Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria formalne:
Wymagania niezbędne /konieczne/:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Posiadanie pełnej zdolności do
czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych.
3. Wykształcenie wyższe. Preferowane: transport i budownictwo lądowe, administracja,
prawo, ochrona środowiska.
4. Doświadczenie zawodowe min. 3
lata w administracji samorządowej na takim samym lub
zbliżonym stanowisku.
5. Znajomość przepisów z zakresu:
Ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania
Administracyjnego, dróg publicznych, prawa budowlanego, prawa energetycznego,
utrzymania porządku i czystości w gminie, prawa wodnego i o odpadach, prawa
zamówień
publicznych, prawa ochrony środowiska, ustawy o ochronie zwierząt.
6. Posiadanie prawa jazdy kat. B.
7. Biegła znajomość obsługi
komputera w zakresie pakietu biurowego (edytora tekstu,
arkusza kalkulacyjnego).
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność interpretowania i korzystania z przepisów prawa.
2. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność.
3. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
II. Do głównych zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będzie:
1. Prowadzenie ewidencji dróg
gminnych oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji w tym
zakresie /zaliczanie lub pozbawianie kategorii drogi gminnej/.
2. Koordynowanie w zakresie opracowań i wdrażanie projektów organizacji ruchu.
3. Udział w realizacji zadań dotyczących wykonywania remontów,
modernizacji, odbudowy i
budowy dróg, chodników, mostów, przystanków, a także prac związanych z
odwodnieniem
tych dróg.
4. Prowadzenie całości spraw
dotyczących cieków wodnych wzdłuż dróg tj. rowów
odwadniających drogi zgodnie z wymogami ustawy Prawo Wodne, finansowania
budowy,
utrzymania i ochrony dróg i mostów.
5. Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy.
7. Koordynowanie i nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg.
8. Wydawanie opinii uzgadniających
wykonywanie przewozów na liniach komunikacyjnych
na obszarze powiatu.
9. Organizowanie komunikacji
lokalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
w szczególności z przepisami o transporcie drogowym.
10. Wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego, na prowadzenie robót w pasie drogowym.
11. Wykonywanie wszelkich zadań związanych z oświetleniem ulicznym.
12. Prowadzenie spraw z zakresu
utrzymania porządku i czystości na terenie gminy /m.in.
podejmowanie interwencji w sprawie bezpańskich psów, gospodarki odpadami
komunalnymi, gospodarki wodno-ściekowej/ oraz gospodarki komunalnej.
13. Praktyczne prowadzenie zadań
wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień
publicznych np.: zlecenia, usługi.
III. Warunki pracy na w/w stanowisku:
Praca w siedzibie Urzędu jak również w terenie, praca przy komputerze, stanowisko pracy na drugim piętrze, brak windy, brak dostosowania toalet dla potrzeb niepełnosprawnych.
IV. Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów),
e) dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
f) oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie kandydata o
wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla
celów rekrutacji,
h) oświadczenie kandydata, że nie
był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
(w przypadku zatrudnienia, kandydat
zobowiązany zostanie do dostarczenia
zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
i) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
- w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z
pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów.
VI. Rekrutacja prowadzona będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej bądź w
przypadku dużej liczby kandydatów w formie testu sprawdzającego wiedzę.
Po upływie terminu składania ofert zostanie ogłoszona w BIP oraz na tablicy ogłoszeń tut. Urzędu lista kandydatów spełniających wymogi formalne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub ewentualnego testu sprawdzającego wiedzę.
Procedura naboru odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych /t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1202/.
Zastrzegamy sobie prawo, w celu sprawdzenia kompetencji pracownika, możliwość zawarcia umowy na czas określony.
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 4 lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.05.2015r. do godz. 1000 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu, ul. Rębowska 37.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
/-/ Jan Boszko
określone w ogłoszeniu o naborze
na stanowisko
Specjalista ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej
w Urzędzie Gminy i Miasta Wyszogród
I. Ilość złożonych ofert: 7
Liczba kandydatów spełniających wymagania formalne: 3
II. Kandydaci spełniający wymagania formalne na w/w stanowisko:
1. Joanna Bombała – Stare Gałki
2. Piotr Nowatkiewicz – Orszymowo
3. Marcin Pieniążek – Nowe Miszewo
III. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu
kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
19.05.2015r. Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
/data i podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej/
Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie
ul. Rębowska 37
09-450 Wyszogród
Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
Specjalista ds. infrastruktury
i gospodarki komunalnej
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród informuje, iż w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Specjalista ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej wybrany został do zatrudnienia Pan Marcin Pieniążek, zamieszkały Nowe Miszewo.
Uzasadnienie:
Pan Marcin Pieniążek w najwyższym stopniu spełnia wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: Specjalista ds. infrastruktury i gospodarki komunalnej. Pan Pieniążek ukończył studia wyższe na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego, kierunek: gospodarka przestrzenna, posiada również czteroletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej. W teście kwalifikacyjnym oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się dużą wiedzą i przygotowaniem merytorycznym do pracy na w/w stanowisku, co w pełni zaspokaja oczekiwania Pracodawcy.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Anna Kossakowska
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-07 11:06:49
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-22 13:47:05
- Liczba odsłon: 1642
- Historia dokumentu: