Zobacz podgałęzie
Burmistrz Gminy i
Miasta Wyszogród
ogłasza konkurs na
wolne stanowisko podinspektora ds. ewidencji
ludności w
Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
Wymagania konieczne:
1/ wymogi określone w art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U.01.142.1593
z próżniejszymi zmianami).
2/ posiadać wykształcenie wyższe- preferowane administracyjne.
3/ posiadać co najmniej odbyty staż absolwencki w jednostkach samorządu terytorialnego
lub jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego.
4/ posiadać dobrą znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
5/ posiadać bardzo dobrą praktyczną znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
( WORD, EXCEL).
1. Wymagania pożądane:
1/ zdolność szybkiego i ciągłego uczenia się.
2/ komunikatywność/ kontakt z klientem.
3/ umiejętność pracy w zespole.
2.
Osoby zainteresowane udziałem w konkursie
powinny złożyć:
1/ list motywacyjny.
2/ pełny życiorys zawodowy.
3/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4/ kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
5/ oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
6/ oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia Krajowego Rejestru karnego).
7/ oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska.
Do zadań podinspektora ds. ewidencji ludności w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród należy:
1/ zawiadamianie Wojskowej Komendy Uzupełnień oraz szkół o zmianach w zakresie zameldowania, przemeldowania na popyt stały i wymeldowania z popytu stałego.
2/ rejestrowanie w informatycznym zbiorze meldunkowym zameldowań na pobyt stały z innej miejscowości oraz wprowadzenie informacji o przemeldowaniu na pobyt stały i wymeldowanie z pobytu stałego.
3/ odnotowanie w kartach osobowych mieszkańców danych dot. powszechnego obowiązku obrony mężczyzn, którzy w danym roku kalendarzowym stanęli do poboru.
4/ wysyłanie zapotrzebowań po karty osobowe mieszkańców.
5/ przesyłanie kart osobowych mieszkańców do innych gmin oraz aktualizowanie kartoteki przejściowej.
6/
udostępnianie danych osobowo – adresowych.
7/ wyjaśnianie wydruków rozbieżności z Ośrodka Informatyki oraz korygowanie zmian na kartach osobowych.
8/ przeprowadzanie wywiadów meldunkowych.
9/ wydawanie numerów ewidencyjnych PESEL noworodków w przypadku zgłoszenia się mieszkańca.
10/ tworzenie kopii bazy danych.
11/ prowadzenie i aktualizacje rejestru wyborów.
Oferty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „ Konkurs na stanowisko podinspektora ds. ewidencji ludności” w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród do dnia 01.XII 2008 r. do godziny 14:00 w kancelarii Urzędu Miasta Wyszogród pokój numer 4.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2008-11-17 08:11:40
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-17 09:13:00
- Liczba odsłon: 3034
- Historia dokumentu: