Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I
Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2.
Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie
z pełni praw
publicznych,
3. Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane: administracja, prawo,
4.
Doświadczenie zawodowe min. 10 lat stażu pracy ogółem, w tym co
najmniej 6 lat
w prowadzeniu inwestycji;
5.
Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o drogach publicznych,
Ustawy prawo
budowlane, prawa energetycznego, utrzymania
porządku publicznego, czystości w gminie,
prawa wodnego i o odpadach,
6.
Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Ustawy o samorządzie
gminnym, Kodeksu
Postępowania Administracyjnego, Prawa
zamówień Publicznych,
7. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
1. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego),
2. Umiejętność interpretowania i korzystania z przepisów prawa,
3.
Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość,
komunikatywność.
II Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1.
Prowadzenie ewidencji dróg gminnych oraz opracowanie niezbędnej
dokumentacji w tym
zakresie /zaliczanie lub pozbawianie
kategorii drogi gminnej/,
2. Opracowywanie i wdrażanie projektów organizacji ruchu,
3. Realizacja zadań dotyczących wykonywania remontów, modernizacji, odbudowy i budowy
dróg,
chodników, mostów, przystanków, a także prac związanych z
odwodnieniem tych
dróg,
4.
Prowadzenie całości spraw dotyczących cieków wodnych wzdłuż
dróg tj. rowów
odwadniających drogi zgodnie z wymogami
ustawy Prawo Wodne,
5.
Uczestnictwo w opracowywaniu projektów
planów
rozwoju sieci drogowej, planów
finansowania budowy,
utrzymania i ochrony dróg i mostów,
6. Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy,
7. Koordynowanie i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg,
8.
Wydawanie opinii uzgadniających wykonywanie przewozów na liniach
komunikacyjnych
na obszarze powiatu,
9.
Organizowanie komunikacji lokalnej zgodnie z obowiązującymi
przepisami,
w szczególności z przepisami o transporcie
drogowym,
10.Wykonywanie wszelkich zadań związanych z oświetleniem ulicznym,
11.Prowadzenie
spraw z zakresu utrzymania porządku i czystości na terenie gminy
/m.in.
podejmowanie interwencji w sprawie bezpańskich psów,
gospodarki odpadami
komunalnymi, gospodarki wodno-ściekowej/.
III Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu jak również w terenie, praca przy komputerze, stanowisko pracy na drugim piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
IV Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń
o stanie odbytych studiów),
e) kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
f) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
g)
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
h)
oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych dla
celów rekrutacji,
i) oświadczenie
kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe
(w
przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do
dostarczenia
zaświadczenia z
Krajowego
Rejestru Karnego),
j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w
gronie
najlepszych kandydatów.
VI Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej bądź w
przypadku dużej liczby kandydatów w formie testu sprawdzającego wiedzę.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymogi formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub ewentualnego testu sprawdzającego wiedzę.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /Dz.U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458 ze zm./.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na okres próbny i ewentualnych umów na czas określony. Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. gospodarki komunalnej”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 grudnia 2011r. do godz. 14.00 ( liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz
Gminy i Miasta Wyszogród
Mariusz Bieniek
Lista kandydatów spełniających wymagania
formalne
określone w ogłoszeniu o naborze
na stanowisko
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Ilość złożonych ofert: 4
Liczba kandydatów spełniających
wymagania formalne: 1
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
1. Kaźmierczak Artur, zam. Wyszogród
III. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej
kandydat zostanie
poinformowani pisemnie.
19.12.2011r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Bożena Myszkowska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Inspektor ds. gospodarki komunalnej
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany do zatrudnienia Pan Artur Kaźmierczak zamieszkały w Wyszogrodzie.
Uzasadnienie:
Z Panem Arturem Kaźmierczakiem, spełniającym wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu na stanowisko Inspektora ds. gospodarki komunalnej, przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat oceniany był według następujących kryteriów: kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, przydatność do pracy na stanowisku Inspektora ds. gospodarki komunalnej. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Pan Kaźmierczak przedstawił koncepcję pracy na w/w stanowisku, w pełni zaspakajającą oczekiwania Pracodawcy.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2011-12-01 09:30:13
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-02 09:12:35
- Liczba odsłon: 2331
- Historia dokumentu: