Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Wyszogród: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni w ramach realizowanego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie i Mieście Wyszogród
Numer ogłoszenia: 438038 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni w ramach realizowanego projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie i Mieście Wyszogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni Zakres zamówienia obejmuje: - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - roboty budowlano - montażowe; - obsługę geodezyjną. Ponadto należy wykonać: - uporządkowanie placu budowy do stanu poprzedniego (wywóz gruntu, niwelacja terenu); - przeprowadzenie prób szczelności. - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz kompletnej dokumentacji odbiorowej zawierającej projekt powykonawczy, inwentaryzację geodezyjną, oświadczenie o prawidłowości wykonania robót, próby szczelności, atesty na wbudowane materiały. W celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót, wykonawca winien prowadzić dziennik budowy. Dziennik budowy powinien być uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez Zamawiającego. Zadanie obejmuje: - SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ, obejmującą: - sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Kościuszki wraz sięgaczem; - sieć kanalizacji sanitarnej nr. działki 1485/1 - ogrodzenie terenu przepompowni - rozbiórka i renowacja nawierzchni w ul. Ogrodowej - wewnętrzna linia zasilająca do pompowni ścieków sanitarnych; - SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ, obejmującą: - sieć kanalizacji deszczowej w ul. Kościuszki - sieć kanalizacji deszczowej nr. działki 1485/1; - ODBUDOWA UL.KOŚCIUSZKI obejmującą: - sięgacz prawy - ulicę Kościuszki - odcinek Mostowa - Klasztorna Wraz z zapewnieniem obsługi geodezyjnej i niezbędnego nadzoru, w szczególności: zapewnienie nadzoru zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę tj. nadzoru telekomunikacyjnego, nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego w trybie decyzji administracyjnej. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji, a opis wykonania zawarty jest w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w/w zadań stanowiących załączniki do SIWZ, UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE REALIZACJI przyłączy o których mowa w art. 2 ust. 5 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym a jedynie sieć kanalizacyjną w tym budowę odcinka sieci kanalizacyjnej od kolektora głównego do granicy nieruchomości, które zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego z dnia 13 września 2007 r. (III CZP 79.07) nie są przyłączem w rozumieniu ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. Nr 72, poz. 729, z późn. zm.). SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAWIERA ZAŁĄCZONY PRZEDMIAR ROBÓT. Uwaga: Zamawiający załącza przedmiary robót wyłącznie pomocniczo do przygotowania oferty wykonawcy i nie wymaga ich wypełniania. Załącznikiem do oferty jest formularz cenowy sporządzony na formularzu będącym załącznikiem Nr 5 do SIWZ. W myśl § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U.04.202.2072 ) jeśli zamówienie na roboty budowlane jest udzielane z wolnej ręki lub w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru 1. Na wykonane roboty Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego 2. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 3. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy sporządzi kosztorys ofertowy, który będzie podstawą do ustalania wartości wykonanych robót. 5. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: 1. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego, 2. ubezpieczenie osób trzecich 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Uwaga ! We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający poprzez nazwy, oznaczenia, symbole itp. wskazuje producenta, pochodzenie materiału - dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Za równoważne materiały i urządzenia, Zamawiający uzna te, które posiadają parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz, stwiorb i projekcie budowlanym. W przypadku gdy wykonawca powoła się na system jakościowy równoważny, po jego stronie leży wskazanie dowodu równoważności, który należy dołączyć do oferty. Materiały i urządzenia przedstawione przez Wykonawcę muszą gwarantować co najmniej takie same warunki i parametry jakie zawiera dokumentacja projektowa. Wykonawca składający ofertę na urządzeniach i materiałach równoważnych pod względem jakości, zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów potwierdzających parametry urządzeń równoważnych oraz załączenia wyliczeń dot. parametrów oczyszczonych ścieków potwierdzających osiągnięcie nie gorszych poziomów wymaganych i określonych w projekcie Zamawiającego. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Opisane w dokumentacji technicznej urządzenia do zastosowania są wskazane przykładowo Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Projekt budowlany stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z: - załączoną dokumentacją projektową, 4. Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji: a) 36 miesięcy na wykonany przedmiot umowy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego, W okresie gwarancji Wykonawcy zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wadusterek w terminie do 8 godzin licząc od daty i godziny pisemnego (listem, faksem, emailem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Usunięcie wad i usterek musi zostać potwierdzone przez Inspektora Nadzoru..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.40-8, 45.25.56.00-5, 45.33.23.00-6, 45.23.31.20-6, 45.23.31.23-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Nr konta 86 9011 0005 0000 0101 2000 0020 VISTULA BANK w Wyszogrodzie (ksero przelewu dołączyć do oferty). lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia, wg zasady spełnia-nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Należy przedstawić wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 2 zadań związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej o wartości min. 1 000 000,00 zł każda oraz przynajmniej jednej roboty w zakresie remontu dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z remontem chodników o wartości min. 800 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykazu wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów, wg zasady spełnia-nie spełnia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów, wg zasady spełnia-nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: Wykonawca udokumentuje dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacji sanitarnych, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży robót elektrycznych oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży robót drogowych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazanie osób w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w w/w specjalnościach Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów, wg zasady spełnia-nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy przedstawić, że Wykonawca posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 2 000 000,00 zł lub posiadają środki własne w wysokości min. 2 000 000,00 zł. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada zdolność kredytową lub środki własne w kwocie minimum 2 000 000,00 złotych. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przedłożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 2 000 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów, wg zasady spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz cenowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - Załącznik Nr 5 a.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów (jeżeli czas uzyskania przedmiotowych dokumentów przekracza terminy właściwe dla poszczególnych postępowań ) lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub - rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub - konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. 1. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, 2. zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom, 3. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie, iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


specyfikacja istotnych warunków zamówienia
zal._nr_1_-_oferta
zal._nr_2_-_oświadczenie
zal._nr_3_-_oświadczenie
zal._nr_4_-_umowa
zal._nr_5_-_przedmiary
zal._nr_5a_formularz_cenowy
zal._nr_6_-wykaz_wykonanych_robót
zal._nr_7_-_wykaz_osób
zal._nr_8_-_projekty
zal._nr_9_-_grupa_kapitałowa




zapytanie 1




Wyszogród, 25.11.2013

UGiM.271.11.2013

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

- wszyscy

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni” w ramach realizowanego projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie i Mieście Wyszogród”

 

 

Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, informuje, iż w postępowaniu przetargowym na: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Kościuszki z sięgaczem w m. Wyszogród wraz z odbudową nawierzchni” w ramach realizowanego projektu pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie i Mieście Wyszogród”, na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,  wybrana została:

 

Oferta Nr 1 złożona przez:

Konsorcjum:

Lider konsorcjum:

HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin;

Partner:

Wykonawstwo Robót Wodno-Sanitarnych „Bango” spółka jawna,

Sławomir Goszczycki, Zdzisław Banaszczak, Wojciech Nowicki

Brochocinek 11, 09-410 Płock, gm. Radzanowo

 

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według jedynego kryterium jakim jest cena – 100 % - 100  pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

Nazwa firmy, adres

Punktacja w kryterium cena %

1

Konsorcjum:

Lider konsorcjum:

HYDROPOL Sp. z o.o., ul. Targowa 10B, 09-500 Gostynin;

Partner:

Wykonawstwo Robót Wodno-Sanitarnych „Bango” spółka jawna,

Sławomir Goszczycki, Zdzisław Banaszczak, Wojciech Nowicki

Brochocinek 11, 09-410 Płock, gm. Radzanowo

 

100,00

 

W postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.

W postępowaniu żaden z Wykonawców nie został wykluczony.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2  w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 2 grudnia 2013 r.

 

 

                                                                          

Mariusz Bieniek

                                                                       Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 

 

 

 

Otrzymują:

- wg rozdzielnika znajdującego się w aktach sprawy

- strona internetowa www.ugimwyszogrod.bip.org.pl;

- a/a

 



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-25 14:20:49
  • Liczba odsłon: 140
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3950853]

przewiń do góry