Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
1. Numer karty/rok 11/2012
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - budowie budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w Wyszogrodzie oraz zagospodarowaniu terenu na działce o nr ewidencyjnym 965/5 zlokalizowanej przy ulicy Płockiej
5. Zakres przedmiotowy dokumentu j.w.
6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju 1419154
7. Znak sprawy UGiM .6220.5.2012
8. Dokument wytworzył Nazwa podmiotu: „Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku”; Siedziba: ; Adres: ; REGON:
9. Data dokumentu 2012-05-31
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie; ; pok. 3; tel. 024 23-11-716
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie nie dotyczy
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 2012-06-11
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

[Liczba odsłon: 4096681]

przewiń do góry