Wyszogród, 07.03.2019r.
UGiM.271.5.2019
Zaproszenie do składania ofert
I. ZAMAWIAJĄCY :
Gmina i Miasto Wyszogród
Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
NIP: 774 321 14 07,
Podstawa wszczęcia postępowania:
- Art. 4 pkt. 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2018.1986, z późn. zm.);
- §5 załącznika nr 2 do Zarządzenia Nr 6/2016 z dn. 09.02.2016r. Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród w sprawie Wewnętrznego Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych do kwoty 30 000,00 tys. euro.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Remonty bieżące na drogach gminnych w ramach funduszu sołeckiego 2019”
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje swym zakresem :
- zakup materiału wraz z transportem na teren wskazanych sołectw,
- wbudowanie wraz z zagęszczeniem walcem drogowym,
a) kruszywo żwirowe ( pospółka )
b) kruszywo dolomitowe o frakcji 0,16 mm
c) kruszywo dolomitowe o frakcji 0,31,5 mm
d) gruz betonowy kruszony o frakcji 0,31,5 mm
e) gruz betonowy kruszony o frakcji 0,63 mm
Bazowa ilość dla poszczególnych materiałów :
- kruszywo żwirowe ( pospółka ) - 650 ton,
- kruszywo dolomitowe wszystkie frakcje - 300 ton,
- gruz betonowy kruszony wszystkie frakcje - 400 ton.
Zamawiający informuję, że liczba ta jest szacunkowa i może ulec zwiększeniu ( w przypadku uzyskania ceny jednostkowej 1 tony materiału niższej od kwoty przeznaczonej do wykonania w/w usługi przez zamawiającego) lub zmniejszeniu ( w przypadku uzyskania ceny jednostkowej 1 tony materiału wyższej od kwoty przeznaczonej do wykonania w/w usługi przez zamawiającego).
Cena jednostkowa musi obejmować koszt zakupu 1 tony danego materiału z transportem, wbudowaniem i zagęszczeniem walcem drogowym w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
Remont dróg przewidziany jest w następujących sołectwach:
- Bolino,
- Ciućkowo,
- Słomin,
- Starzyno,
- Grodkówko,
- Marcjanka,
- Rakowo,
- Wiązówka,
- Wilczkowo,
- Rębowo.
- Nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia : do dnia 31.07.2019 roku.
UWAGA : za nieterminowe wykonanie usługi obejmującej przedmiot zamówienia, Zamawiający będzie miał prawo żądać kary umownej w wysokości 0,5 % za każdy dzień zwłoki w realizacji przedmiotu zamówienia, liczony od wartości brutto udzielonego zamówienia – zapis konieczny umowy.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
a) Dysponowanie odpowiednim sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: pojazdów ciężarowych do transportu ładunków o masie całkowitej min. do 25 ton, wyposażonych w wywrotkę hydrauliczną, równiarki drogowej samojezdnej, walca drogowego i innych sprzętów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia;
b) Posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu robót drogowych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia;
c) Materiał przeznaczony do wbudowania o frakcjach określonych w niniejszym zapytaniu.
III. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres email,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1 . Ofertę można złożyć na zał. nr 1 do niniejszego zapytania, osobiście w siedzibie Zamawiającego – Wyszogród , ul. Rębowska 37 lub przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres email: k.rogulska @wyszogrod.pl albo za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród. (liczy się data wpływu do urzędu) – pok. nr 4 – kancelaria ogólna.
2. Oferty można składać do dnia 26.03.2019r, do godz.10.00 , w zamkniętej opieczętowanej kopercie z dopiskiem – Oferta na wykonanie zadania p.n. - ,, Remonty bieżące na drogach gminnych w ramach funduszu sołeckiego 2019 ” - nie otwierać przed dniem 26.03.2019r , godz. 10.30 – w pok. nr. 4 – kancelaria ogólna ( dotyczy oferty składanej osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. OCENA OFERT
1. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.03.2019r – godz. 10.30 w siedzibie urzędu ( pok. 6 – pierwsze piętro )
2. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz poprawi omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego oferta została poprawiona.
4. W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów
Lp. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1. |
Cena |
100% |
|
Suma |
100% |
Kryterium Cena = 100%
Zamawiający przy obliczeniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt. Przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się wg wzoru:
Najniższa cena ofertowa
Kryterium cena =-------------------------------- x 100%
Cena oferty badanej
5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najwyższa w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej oraz zamieści taką informację na stronie BIP UGIM Wyszogród oraz tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny .
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Dodatkowych informacji dotyczących niniejszego zapytania, można uzyskać pod numerem tel – 24 267 26 15
Wykaz załączników do zapytania :
1.
Zał. nr 1 – Wzór
oferty
Pobierz Załącznik nr 1
2
Zał. nr 2 – Projekt
umowy
Pobierz Załącznik nr 2
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marcin Pieniążek
- Data udostępnienia w BIP: 2019-03-08 12:33:09
- Informacja zaktualizowana przez: Marcin Pieniążek
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-04-09 15:07:26
- Liczba odsłon: 1221
- Historia dokumentu: