OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O SZACOWANEJ

WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. Mazowieckie , pow. Płocki, tel. 024 2311020, fax. 0242311024, ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny o dł. O,5 km”

Zadanie obejmuje między innymi` wykonanie;

- podbudowy z kruszywa łamanego na pow. 2185 m2,

- wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm na pow. 2185 m2,

- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej gr. 3 cm na pow. 2085 m2,

- oczyszczenie rowu przydrożnego na dl. 500 m,

- obustronne uzupełnienie poboczy pospółką,

- wykonanie czterech przepustów z rur WIPRO o średnicy 30 cm,

- ustawienie znaków drogowych szt. 6.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej i częściowej.

Termin realizacji(wymagany) – 30 dni od dnia podpisania umowy

Wymagane wadium w wysokości - 3500.- zł

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena najniższa - 100 %

Specyfikację istotnych warunków zamówienia umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugimwyszogrod.bip.org.pl. a także można ją odebrać na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym w cenie 50.- zł + VAT 22%/

Uprawniony do kontaktów z oferentami- Pan Dasiewicz Aleksander tel. 2311187 w godzinach 8-14

Ofertę należy składać w siedzibie zamawiającego, pokój nr.6

Termin składania ofert upływa dnia 24.07.2006r. o godzinie 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.07.2006r. o godzinie 10.30 w siedzibie zamawiającego lok.4

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 i nie są wykluczeni na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunków zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na złożeniu wymaganego oświadczenia oraz wskazanych ważnych dokumentów potwierdzających ich spełnienie.

Termin związania z ofertą - 30 dni.

Nie przewiduje się zwarcia umowy ramowej.

Nie przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna oraz dynamiczny system zakupów.

 

 

 

 

Wyszogród ‘dnia 03.07.2006

 

 

SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Przedmiot zamówienia:„Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny o długości 0,5 km”w gminie i mieście Wyszogród ,powiat płocki ,województwo mazowieckie.

 

Zamawiający :

Urząd Miasta i Gminy Wyszogród

Ul. Rębowska 37

09-450 Wyszogród

tel.(0-24) 23 11 020

fax.(0-24)23 11 024

 

Zawartość S.I.W.Z.:

  1. Instrukcja dla oferentów;
  2. Projekt umowy;
  3. Specyfikacja techniczna;
  4. Wzory oferty + kosztorys ofertowy;
  5. Wzory załączników.........szt.

 

 

 

 

ZATWIERDZAM

 

 

 

INSTRUKCA DLA OFERENTÓW

1.URZĄD GMINY I MIASTA w WYSZOGRODZIE zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania...................................................................

„Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny o długości 0,5 km”.

.....................................................................................................................................................

opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................-..............................

z dnia.....................-...........................poz. ................- ................,na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych dnia ..............., własnej stronie internetowej dnia..................... www.ugimwyszogrod.bip.org.pl. oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego. II. Opis przedmiotu zamówienia :

- roboty pomiarowe przy robotach ziemnych na dł. 0,5 km,

- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na 2500 m2,

- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego mieszanka o gr. warstwy 5 cm po zagęszczeniu na powierzchni 2185 m2,

- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 5 cm, na pow. 2185 m2

- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości 3 cm, na pow. 2085 m2,

- ustawienie 6 szt. znaków drogowych,

- wyrównanie poboczy pospółką w ilości 37,5 m3,

- mechaniczne zagęszczenie dróg gruntowych,

- czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp na długości 0,5 km,

- plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie na powierzchni 800 m2,

- ścianki czołowe dla przepustów z rur o średnicy 30 cm szt. 8,

- przepusty rurowe pod zjazdami z rur WIPRO o średnicy 30 cm o długości 30 m,

- ręczne formowanie zjazdów z ziemi dostarczonej z wykopów pod rów,

- zagęszczanie nasypów ubijakami – 6 m3,

- dolna warstwa nawierzchni żwirowych, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm na pow. 24 m2.III. Termin realizacji zamówienia:....30 dni od dnia podpisania umowy.IV. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych

VI. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewanie się zamawiającego z Wykonawcami

drogą elektroniczną/dotyczy przekazywania oświadczeń i dokumentów/.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty :

  1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  1. Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim na formularzu ofert

    stanowiącym załącznik Nr.........

  2. Oferta powinna być napisana czytelnie na maszynie do pisania , komputerze oraz być

    podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy . Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez

    upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

  3. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach / zewnętrznej i wewnętrznej /

    w sposób gwarantujący ich nienaruszalność :

    1. Koperta zewnętrzna powinna być adresowana jak poniżej :

      Urząd Gminy i Miasta Wyszogród

      ul. Rębowska 37

      09-450 Wyszogród

      oraz pisać oznaczenie : PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KOBYLNIKI-BZINY NA DŁUGOSCI 0,5 km

    2. Koperta wewnętrzna poza oznaczeniami jak wyżej musi być dodatkowo

    opisana nazwą i adresem Wykonawcy ,aby można ją odesłać w przypadku

    opóźnienia w składaniu .

  4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem ofert ponosi Wykonawca niezależnie od

    wyników postępowania przetargowego

  5. Koszt opracowania dokumentów przetargowych wyceniono na..50.-.zł + VAT 22%
  6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

    Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego do wniesienia protestu .

  7. Składający ofertę pozostaje związany z nią przez cały czas określony w specyfikacji

istotnych warunków zamówienia , lecz nie dłużej niż 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna

się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

VIII.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia

tych warunków .

O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy samodzielnie lub Wspólnie spełniający następujące warunki :

- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia,

- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,

- posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Spełnienie w/w warunków dokonywane będzie przez badanie złożonych przez wykonawców ważnych dokumentów lub oświadczeń.

IX. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcą może być osoba fizyczna ,osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie . Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w punktach 4, 6, 7, 8 odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 3, 5, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną .

Dokumenty wymagane przy składaniu ofert przez Wykonawców potwierdzających ich ważność :

1. Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy –Prawo zamówień publicznych .

2. Formularz ofertowy + kosztorys ofertowy.

3. Dowód wypłacenia wadium .

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do

ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed

upływem terminu składania ofert

5. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają

wymagane uprawnienia.

6. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie

właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w

zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych

wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , lub

jeżeli dotyczy aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie

określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionej

nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego.

8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że

Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie

zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w

całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3

miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności

personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat.

10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje

Wykonawca.

11. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć

w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych

do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonanych przez nich czynności.

12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem

wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim

rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z

podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów

potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

  1. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy ,

    potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową

    Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu

    składania ofert.

  2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest

    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

    gospodarczej.

  3. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego /załączyć jeżeli dotyczy/.

Umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie należy załączyć

przed podpisaniem umowy jeżeli oferta została wybrana.

Dodatkowo :

Jeżeli Wykonawca zastrzega nie jawność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji znajdujących się w ofercie, składa zastrzeżenie wraz z wykazem dokumentów, które nie mogą być udostępniane. Zastrzeżenie powinno być podpisane i złożone najpóźniej do wskazanego terminu składania ofert i stanowić będzie załącznik nr ... do SIWZ . Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem :”za zgodność z oryginałem”.

U W A G A !

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przy składaniu dokumentów mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa

Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r . w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

X. Informacja odnośnie zastosowanych walut w rozliczeniach finansowych między zamawiającym a Wykonawcą.

Podstawowym środkiem płatniczym w rozliczeniach finansowych między zamawiającym a Wykonawcą będzie polski złoty PLN.

XI. Wskazanie osób uprawnionych do porozumienia z Wykonawcami.

Zamawiający z wykonawcami będzie się porozumiewał w formie pisemnej oraz faksem, i w takiej formie będą sobie przekazywać; oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje. Każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania.

Pracownikami upoważnionymi do porozumienia się z Wykonawcami są niżej wymienione osoby:

  1. Pan/i/ Dasiewicz Aleksander .tel./024 - 2311187.

  2. Pan/i/......................................................................tel./024/..............................................

  3. Pan/i/......................................................................tel./024/..............................................

XII. Wymagania dotyczące wadium.

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest

    wniesienie wadium w wysokości..................................3500.- zł. słownie złotych :

    ..........................trzy tysiące pięćset...........

  2. Wadium wnosi się przed terminem upływu składania ofert.

  3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

    • pieniądzu,

    • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

      - gwarancjach bankowych,

      - gwarancjach ubezpieczeniowych,

      - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2

      ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

      Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109 poz. 1158, z późniejszymi zmianami/.

      Wadium wniesione w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na konto

      Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku n/Wisłą z/s w Wyszogrodzie

      nr. 86901100050000010120000020

      1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli :

      - upłynął termin związany z ofertą,

      - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono

      zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,

      - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty

      zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

      5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy :

      - który wycofał przed upływem terminu składania ofert,

      - który został wykluczony z postępowania,

      - którego oferta została odrzucona.

      6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta

      została wybrana :

      -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach

      określonych w ofercie,

      - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

      - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z

      przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

      XIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      1. Oferty można składać w siedzibie zamawiającego- w sekretariacie Urzędu Gmin Miasta w Wyszogrodzie pokój nr 6 lub przesłać na adres zamawiającego : Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród pow. Płocki

      Woj. Mazowieckie

      Termin składania ofert upływa z dniem 24.07.2006 .godz. ..10. 00

      1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.07.2006 .godz. ..10. 30

        w siedzibie zamawiającego pokój nr 4

      2. przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji Przetargowej poda kwotę, jaką

        zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

      3. Podczas otwarcia ofert Wykonawców, Przewodniczący Komisji Przetargowej poda

        nazwy firm , które złożyły oferty, ich adresy informacje odnośnie ceny, terminu

        wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

      4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki

      rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkim

      Wykonawców, którzy złożyli oferty.

      Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny dokonane zostaną na zasadach określonych w art.

      88 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

      XIV. Opis sposobu obliczania ceny oferty.

      Obliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę należy dokonać na druku oznaczonym jako

      kosztorys ofertowy , który stanowi załącznik oferty. Polegać ono będzie na przemnożeniu

      każdej pozycji ilości jednostek przez stawkę zaoferowaną przez oferenta.

      Cena musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy.

      Suma wartości wszystkich pozycji stanowić będzie wartość zamówienia netto. Wartością

      zamówienia brutto będzie doliczony podatek VAT.

      XV. Kryteria oceny ofert.

      Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się następującymi

      kryteriami:

      - najniższa cena/koszt wykonania .....................100...................................%

      -............................................................. ..................................................................

      -............................................................. ..................................................................

      zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

      - jest niezgodna z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,

      - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

      - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o

      zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

      - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

      - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o

      udzielenie zamówienia,

      - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić

      na podstawie art. 88 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub błędu w

      obliczeniu ceny,

      - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził

      się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

        • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

      Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

      XVI. Warunki unieważnienia postępowania.

      Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli:

      - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,

      - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może

      przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

      - w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień

      Publicznych zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,

      - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie

      postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,

      czego nie można było wcześniej przewidzieć,

      - postępowanie obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy

      w sprawie zamówienia publicznego.

      O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy:

      1/ ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem składania ofert,

      2/ złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

      XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

      1. zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu nie

        wykonania lub nienależytego wykonania umowy ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości ....5.... % ceny całkowitej podanej w

        ofercie.

      2. zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru

      wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:

      - pieniężnej na ustalony z zamawiającym rachunek bankowy,

      - gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,

      - poręczeniach bankowych,

      - poręczeniach ubezpieczeniowych,

      - poręczeniach udzielonych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2

      ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

      Przedsiębiorczości.

      Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formie wyrażonej w art. 148

      ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

      4. Zamawiający z kwoty ustalonej na zabezpieczenie należytego wykonania umowy 30.% przeznaczy na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji jakości wykonania.

      Powyższa kwota zostanie zwrócona do 15 dni po upływie okresu gwarancji jakości wykonania.

      XVIII. Zawarcie umowy z podmiotami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.

      XIX. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

      1. Wykonawcy, który doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego

      zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, jak też wynikających

      ze Specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują środki odwoławcze w

      postaci: protestów, odwołań lub skarg do sądu.

      2. Szczegółowe zasady korzystania z wyżej wymienionych środków odwoławczych

      uregulowane są w Dz. VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      O F E R T A z dnia .............................

      1. Nazwa W Y K O N A W C Y.......................................................................................................................................................

      .......................................................................................................................................................

      adres..................................................................................................tel./fax.................................2. Do nazwa i siedziba ZAMAWIAJĄCEGO

      Urząd Gminy i Miasta w Wyszogrodzie 09-450 Wyszogród ul. Rębowska 37

      Nawiązując do zaproszenia wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na zadania

      „Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny na długości 0,5 km”

      z dnia..............-..........opublikowanego w BZP ,Nr ..-.....poz.....-...., na Portalu internetowym UZP www.portal.uzp.gov.pl dnia ..............................Biuletynie Informacji publicznej www.ugimwyszogrod.bip.org.pl dnia...................... oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO o f e r u j e m y wykonanie robót objętych ogłoszeniem, zgodnie z wymogami przedmiotu zamówienia, projektem budowlanymi przedmiarem robót.

      Opis przedmiotu oferty zawiera załącznik Nr....do oferty na cenę:.....................zł

      Podatek VAT.......%................................... zł razem cena brutto.............................................złSłownie złotych;...........................................................................................................................

      .......................................................................................................................................................

      3. Oświadczamy że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia,

      projektem budowlanym i przedmiarem robót. I nie wnosimy żadnych zastrzeżeń do nich

      oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty /dokonaliśmy wizji

      lokalnej na terenie budowy/.

      4. Oświadczamy, ze uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez cały czas wskazany w

      SIWZ.

      5. Roboty objęte zamówieniem zamierzamy wykonać sami / część robót zamierzamy zlecić

      podwykonawcom wymienionym w załączniku Nr......do oferty.

      6. Wadium w kwocie .................................zł zostało wniesione w dniu.....................................

      w formie...................................................................................................................................

      7. Oświadczamy, że udzielamy gwarancji na przedmiot umowy wykonania na okres

      ....................lat

      8. Deklarujemy zakończenie wykonania umowy do dnia............................................................

      9. Oświadczamy, że zawarty w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i

      zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej

      wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO

      10. Deklarujemy wpłacenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie................

      .................................................................................................................................................

      .................................................................................................................................................

      Jesteśmy świadomi, że gdyby z naszej winy nie doszło do zawarcia umowy wniesione

      przez nas wadium przechodzi na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO

      .................................................................

      /Podpis upoważnionego przedstawiciela

      oferenta/

      ZAŁĄCZNIKI do oferty:

      1 .Kosztorys ofertowy;

      2. Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 PZP;

      3. Dowód wpłacenia wadium;

      4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

      ewidencji działalności gospodarczej;

      5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają

      wymagane uprawnienia;

      6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego;

      7. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego;

      8. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych

      lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;

      9. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności

      personelu kierowniczego;

      10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada

      Wykonawca;

      11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć

      w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami ich kwalifikacji i zakresu

      wykonywanych czynności;

      12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających

      swoim rodzajem, wartością, daty i miejsca wykonania wraz z referencjami

      potwierdzających, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością;

      13. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy

      potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, lub zdolność

      kredytową Wykonawcy;

      14. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca

      jest ubezpieczony od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

      15. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających wspólną ofertę w

      postępowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy /jeśli dotyczy/;

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Oznaczenie sprawy UGiM-7040-30/2006 . Załącznik nr ....................Dotyczy zamówienia publicznego : ..........................................................................................

      „Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny na długości 0,5 km”Nazwa i adres wykonawcy: ............................................................................................................

      .......................................................................................................................................................W Y K A Z

      NARZĘDZI I URZĄDZEŃ JAKIMI DYSPONUJE WYKONAWCANIEZBĘDNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA

      Lp.

      Nazwa narzędzi- urządzeń

      Ilość sztuk

      Wydajność

      wielkość

      Własny

      Dzierżawca

             

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Data ..................................................

      .......................................................... ......................................................

      /imiona i nazwiska osób uprawnionych /podpisy osób uprawnionych do

      do reprezentowania wykonawcy/ reprezentowania wykonawcy/

       

      UWAGA! W Przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest podanie nazw i adresów

      wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną oraz wskazania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

      Oznaczenie sprawy UGiM-7040-30 /2006 Załącznik nr...............

      Dotyczy zamówienia publicznego :............................................................................................

      „Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny na długości 0,5 km”Nazwa i adres wykonawcy..........................................................................................................

      .......................................................................................................................................................

      W Y K A Z WAŻNIEJSZYCH ROBÓT ZREALIZOWANYCH W OKRESIE 5 LAT ODPOWIADAJACYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ ROBOTOM BUDOWLANYM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      Lp.

      Nazwa zadania

      Miejsce

      wykonania

      Wartość

      Data wykonania

             

             

             

             

             

       

      Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w

      Wykazie zostały wykonane należycie.

       

      Data.............................................................

       

       

      ................................................................... ..........................................................

      /Imiona i nazwiska osób uprawnionych do / Podpisy osób uprawnionych do

      reprezentowania wykonawcy/ reprezentowania wykonawcy/

       

      UWAGA ! W przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest podanie nazw i adresów wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną oraz wskazanie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

      Oznaczenie sprawy UGiM-7040-30/2006 Załącznik nr ............ Dotyczy zamówienia publicznego :...........................................................................................

      „Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny na długości 0,5 km”

      Nazwa wykonawcy:.........................................................................................................

      ............................................................................................................................................

      Adres oferenta:.................................................................................................................

      ............................................................................................................................................W Y K A Z

      OSÓB I PODMIOTÓW, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ ZAMÓWIENIE

      LUB UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU

      Lp.

      Nazwa podmiotu

      Imię i nazwisko

      Nazwa/Numer

      Posiad.Kwalifik.

      Przewid. zakres

      Do wyk. robót

             

             

             

             

             

             

       

      Data..............................................................

      ...................................................................... .........................................................

      /Imiona i nazwiska osób uprawnionych do /Podpisy osób uprawnionych do

      reprezentowania wykonawcy/ reprezentowania wykonawcy/

      UWAGA ! W przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest podanie nazw i adresów

      wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną oraz wskazania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia.UMOWA Nr UGiM – 7040- 30 /2006 projekt

      W dniu ................... w Wyszogrodzie pomiędzy Urzędem Gminy i Miasta w Wyszogrodzie, 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska 37 zwanym dalej Zamawiającym reprezentowanym przez:

      1. Klusiewicz Henryk - Burmistrz Gminy i Miasta

      a,......................................................................

      reprezentowanym przez:

      1. ........................................ - .......................................................

      2 .......................................... -........................................................

      zwanym dalej Wykonawcą została zawarta umowa treści następującej:

      § 1

      W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca , a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Kobylniki-Bziny. o dł. 0,5 km..

      Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna, specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowiące załącznik do umowy. § 2

      Termin realizacji przedmiotu umowy:

      • rozpoczęcie

      • zakończenie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy

      § 3

      Zamawiający powołuje inspektora nadzoru w osobie:

      Pan.......Rytwiński Franciszek zam. Płock.................................................................................

      Przedstawicielem Wykonawcy na budowie jest Pan/i..................................................................

      ....................................zam. ..........................................................................................................

      Wykonawca oświadcza, że w/w przedstawiciel posiada przygotowanie zawodowe.

      § 4

      Zamawiający w terminie do dnia .................. przekaże Wykonawcy teren budowy.

      § 5

      Wszystkie materiały dostarcza Wykonawca.§ 6

      1. Wykonawca na własny koszt zorganizuje plac budowy.

      2. Wykonawca na własny koszt wykona: zabezpieczenie terenu robót, tymczasowy projekt

      organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót drogowych oraz uzyska

      zezwolenie właściwego zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego odnośnie prowadzenia

      robót.

      3. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy

      na placu budowy w takcie realizacji przedmiotu umowy. 4. Koszt dozorowania placu budowy obciąża Wykonawcę.

      § 7

      1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie

      ryczałtowe brutto w kwocie ............ zł słownie złotych: ............ w tym: podatek VAT 22 %

      ...........................................

      2. cena wymieniona w ust. 1 uwzględnia wszystkie roboty ujęte w kosztorysach nakładczych

      zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz

      wizją lokalną na placu budowy, jak też koszty:

      a/ obsługi geodezyjnej;

      b/ przeprowadzenia wymaganych badań i uzyskania niezbędnych dokumentów;

      c/ sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wraz z jej zarejestrowaniem;

      d/ uzyskania atestów i certyfikatów na materiały.

      3. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi:

      1. fakturą przejściową w wysokości 50 % wartości umowy

      2. faktura końcową w wysokości 50% wartości umowy.

      4. Podstawą do wystawienia faktur jest protokół końcowego odbioru robót.

      5.Wystawione przez Wykonawcę faktury płatne będą przez Zamawiającego w terminach:

      a/ faktura przejściowa w wysokości 50% - w terminie 14 dni od dnia odbioru robót,

      b/ faktura końcowa w wysokości 50 % - do dnia 28.12.2006 r

      6. Za termin płatności uważa się datę obciążenia konta bankowego Zamawiającego.

      7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia do wysokości

      posiadanych środków finansowych bez negatywnych skutków prawnych i finansowych dla

      Zamawiającego.

      § 8

      Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na

      okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót.

      § 9

      Wykonawca stwierdza, że przed podpisaniem umowy dokonał wizji lokalnej placu budowy i wszelkie roboty uwzględnił w przedstawionej cenie.

      § 10

      Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, projektem budowlanym, kosztorysem nakładczym, jak też zgodnie z obowiązującymi polskimi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, prawem budowlanym oraz wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.

       

      § 11

      1. Do umowy nie mogą być wprowadzone zmiany ani nowe postanowienia niekorzystne dla

      Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na

      podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich

      zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia

      umowy.

      2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 jest nieważna.§ 12

      1. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym szczegóły dotyczące cech materiałów.

      2. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wszystkie wymagane atesty i certyfikaty na

      materiały.

      3. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu do odbioru roboty zanikowe lub

      ulegające zakryciu w dzienniku budowy.

      4. Zamawiający ma obowiązek dokonania ich odbioru w ciągu 10 dni od dnia otrzymania

      powiadomienia.§ 13

      Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.

      § 14

      Czynności związane z odbiorem przedmiotu umowy będą realizowane w następujący sposób:

      1. Potwierdzenie przez inspektora nadzoru zakończenia robót i sprawdzenie kompletności

      oraz prawidłowości dokumentów złożonych przez Wykonawcę- nastąpi w ciągu 3 dni od

      daty zgłoszenia przez Wykonawcę w dzienniku budowy gotowości do odbioru i przekazania

      niezbędnych dokumentów.

      2. Przeprowadzenie odbioru końcowego przedmiotu nastąpi w ciągu 7 dni od dnia

      potwierdzenia przez inspektora nadzoru zakończenia robót.§ 15

      1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania

      umowy w wysokości 5% ceny ofertowej( brutto), tj. kwotę ...............- zł. słownie złotych:

      ..................................................................

      2. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art.148

      ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych.

      3. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Wykonawca płaci na rachunek bankowy

      Zamawiającego.........................................................................................................................

      ...................................................................................................................................................

      4. Strony postanawiają, że 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy tj.

      ...................... zł, jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji, zaś 70%

      wniesionego zabezpieczenia tj............. zł., na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub

      nienależytego wykonania umowy.

      5. Nie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie i terminie jest

      równoznaczne z odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy.

      6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi na zasadach określonych w

      art..151 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

      § 16

      1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:

      1. za zwłokę w przekazaniu placu budowy, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego,

        za każdy dzień zwłoki;

      2. za zwłokę w dokonaniu końcowego odbioru przedmiotu umowy, w wysokości 0,2%

        wynagrodzenia umownego, z każdy dzień zwłoki;

      3. z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, w

      wysokości 10% wartości umowy.

      2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

      1. za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia

        umownego, za każdy dzień zwłoki;

      2. za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie

        gwarancji i rękojmi, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień

        zwłoki;

      3. z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, w

      wysokości !0% wartości umowy.

      § 17

      Ewentualne spory strony poddają rozstrzygnięciom sądu rzeczowo właściwego dla siedziby Zamawiającego.

      § 18

      W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie będą miały zastosowanie postanowienia zawarte w Kodeksie Cywilnym, prawie budowlanym, ustawie Prawo Zamówień Publicznych i innych przepisach obowiązującego prawa.

      § 19

      Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

      § 20

      Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach po 2 egz. dla każdej ze stron.

       

      WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY

      Nr sprawy; UGM-7040- 30/2006 Załącznik Nr ................

      Dotyczy zamówienia publicznego ;

      „ Przebudowa drogi gminnej Kobylniki – Bziny na długości 0,5 km”.O S W I A D C Z E N I E

      W trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych /Dz .U nr 19, poz. 177- z późn.. zm./.

      Nazwa wykonawcy; ....................................................................................................................

      Adres wykonawcy; .....................................................................................................................

      Numer telefonu; ..................................................Nr faksu .........................................................

      ,O S W I A D C Z A M Y, że firma, którą reprezentujemy;

      1. jest uprawniona do wykonywania określonej działalności lub czynności’

      2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

      3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ‘

      4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

      5. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziła szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,

      6. w stosunku do nas nie otwarto likwidacji i ogłoszono upadłości /ogłoszono upadłość firmy i zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ przewiduje zaspokajanie wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego/

      7. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało ści wykonania decyzji właściwego organu,

      8. nie posiada urzędujących członków organu zarządzającego, którzy zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego /wymienione okoliczności wykluczenia z postępowania dotyczą również osób fizycznych składających ofertę/

      9. nie jest spółką jawną, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo

        popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

      10. nie jest spółka partnerską, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

      11. nie jest spółką komandytową oraz spółką komandytową – akcyjną których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przeciwko udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

      12. nie jest osobą prawną, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

      13. nie wykonywała bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwała się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.

      Niniejsze oświadczenie należy poświadczyć po wykreśleniu zapisów niezgodnych ze stanem faktycznym.

      Oświadczamy ponadto, że wszystkie informacje, dokumenty oraz oświadczenie są zgodne z prawdą.

      Data; ..............................

       

       

      .......................................................... ...............................................................

      Imiona i nazwiska osób uprawnionych Podpisy osób uprawnionych do

      Do reprezentowania wykonawcy reprezentowania wykonawcy

      W przypadku składania oferty wspólnej wymagane jest podanie nazw i adresów wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną oraz wskazania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

       

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 3488469]

    przewiń do góry