Dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm do Kotłowni przy Zespole Szkół i Przychodni Rejonowej w Wyszogrodzie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Wyszogród: Dostawy oleju opałowego lekkiego Ekoterm do Kotłowni przy Zespole Szkół i Przychodni Rejonowej w Wyszogrodzie
Numer ogłoszenia: 366020 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego lekkiego Ekoterm do Kotłowni przy Zespole Szkół i Przychodni Rejonowej w Wyszogrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 140 000 litrów do Kotłowni przy Zespole Szkół ul. Niepodległości 11 oraz do Kotłowni przy Przychodni Rejonowej ul. Płocka 29. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie /sumaryczne/ w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w czasie realizacji zamówienia, wynikającego głównie z warunków pogodowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059). Na potwierdzenie warunku należy dostarczyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) aktualną koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) Ocena spełniania określonych wymagań będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku należy dostarczyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego - wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę jednorazowo (w jednej partii) oleju opałowego w ilości co najmniej 8 000 litrów. Ocena spełniania określonych wymagań będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Na potwierdzenie w/w warunku należy przedłożyć: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego; Ocena spełniania określonych wymagań będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Na potwierdzenie w/w warunku należy przedłożyć: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego; Ocena spełniania określonych wymagań będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Na potwierdzenie w/w warunku należy przedłożyć: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego; Ocena spełniania określonych wymagań będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: Wypełniony Załącznik nr 1 do projektu umowy - opis przedmiotu zamówienia (opis potwierdzający spełnianie wymagań przez oferowany olej opałowy) stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

siwz wraz z załącznikami







 

UGiM.271.8.2013

Wyszogród, 24 września 2013 r. 

Gmina i Miasto Wyszogród

Ul. Rębowska 37

09-450 Wyszogród

Otrzymują wg rozdzielnika

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dotyczy: przetargu w przedmiocie zamówienia – dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm do kotłowni przy Zespole Szkół i Przychodni  Rejonowej w Wyszogrodzie

 

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w  trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego Ekoterm do kotłowni przy Zespole Szkół i Przychodni Rejonowej w Wyszogrodzie wpłynęło 7 ofert.

 

Zbiorcze zestawienie złożonych ofert:

 

Numer

oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres

oferenta

Cena (zł) jednostkowa brutto producenta na dzień 10.09.2013 r.

Kwota marży (+)

Kwota upustu (-) (zł)

Cena  (zł) jednostkowa brutto (za 1 l)

Cena (zł) za przedmiot zamówienia w całości  brutto (za 140 000 l)

1

„DA-MO” Dałkowska – Modzelewski sp.j.

ul. Małszyce 2d/2e,
99-400 Łowicz

 

3,91

- 0,09

3,82

534 800,00

2

TERM-OIL Sp. z o.o.

ul. Ofiar Firleja 7

26-600 Radom

3,91

- 0,15

3,76

526 400,00

3

Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe

PETROMOT

ul. Konińska  45,
 62-560 Skulsk

3,91

- 0,14

3,77

527 800,00

4

Transport – Handel
Janusz Wojda

ul. Podgórna 21

99-400 Łowicz

3,91

- 0,12

3,79

530 600,00

5

TYMWOD A.S. Strzeleccy Sp.J.

Ul. Gwardyjska 11

96-500 Sochaczew

3,91

- 0,05

3,86

540 400,00

6

PETROLIS Sp. z o.o.

Ul. Władysława Jagiełły 10A/204

26-700 Zwoleń

 

3,91

 

- 0,14

 

3,77

 

527 800,00

7

Stacja sprzedaży paliw

ANIRAM

Cekanowo

Ul. Płocka 24

09-472 Słupno

3,91

- 0,12

3,79

530 600,00

 

Po analizie ofert i wniesionych do dnia 24 września 2013 r., do godz. 12.00 uzupełnień, Zamawiający stwierdził, że wszystkie oferty złożone przez dostawców spełniają wymogi określone w SIWZ i będą podlegały ocenie, a żaden Wykonawca nie został wykluczony z postępowania.

 

Zamawiający przy obliczaniu kryterium cena = 100% brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną najniższą otrzymała 100 pkt przemnożonych przez wagę kryterium i została przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru: 

                                                 Najniższa cena oferty

          Kryterium cena    =      ------------------------------ x 100 pkt x 100 %

                                                Cena badanej oferty

Tabela oceny złożonych ofert

 

Numer

oferty

Liczba pkt w kryterium:

cena 100% (max. 100 pkt.)

Liczba pkt w kryterium:

RAZEM:

1

 98,4293 pkt

-

 98,4293 pkt

2

100 pkt

-

100 pkt

3

99,7347 pkt

 -

99,7347 pkt

4

99,2084 pkt

 

99,2084 pkt

5

97,4093 pkt

 

97,4093 pkt

6

99,7347 pkt

 

99,7347 pkt

7

99,2084 pkt

 

99,2084 pkt

 

Zamówienie zostało udzielone firmie:

TERM-OIL Sp. z o.o.

ul. Ofiar Firleja 7

26-600 Radom

zobowiązującej się do realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości 3,76 zł brutto za 1 l oleju.

 

Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu przysługują środki odwoławcze określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Odwołanie przysługuje w zakresie określonym przepisem
art. 180 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Umowa w sprawie udzielenia zamówienia zostanie podpisana z wybranym wykonawcą w terminie określonym w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. po dniu 1 października 2013 r. 

 

Z poważaniem

Mariusz Bieniek

Burmistrz Gminy i Miasta

Wyszogród


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-25 11:48:13
  • Liczba odsłon: 133
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3950720]

przewiń do góry