Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej.
Załącznik 1
Załącznik 2



Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko:

Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej

w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród

 

 I. Ilość złożonych ofert: 3

     Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 2

 

II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:

 1. Katarzyna Gajek – Wyszogród

 2. Aneta Jeznach – Wyszogród

 

III. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani   
      telefonicznie.


                                                              21.05.2018r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                                     Anna Kossakowska

                                                                         /data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/




 

 

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród

 

Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej.

 

Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko: Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej                     w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród wybrana została do zatrudnienia Pani Katarzyna Gajek zam. Wyszogród.

 

Uzasadnienie:

Pani Katarzyna Gajek spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej. W rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą i przygotowaniem merytorycznym do pracy na w/w stanowisku, co w pełni zaspokaja oczekiwania Pracodawcy.

 

                                                           22.05.2018r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

                                                                             Anna Kossakowska

                                                                              

 

 

 

 

                                                            

                                                                                 




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-05-08 10:42:59
  • Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-22 14:05:50
  • Liczba odsłon: 1992
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3901411]

przewiń do góry