Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Wyszogród: Dowóz do placówek oświatowych oraz opieka nad dziećmi z terenu Gminy Wyszogród - kompleksowa obsługa czterech tras przejazdowych autokarami w roku szkolnym 2016-2017
Numer ogłoszenia: 136513 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz do placówek oświatowych oraz opieka nad dziećmi z terenu Gminy Wyszogród - kompleksowa obsługa czterech tras przejazdowych autokarami w roku szkolnym 2016-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa czterech tras przejazdowych autokarami - około 397 kilometrów dziennie (wg wykazu stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki nad przewożonymi dziećmi. Część tras po drogach gruntowych (około 10 %). Ilość i rodzaj wyżej wymienionych tras i godziny przejazdów mogą ulec zmianie, ze względu na zmiany organizacyjne, które mogą wystąpić w szkołach. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu: a) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu oprócz kierowcy w autobusie będzie znajdowała się co najmniej jedna osoba - opiekun; b) Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dziećmi w autobusie, w czasie wsiadania do autobusu i wysiadania, a także na zewnątrz autobusu - w tym przy przechodzeniu przez jezdnię; c) osoby zatrudnione do sprawowania opieki posiadają kwalifikacje pedagogiczne lub kurs pedagogiczny lub legitymują się świadectwem ukończenia kursu dla kierowników lub opiekunów wycieczek szkolnych; d) opiekunowie wyposażeni są w strój służbowy i znak zgodnie z odpowiednimi przepisami; e) opiekunowie winni wykazywać się aktywnością w sprawowaniu opieki i porządku w czasie jazdy; f) na wykonawcy spoczywa obowiązek poinformowania opiekuna o obowiązkach i odpowiedzialności; g) wszyscy opiekunowie składają wykonawcy pisemnie oświadczenie o przyjęciu obowiązków opiekuna i odpowiedzialności za dzieci przebywające pod ich opieką; W przypadku awarii autokaru Zleceniobiorca ma obowiązek podstawienia autokaru zastępczego w czasie do 1 godziny. Wykonanie dodatkowo w roku szkolnym 2016-17 na rzecz czterech placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Wyszogród jednorazowych kursów po 300 km każdy (wycieczki szkolne). Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.09.2016r. - 30.06.2017 (jeden rok szkolny). Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób takich jak ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2013r., poz. 1414 z późn. zm.)..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego: BS VISTULA: 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej agencji rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r., nr 42, poz. 275). Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy oraz po wniesieniu przez tego wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób obowiązującą przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena: metoda spełnia/nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie lub prowadzenie przynajmniej, jednej usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie (referencje). Ocena: metoda spełnia/nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie w/w warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zarejestrowanymi autobusami (wymóg - minimum 10 autokarów), wg załącznika nr 4 do SIWZ. Rok produkcji pojazdów od 2001r. lub młodsze, sprawne technicznie objęte aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym. Autokary winny posiadając w sumie ilość miejsc siedzących nie mniejszą niż 37. Ocena: metoda spełnia/nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować odpowiednią ilością zatrudnionych pracowników - kierowców (wymóg: minimum 4 pracowników posiadających uprawnienia do prowadzenia autokarów). Kierowcy muszą posiadać minimum 10 letnie doświadczenie. Informację tą Wykonawca wykaże poprzez wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena: metoda spełnia/nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie tego warunku należy złożyć: opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł. Ocena: metoda spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość zatrudnionych kierowców - 20

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku gdy taka konieczność będzie wynikała z następujących okoliczności: - zmiana wysokości podatku VAT, - zmiana częstotliwości kursów, jak również zmiana (w górę i w dół) długości trasy przedmiotowych kursów lub nowej trasy, zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wprowadzenie zajęć dodatkowych, wypadki losowe powodujące wydłużenie trasy kursu oraz objazdy, - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innej formy rozliczenia, pod warunkiem że zaoferowana kwota nie ulegnie zwiększeniu. Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1km zaoferowaną przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 8 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

siwz
zalaczniki_do_siwz





                                                                                                                           Wyszogród, dn. 04.08.2016r.

 

 

UGiM.271.3.2016

 

 

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Dowóz do placówek oświatowych oraz opieka nad dziećmi z terenu gminy Wyszogród – kompleksowa obsługa czterech tras przejazdowych autokarami w roku szkolnym 2016-2017”.

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania

 

 Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015r., poz. 2164, z późn. zm.), zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

 

1.      W dniu 28 lipca 2016r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 43/2016, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 28.07.2016r. do godz. 09:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:

Lp

Nazwa Wykonawcy

Adres

Oferowana kwota brutto PLN za 1 km

Ilość kierowców

Ilość uzyskanych punktów

1.

PKS w Płocku S.A.

Ul. Bielska 53

09-400 Płock

3,61 zł

16

100,00

-

-

-

-

 

-

 

2.      Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów: cena 80% oraz kryterium społeczne 20%.

3.      Po przeanalizowaniu rzeczonych ofert, jako najkorzystniejszą uznano następującą ofertę:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A., ul. Bielska 53, 09-400 Płock, za kwotę brutto za 1 km:  3,61 zł.

 

Zgodnie z art. 94, ust.2, pkt. 1), lit. a) ustawy PZP, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza do zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Dziękujemy za udział w postępowaniu przetargowym.

 

 

/-/ Jan Boszko

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród



Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (treść dokumentu widoczna)



Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 136513-2016 z dnia 2016-07-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wyszogród
Przedmiotem zamówienia jest obsługa czterech tras przejazdowych autokarami - około 397 kilometrów dziennie (wg wykazu stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki nad przewożonymi dziećmi. Część...
Termin składania ofert: 2016-07-28

Wyszogród: Dowóz do placówek oświatowych oraz opieka nad dziećmi z terenu Gminy Wyszogród - kompleksowa obsługa czterech tras przejazdowych autokarami w roku szkolnym 2016-2017
Numer ogłoszenia: 189283 - 2016; data zamieszczenia: 26.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136513 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz do placówek oświatowych oraz opieka nad dziećmi z terenu Gminy Wyszogród - kompleksowa obsługa czterech tras przejazdowych autokarami w roku szkolnym 2016-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa czterech tras przejazdowych autokarami - około 397 kilometrów dziennie (wg wykazu stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki nad przewożonymi dziećmi. Część tras po drogach gruntowych (około 10 %). Ilość i rodzaj wyżej wymienionych tras i godziny przejazdów mogą ulec zmianie, ze względu na zmiany organizacyjne, które mogą wystąpić w szkołach. Wymagania dotyczące opieki w czasie przewozu: a) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu oprócz kierowcy w autobusie będzie znajdowała się co najmniej jedna osoba - opiekun; b) Opieka obejmuje sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dziećmi w autobusie, w czasie wsiadania do autobusu i wysiadania, a także na zewnątrz autobusu - w tym przy przechodzeniu przez jezdnię; c) osoby zatrudnione do sprawowania opieki posiadają kwalifikacje pedagogiczne lub kurs pedagogiczny lub legitymują się świadectwem ukończenia kursu dla kierowników lub opiekunów wycieczek szkolnych; d) opiekunowie wyposażeni są w strój służbowy i znak zgodnie z odpowiednimi przepisami; e) opiekunowie winni wykazywać się aktywnością w sprawowaniu opieki i porządku w czasie jazdy; f) na wykonawcy spoczywa obowiązek poinformowania opiekuna o obowiązkach i odpowiedzialności; g) wszyscy opiekunowie składają wykonawcy pisemnie oświadczenie o przyjęciu obowiązków opiekuna i odpowiedzialności za dzieci przebywające pod ich opieką; W przypadku awarii autokaru Zleceniobiorca ma obowiązek podstawienia autokaru zastępczego w czasie do 1 godziny. Wykonanie dodatkowo w roku szkolnym 2016-17 na rzecz czterech placówek oświatowych z terenu Gminy i Miasta Wyszogród jednorazowych kursów po 300 km każdy (wycieczki szkolne). Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.09.2016r. - 30.06.2017 (jeden rok szkolny). Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U 2012r., poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób takich jak ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2013r., poz. 1414 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A., ul. Bielska 53, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 253262,18

  • Oferta z najniższą ceną: 253262,18 / Oferta z najwyższą ceną: 253262,18

  • Waluta: PLN .





Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-29 11:29:34
  • Liczba odsłon: 64
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3488395]

przewiń do góry