Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wyszogród:
OBSŁUGA CZTERECH TRAS PRZEJAZDOWYCH AUTOKARAMI - NA PRZEWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ W
WYSZOGRODZIE
Numer ogłoszenia: 147245 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA CZTERECH TRAS PRZEJAZDOWYCH AUTOKARAMI - NA PRZEWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ W WYSZOGRODZIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa czterech tras przejazdowych autokarami - około 363 kilometrów dziennie. Część tras po drogach gruntowych (około 10 %). 2. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów. 3. Obsługa tras wymaga zatrudnienia opiekuna przewożonych dzieci i młodzieży szkolnej. 4. Odprowadzenie dzieci do drzwi wejściowych Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie podczas dowozu dzieci - rano. 5. W przypadku awarii autokaru Zleceniobiorca ma obowiązek załatwienia zastępstwa. 6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01 września 2013 roku - 30 czerwca 2016 roku Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2005, Nr 108, poz.908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na usługi, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na spełnienie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 (wzór ) b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 3 (wzór) c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Informacja o wykonaniu lub prowadzeniu przynajmniej, 1 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zarejestrowanymi autobusami (wymóg - minimum 10 autokarów). Rok produkcji pojazdów od 2000 roku lub młodsze, sprawne technicznie objęte aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym. Autokary winny posiadając w sumie ilość miejsc siedzących nie mniejszą, niż ilość przewożonych dzieci.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oferent powinien dysponować odpowiednią ilością zatrudnionych pracowników (wymóg - minimum 5 pracowników posiadających uprawnienia do prowadzenia autokarów). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na spełnienie tego warunku należy złożyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie oferenta, iż autokary posiadają ilość miejsc siedzących nie mniejszą, niż ilość przewożonych dzieci. 9) Informacja oferenta o ilości zatrudnionych pracowników (wymóg - minimum 5 pracowników).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 6
Załącznik nr 7
Wyszogród, dn. 07.08.2013r
UGiM 271.3.2013
Zawiadomienie o wyborze oferty
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
Wszyscy
Dotyczy przetargu na: OBSŁUGĘ CZTERECH TRAS PRZEJAZDOWYCH AUTOKARAMI – NA PRZEWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ W WYSZOGRODZIE
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje, iż w w/w postępowaniu przetargowym wybrana została :
Oferta Nr 3 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej
w Płocku S.A.
ul. Bielska 53,
09-400 Płock
za cenę brutto: 3,49 zł/km
Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według kryterium cena – 100 % - 100 pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostało złożone 3 oferty:
Lp. |
Wykonawca |
Cena ryczałtowa brutto w zł |
Punktacja % |
1 |
PRZEWOZY AUTOKAROWE ALICJA BUDEK WILKANOWO 17 09 – 460 Mała Wieś
|
3,69 zł/km |
Oferta odrzucona – nie podlegała ocenie |
2 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim ul. Chełmońskiego 33 05-825 Grodzisk Mazowiecki
|
6,70 zł/km |
52,09 |
3 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Płocku S.A. ul. Bielska 53, 09-400 Płock |
3,49 zł/km |
100,00 |
W postępowaniu wykluczeni zostali następujący Wykonawcy:
- Oferta nr 1: PRZEWOZY AUTOKAROWE
ALICJA BUDEK
WILKANOWO 17
09 – 460 Mała Wieś
Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie
Zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający wymagał, aby Wykonawca przedstawił w celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zapewniającego wykonanie zamówienia następujący dokument:
a) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zarejestrowanymi autobusami (wymóg – minimum 10 autokarów). Rok produkcji pojazdów od 2000 roku lub młodsze, sprawne technicznie objęte aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym. Autokary winny posiadając w sumie ilość miejsc siedzących nie mniejszą, niż ilość przewożonych dzieci.
Zamawiający pismem z dnia 29.07.2013r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w/w warunku. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunku tj. nie wykazał że dysponuje lub będzie dysponował zarejestrowanymi autobusami (wymóg – minimum 10 autokarów), Rok produkcji pojazdów od 2000 roku lub młodsze, przez co nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
W postępowaniu została odrzucona oferta:
- Oferta nr 1: PRZEWOZY AUTOKAROWE
ALICJA BUDEK
WILKANOWO 17
09 – 460 Mała Wieś
- na podstawie art. 24 ust.4 ustawy – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Uzasadnienie
Zgodnie z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający wymagał, aby Wykonawca przedstawił w celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zapewniającego wykonanie zamówienia następujący dokument:
a) Wykaz sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zarejestrowanymi autobusami (wymóg – minimum 10 autokarów). Rok produkcji pojazdów od 2000 roku lub młodsze, sprawne technicznie objęte aktualnym ubezpieczeniem komunikacyjnym. Autokary winny posiadając w sumie ilość miejsc siedzących nie mniejszą, niż ilość przewożonych dzieci.
Zamawiający pismem z dnia 29.07.2013r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia w/w warunku. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunku tj. nie wykazał że dysponuje lub będzie dysponował zarejestrowanymi autobusami (wymóg – minimum 10 autokarów), Rok produkcji pojazdów od 2000 roku lub młodsze, przez co nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 Wykonawca PRZEWOZY AUTOKAROWE ALICJA BUDEK
WILKANOWO 17 09 – 460 Mała Wieś został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
Zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych – ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 12 sierpnia 2013 r.
Z poważaniem
Otrzymują:
- wg rozdzielnika
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-07 13:17:03
- Liczba odsłon: 159
- Historia dokumentu: