1. Numer karty/rok |
11/2012 |
2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
3. Temat dokumentu |
inne |
4. Nazwa dokumentu |
Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - budowie budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie oraz zagospodarowaniu terenu na działce o nr ewidencyjnym 965/5 zlokalizowanej przy ulicy Płockiej |
5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
j.w. |
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1419154 |
7. Znak sprawy |
UGiM .6220.5.2012 |
8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: „Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku”; Siedziba: ; Adres: ; REGON: |
9. Data dokumentu |
2012-05-31 |
10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie; ; pok. 3; tel. 024 23-11-716 |
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-06-11 |
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18. Uwagi |
|