Informacja o wyniku naboru (15.05.2023 r.):

POBIERZ

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior + w Wyszogrodzie  utworzonego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025.

 

Nazwa i adres jednostki:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie

ul. Rębowska 42, 09-450 Wyszogród

tel. /24/ 231-13-93

 

1. Wymagania niezbędne

 

  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Wykształcenie wyższe,
  3. Co najmniej  5 - letni staż pracy, w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
  4. Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  5. Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
  9. Osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.

 

2. Wymagania  dodatkowe

 

  1. Osoba ubiegająca się na stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Seniora,
  2. Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi,
  3. Znajomość przepisów:
  1. Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.).
  2. Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025.
  1. Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, stabilność emocjonalna, odporność na stres.
  2. Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior +,
  2. Realizacja programu działalności Klubu Senior +,
  3. Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu,
  4. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie,
  5. Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją,
  6. Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Senior +,
  7. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu,
  8. Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia,
  9. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów,
  10. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie,
  11. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów,
  12. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów,
  13. Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów,
  14. Organizowanie form wsparcia dla Seniorów,
  15. Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu
  16. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc,
  17. Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów,
  18. Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów,
  19. Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć,
  20. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior+,
  21. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu,
  22. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach,
  23. Reprezentowanie Klubu Senior + na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.

 

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku

 

  1. Miejsce wykonywania pracy: Klub Senior +, ul. Niepodległości 6, 09-450 Wyszogród
  2. Praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa w Klubie Senior+, współpraca z Kierownikiem oraz pracownikami Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
  3. Okres zatrudnienia: od czerwca 2023 roku
  4. Podstawa zatrudnienia: umowa zlecenie na czas określony na 0,5 etatu.

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Kserokopię świadectw pracy (jeśli takie posiada)
  5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  8. Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
  9. Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku,
  11. Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej.
  12. Podpisana Klauzula informacyjna w przedmiocie przetwarzania danych osobowych.
  13. Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

 

6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

 

Oferty należy składać w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie ul. Rębowska 42, 09-450 Wyszogród w zamkniętych kopertach do dnia 10 maja 2023 roku do godziny 12.00 lub przesłać drogą pocztową na adres jednostki (decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki). Koperty powinny być opatrzone imiennie i nazwiskiem nadawcy oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior + w Wyszogrodzie”

Dokumenty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

7.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszogrodzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi poniżej  6 %.

 

8. Informacje dodatkowe

Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie jednostki lub telefonicznie tel. /24/ 231-13-93

  1. Nabór będzie odbywał się w dwóch etapach:

Pierwszy etap: Komisja Rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym. Po dokonaniu analizy formalnej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sporządzeniu listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu nastąpi telefoniczne powiadomienie kandydatów o zakwalifikowaniu się do II Etapu Konkursu.

Drugi etap:   Z  kandydatami spełniających wymagania  zostanie przeprowadzona rozmowa  kwalifikacyjna (z 5 osobami z największą liczbą punktów).

O terminach ich przeprowadzenia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

Komisja Rekrutacyjna wyłoni kandydata,  który  uzyskał najwyższą liczbę punktów.  

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  Urzędu Gminy i Miasta Wyszogród.

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do:

- odwołania konkursu bez podania przyczyny,

- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia  odpowiedniego kandydata.

/-/ Monika Kaźmierczak

Kierownik MGOPS w Wyszogrodzie

 

 

Załączniki

1. Kwestionariusz osobowy: POBIERZ

2. Oświadczenie: POBIERZ

3. Klauzula informacyjna POBIERZ

4. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze POBIERZ

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
  • Data udostępnienia w BIP: 2023-01-02 15:12:42
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2023-05-15 14:07:58
  • Liczba odsłon: 1160
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3953059]

przewiń do góry