Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
3. Wykształcenie wyższe. Preferowane: finanse i rachunkowość.
4. Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w zakresie obsługi biurowo-księgowej.
5. Znajomość przepisów z zakresu: Ordynacji podatkowej, Ustawy o samorządzie gminnym,
Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, Ustawy o podatku rolnym, Ustawy o padatku
leśnym, Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ustawy o swobodzie
działalności gospodarczej, Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
alkoholizmowi, Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
6. Znajomość obsługi programów księgowych.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność interpretowania i korzystania z przepisów prawa.
2. Dokładność i systematyczność,
3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. Księgowanie wpłat z tytułu zobowiązań pieniężnych tj. podatku rolnego, podatku od
nieruchomości, podatku leśnego, podatku transportowego.
2. Prowadzenie egzekucji poprzez wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych
w zakresie podatków.
3. Rozliczanie sołtysów z inkasa należności oraz naliczanie prowizji dla sołtysów.
4. Sporządzanie sprawozdań z zakresu realizacji podatków.
5. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy.
6. Realizacja zadań wynikających z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
7. Prowadzenie spraw związanych z wychowaniem w trzeźwości i przeciwdziałaniu
alkoholizmowi z zakresu jst.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu, praca przy komputerze, stanowisko pracy na parterze, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych, brak windy.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla
celów rekrutacji,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia
zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów.
VI. Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz w przypadku dużej liczby kandydatów - testu sprawdzającego wiedzę.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1202 z późn. zm./.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.12.2015r. do godz. 1000 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz
Gminy i Miasta Wyszogród
Jan Boszko
Lista kandydatów
spełniających wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze
na stanowisko
Podinspektor ds. księgowości podatkowej i
działalności gospodarczej
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Ilość złożonych ofert: 7
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 3
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
1. Katarzyna Buciarska – Bieliny
2. Marta Tomkiewicz – Wyszogród
3. Agnieszka Zaorska - Wyszogród
III. O terminie i miejscu rozmowy
kwalifikacyjnej oraz testu
kwalifikacyjnego kandydaci zostaną
poinformowani telefonicznie.
15.12.2015r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności
gospodarczej
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko: Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej wybrana została do zatrudnienia Pani Marta Tomkiewicz zam. Wyszogród.
Uzasadnienie:
Pani Marta Tomkiewicz spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: Podinspektor ds. księgowości podatkowej i działalności gospodarczej. Pani Tomkiewicz ukończyła studia wyższe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek finanse i rachunkowość, posiada ponad trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości. W teście kwalifikacyjnym wykazała się dużą wiedzą i przygotowaniem merytorycznym do pracy na w/w stanowisku, co w pełni zaspokaja oczekiwania Pracodawcy.
22.12.2015r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-02 14:49:07
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-22 09:27:27
- Liczba odsłon: 2944
- Historia dokumentu: