osób - formularz nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Termin płatności

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. Zmiana treści umowy dotyczyć może przesunięcia terminów na wykonanie prac budowlanych z uwagi na opóźnienia w uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem pozwoleń i decyzji, o ile opóźnienia te nie będą z winy Wykonawcy..
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Oznacza to, że za tajemnicę przedsiębiorstwa może być uznana informacja, która spełnia łącznie trzy warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest inną informacją posiadającą wartość gospodarczą, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania muszą być oznaczone klauzulą : INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. Nr 153 poz. 1503 z 2003r. z późn. zm.)
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 



ogloszenie_o_zamowieniu
siwz
formularze_1-5_w_wersji_edytowalnej


Wyszogród, dn. 16.07.2018r.

 

 

UGiM.271.19.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie”.

 

 

Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

 

 Gmina i Miasto Wyszogród – Zamawiający udziela odpowiedzi na złożone zapytania do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Pyt. 1. W nawiązaniu do zapytania przetargowego, proszę o informację dotyczącą, czy obecny kocioł olejowy jest całkowicie do wymiany, czy myślicie Państwo o wymianie palnika na palnik gazowy? Proszę również o informację dotyczącą możliwej daty wizji lokalnej.

 

Odp. 1. Z uwagi na uszkodzoną ścianę czołową kotła wymianie podlega cały piec. Dokonanie wizji lokalnej możliwe jest w dni robocze, w godzinach pracy urzędy tj.: pn., wt., czw., pt. od 07:30 do 15:30 oraz w śr. od 09:00 do 17:00, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty z Zamawiającym.

 

Pyt. 2. W specyfikacji jest zapis o terminie wykonania instalacji wraz ze wszystkimi odbiornikami: „Termin wykonania wszystkich prac związanych z kompleksową zmianą systemu ogrzewania na gaz płynny: do 15 września 2018r.”. Jest także zapis o ewentualnych karach w związku z niedotrzymaniem tego terminu cyt.”1. Zamawiający może żądać od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości: 1) 0,5% wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia w realizacji zamówienia określonego w § 1 ust. 2 pkt 1”. Mamy jednak wątpliwości czy w tak krótki  terminie czasu będzie możliwe uzyskanie projektu, wszystkich pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę instalacji zbiornikowej. W umowie jest zapis, że dopuszczają Państwo przesuniecie terminów w przypadku opóźnień związanych z przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. lub odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. Chciałam prosić o informację, że w przypadku wystąpienia z tego tytułu opóźnienia nie będą naliczane kary.

 

Odp. 2. Wszelkie opóźnienia związane z trudnościami w uzyskaniu uzgodnień oraz decyzji podczas wykonywania prac projektowych, traktowane będą jako opóźnienia nie będące winą Wykonawcy w związku z czym nie będą naliczane kary umowne za nie dotrzymanie terminu wykonania prac budowlanych. Zamawiający dopuszcza przedłużenie tego terminu jednak należy wziąć pod uwagę, że nowy system ogrzewania musi być sprawny i działać przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 2018/2019.

 

Pyt. 3. „Zaoferowana cena jednostkowa gazu jest stała, tj. nie będzie podlegała waloryzacji w trakcie trwania zamówienia” … „Do ceny 1 litra dostarczonego gazu Wykonawca doliczać będzie stałą marżę, która po okresie 5 lat (do 30.06.2023r.) „ W tym przypadku chciałam zapytać czy dopuszczają Państwo obliczenie ceny za dostarczony gaz ze stałą marżą, ale wg. formuły np. zakupu cen na granicy? Chodzi mi o to, że jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu stałą, niezmienną cenę gazu na okres maksymalnie 1,5 roku,  ale niestety nie na 5 lat. Stała marża liczona do każdego litra dostarczonego gazu, będzie ujmowała oczywiście cały koszt wykonania instalacji wraz z „odkupieniem” zbiorników po okresie umownym 5 lat.

Proponujemy wyliczenie ceny wg. następującej formuły:

Dostawy gazu propan będą realizowane w oparciu o formułę cenową opartą na notowaniach gazu płynnego, publikowanych w każdy poniedziałek na portalu branży petrochemicznej www.e-petrol.pl (propan hurt na granicy wschodniej RP). Ustalona w ten sposób cena będzie obowiązywała dla dostaw realizowanych (od poniedziałku do niedzieli) w danym tygodniu, w którym opublikowane zostało dane notowanie.

Formuła cenowa:

(Propan hurt na granicy wschodniej RP w zł/tonę * 0,53)/1000 + stała marża …………. zł/litr +podatek VAT

Aktualne notowanie kształtuje się na poziomie 2436 zł netto / tona. Wykonawca może Państwu przy każdej dostawie dokumentować aktualne notowanie wraz z wyliczeniem ceny gazu.

Odp. 3. Zamawiający, biorąc pod uwagę uwarunkowania i ogólnie przyjęte zasady rynkowe obrotu tego rodzaju paliwami, przyjmuje zaproponowaną formułę cenową. Stosowna zmiana zostanie wprowadzona do SIWZ i projektu umowy.

Pyt. 4. Czy dopuszczają Państwo zmianę umowy i specyfikacji dotyczącą sposobu wynagrodzenia za wykonaną usługę głównie w części wykonania instalacji wewnętrznej i zewnętrznej. Czyli np. za wykonanie instalacji wewnętrznej z kotłem i instalacji zewnętrznej byłaby wystawiona faktura np. w styczniu/lutym 2019r. (nowy budżet), a same dostawy gazu byłyby rozliczane w oparciu o stałą cenę gazu na rok lub zaproponowaną formułę cenową. Umowa na 5 lat z dzierżawą zbiorników, a potem w 2023r. odsprzedaż samych zbiorników w określonej w umowie cenie? Pozwoliłoby to Państwu na założenie kosztów wykonania instalacji w budżecie na rok 2019 i 2023, a sam zakup gazu byłby wtedy na pewno w bardziej korzystnej cenie.

Odp. 4. Zamawiający nie dopuszcza zaproponowanej zmiany w treści projektu umowy i SIWZ polegającej na rozliczeniu prac projektowych i budowlanych w styczniu/lutym 2019r.

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 





Wyszogród, dn. 16.07.2018r.

 

 

UGiM.271.19.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie”.

 

 

Zawiadomienie o zmianach w treści SIWZ

 

 Gmina i Miasto Wyszogród – Zamawiający zawiadamia, że wprowadza się zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

W Rozdziale III SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia, część 2. Zapewnienie sukcesywnych dostaw gazu płynnego technicznego propan (dostawy), pkt. 4. w dotychczasowym brzmieniu:

„4. Zaoferowana cena jednostkowa gazu jest stała, tj. nie będzie podlegała waloryzacji w trakcie trwania zamówienia.”

otrzymuje brzmienie:

„4. Dostawy gazu propan będą realizowane w oparciu o formułę cenową opartą na notowaniach gazu płynnego, publikowanych w każdy poniedziałek na portalu branży petrochemicznej www.e-petrol.pl (propan hurt na granicy wschodniej RP). Ustalona w ten sposób cena będzie obowiązywała dla dostaw realizowanych (od poniedziałku do niedzieli) w danym tygodniu, w którym opublikowane zostało dane notowanie.

Formuła cenowa:

(Propan hurt na granicy wschodniej RP w zł/tonę * 0,53)/1000 + stała marża …………. zł/litr +podatek VAT)

W ofercie Wykonawca przyjmie aktualnie obowiązującą cenę na dzień składania ofert tj. na dzień 25 lipca 2018r. Wykonawca przy każdej dostawie dokumentować będzie aktualne notowanie wraz z wyliczeniem ceny gazu.”

W formularzu nr 6 do SIWZ Projekcie umowy, §3 pkt. 3 w dotychczasowym brzmieniu:

„§3 pkt. 3 Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w ust. 1 nie będzie podlegało waloryzacji”

otrzymuje brzmienie:

„§3 pkt. 3 Dostawy gazu propan będą realizowane w oparciu o formułę cenową opartą na notowaniach gazu płynnego, publikowanych w każdy poniedziałek na portalu branży petrochemicznej www.e-petrol.pl (propan hurt na granicy wschodniej RP). Ustalona w ten sposób cena będzie obowiązywała dla dostaw realizowanych (od poniedziałku do niedzieli) w danym tygodniu, w którym opublikowane zostało dane notowanie.

Formuła cenowa:

(Propan hurt na granicy wschodniej RP w zł/tonę * 0,53)/1000 + stała marża …………. zł/litr +podatek VAT)

Wykonawca przy każdej dostawie dokumentować będzie aktualne notowanie wraz z wyliczeniem ceny gazu.”

Pozostałe zapisy SIWZ oraz projektu umowy pozostają bez zmian.

 

 

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 


siwz_wersja_po_zmianach_16.07.2018




Wyszogród, dn. 17.07.2018r.

 

 

UGiM.271.19.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie”.

 

 

 

Odpowiedzi na zapytania do SIWZ

 

 Gmina i Miasto Wyszogród – Zamawiający udziela odpowiedzi na złożone zapytania do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Pyt. 1. pytanie dotyczące pozostawienia całej instalacji po okresie umowy. Chciałbym nadmienić, że w przypadku naszej firmy istnieje taka możliwość z wyłączeniem zbiorników gazu. Zatem zapytuję, czy jest możliwa taka konfiguracja.

Odp. 1. Zamawiający nie dopuszcza takiej konfiguracji. Wszystkie elementy nowego systemu ogrzewania (w tym zbiorniki) po 30.06.2023r. przejdą na własność Zamawiającego.

 

 

 

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 








Wyszogród, dn. 17.07.2018r.

 

 

UGiM.271.19.2018

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zdanie pn.: „Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie”.

 

 

 

Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej w SIWZ

 

 Gmina i Miasto Wyszogród – Zamawiający pragnie poinformować i sprostować oczywistą omyłkę pisarską w treści SIWZ:

 

Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia, Część 1. Kompleksowa zmiana systemu ogrzewania (roboty projektowe i budowlane), lit. a) w dotychczasowym brzmieniu:

 

„a) Poprzez kompleksową zmianę systemu ogrzewania rozumie się wymianę istniejącej kotłowni olejowej na system ogrzewania gazem płynnym o mocy docelowej 800 MW wraz z osprzętem, pompami i instalacją zbiornikową o pojemności 6400 dm3 – szt. 3. Zbiorniki należy umieścić w ziemi. Przy kalkulowaniu cen należy przyjąć dzierżawę zbiorników. Kotłownia ma być zaprojektowana w istniejącym budynku kotłowni.”

 

otrzymuje brzmienie:

 

„a) Poprzez kompleksową zmianę systemu ogrzewania rozumie się wymianę istniejącej kotłowni olejowej na system ogrzewania gazem płynnym o mocy docelowej 800 KW wraz z osprzętem, pompami i instalacją zbiornikową o pojemności 6400 dm3 – szt. 3. Zbiorniki należy umieścić w ziemi. Przy kalkulowaniu cen należy przyjąć do wiadomości, że wszystkie elementy nowego systemu ogrzewania po 30.06.2023r. przejdą na własność Zamawiającego. Kotłownia ma być zaprojektowana w istniejącym budynku kotłowni.”

 

Oczywista omyłka pisarska dotyczy określenia mocy docelowej kotłowni, która winna wynosić 800 KW. Zamawiający błędnie określił tą moc w MW (megawaty). Zamawiający wykreśla również zapis dotyczący dzierżawy zbiorników. Konfiguracja taka nie jest brana pod uwagę i kłóci się z pozostałymi zapisami w SIWZ. Wszystkie zakupione, dostarczone i zamontowane elementy nowego systemu ogrzewania (kotły c.o., pompy, osprzęt, instalacje zbiornikowe) po 30.06.2023r. przejdą na własność Zamawiającego.

 

 

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 




Wyszogród, dn. 30.07.2018r.

 

 

UGiM.271.19.2018

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 586513-N-2018 z dn. 10.07.2018r.

 

                                  

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie”.

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

 Zamawiający - Gmina i Miasto Wyszogród, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2017.1579 z późn. zm.), zawiadamia co następuje:

 

1.      W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 25 lipca 2018r. do godz. 10:00) do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna niepodlegająca odrzuceniu oferta.

 

2.      Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu”.

 

3.      W związku z zaistnieniem okoliczności wskazanej w pkt. 1 niniejszego zawiadomienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

 

 

 

 

Ogłoszenie nr 500190448-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586513-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska  37, 09450   Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks 242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa gazu płynnego propan techniczny dla Gminy i Miasta Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania polegającą na: wymianie kotła c.o. i montażu instalacji zbiornikowych przy kotłowni Zespołu Szkół w Wyszogrodzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UGiM.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan techniczny do kotłowni zlokalizowanej przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 11, działka nr ewid. 1172/3, obręb geodezyjny 0001 miasto Wyszogród wraz z kompleksową zmianą systemu ogrzewania: 1. Kompleksowa zmiana systemu ogrzewania (roboty projektowe i budowlane): a) Poprzez kompleksową zmianę systemu ogrzewania rozumie się wymianę istniejącej kotłowni olejowej na system ogrzewania gazem płynnym o mocy docelowej 800 MW wraz z osprzętem, pompami i instalacją zbiornikową o pojemności 6400 dm3 – szt. 3. Zbiorniki należy umieścić w ziemi. Przy kalkulowaniu cen należy przyjąć dzierżawę zbiorników. Kotłownia ma być zaprojektowana w istniejącym budynku kotłowni. b) Kompleksowa zmiana systemu ogrzewania realizowana będzie w formule: ,,zaprojektuj i wybuduj”. W związku z tym Oferent sam określi szczegółowy zakres robót, dokona ich wyceny oraz wykona roboty budowlane. Uzyska wszelkie wymagane prawem zezwolenia oraz doliczy do kosztów wykonanie mapy do celów projektowych; c) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu: własnych materiałów. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, d) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z : uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień co do szczegółowego zakresu planowanych do wykonania robót budowlanych, robotami przygotowawczymi zgodnie z art. 41 prawa budowlanego, ogrodzeniem terenu budowy, oznakowaniem terenu budowy, oznakowaniem terenu budowy, zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy(naprawy doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.), zabezpieczeniem na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. Uzgodnienie i potwierdzenie dokumentami ilości i właściwej utylizacji zdemontowanych materiałów , powstających w trakcie wykonywania robót budowlanych gruzu , odpadów oraz materiałów- dokumenty potwierdzające ich właściwe zagospodarowanie (dokumenty potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach) e) Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy. f) Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań użytkownikom terenu za szkody zawinione przez Wykonawcę , powstałe podczas prac związanych z budową. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód lub zakresu robót oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. g) Przeprowadzenie prób ciśnieniowych i szczelności wykonanej instalacji. h) Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, i) Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, j) Zapewnienie serwisu i obsługi całej instalacji 24h na dobę. k) Dozory i wszelkie zezwolenia UDT w gestii Wykonawcy. l) Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z zakresem robót do wykonania. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić Zamawiającemu wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zaproszeniu do składania ofert. m) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczenia. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko. n) Termin wykonania wszystkich prac związanych z kompleksową zmianą systemu ogrzewania na gaz płynny: do 15 września 2018r. o) Koszty wykonania wszystkich wyżej wymienionych prac należy doliczyć jako stałą marże do ceny jednostkowej 1 dm3 gazu, który będzie dostarczany sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy tj. przez 5 lat. p) Po upływie terminu wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. po 30.06.2023r. wszystkie wybudowane i zamontowane urządzenia (kotły c.o., osprzęt, instalacja zbiornikowa) przejdą na własność Zamawiającego. Wykonawca przygotowując ofertę musi tak obliczyć cenę jednostkową za 1 dm3 gazu płynnego aby zawierała stałą marżę, która po upływie wykonywania przedmiotu zamówienia (sukcesywnych dostaw) pokryła wszystkie koszty związane z wykonaniem prac projektowych, uzyskaniem pozwoleń oraz zakupem sprzętu i wykonaniem prac budowlanych i montażowych. 2. Zapewnienie sukcesywnych dostaw gazu płynnego technicznego propan (dostawy): a) Dostawy gazu płynnego technicznego propan do nowej kotłowni odbywać się będą sukcesywnie w latach 2018-2023 (przez 5 lat) począwszy od uruchomienia nowej instalacji (15.09.2018r.) do 30.06.2023r. b) Dostarczany gaz powinien posiadać parametry techniczne zgodnie z normą PN-C- 96008:1998 oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2016.540). Po każdej dostawie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne świadectwo jakości określające parametry dostarczonego gazu oraz protokół poświadczający ilość dostarczonej jednorazowo partii gazu. c) Przewidywane minimalne szacunkowe zapotrzebowanie gazu do 30.06.2023r. wynosi około 300 000 litrów. d) Dostarczanie gazu ma odbywać się sukcesywnie, partiami według zamówienia, odpowiednią cysterną zaopatrzoną w atestowany miernik gazu. e) Wykonawca gwarantuje dostawy gazu w dni robocze w godzinach od 7:00 do 16:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09122110-4

 

Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

1. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 25 lipca 2018r. do godz. 10:00) do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna niepodlegająca odrzuceniu oferta. 2. Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu”. 3. W związku z zaistnieniem okoliczności wskazanej w pkt. 1, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.


 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3486215]

przewiń do góry