Ogłoszenie nr 552194-N-2017 z dnia 2017-07-17 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego
do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz
Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul. Rębowska
37 , 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
242 311 020, , e-mail ugim@wyszogrod.pl, , faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (URL): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pisemne składane osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłane
pocztą tradycyjną.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy
lekkiego oleju opałowego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła
Podstawowa oraz Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018
Numer referencyjny: UGiM.271.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w
ilości szacunkowej 120 000 litrów do Kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie
(Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum) ul. Niepodległości 11, 09-450 Wyszogród. 2.
Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy oszacowano na podstawie danych
zużycia oleju z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do
potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy,
że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od
zapotrzebowania, jakie będzie w czasie realizacji zamówienia, wynikającego
głównie z warunków pogodowych. Minimalna ilość szacunkowa ustalona została na
90 000 litrów oleju opałowego lekkiego. 3. Olej opałowy należy dostarczać do
kotłowni olejowych zlokalizowanych w niżej wymienionych obiektach: - Zespół
Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum), ul. Niepodległości 11,
09-450 Wyszogród. 4. Zamawiający żąda, aby dostawa oleju następowała partiami,
tj. sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały czas trwania
umowy. Jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie wynosiła ok. 10 000 - 15 000
litrów oleju i musi nastąpić w godzinach od 07.30 – 14.00, w dni robocze. 5.
Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia
oraz wyładunek oleju. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy, bez dodatkowych
opłat, sukcesywnie: - własnym środkiem transportu wyposażonym w legalizowany
przyrząd pomiarowy do napełniania i opróżniania cysterny (legalizacja urządzeń
pomiarowych z Urzędu Wag i Miar) - wraz ze świadectwem jakości opału
wystawionym przez producenta – przy każdorazowej dostawie paliwa 6. Wymagane
parametry oleju opałowego : - rodzaj oleju - olej opałowy lekki, - jakość oleju
- wg następujących wymagań: a) gęstość w temp. 15 0C- nie więcej niż 0,860
g/cm3, b) wartość opałowa nie mniej niż 42,6 MJ/kg, c) temperatura zapłonu- nie
niższa niż 56 0C, d) lepkość kinematyczna w temp. 20 0C - nie większa niż 6,0
mm2/s, e) skład frakcyjny: - do temp. 250 0C destyluje - nie więcej niż 65%, -
do temp. 350 0C destyluje - nie mniej niż 85%, f) temperatura płynięcia - nie
wyższa niż - 20 0C, g) pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destyl.) -
nie większa niż 0,3% (m/m), h) zawartość siarki - nie więcej niż 0,20% (m/m.),
i) zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg, j) zawartość zanieczyszczeń
stałych - nie więcej niż 24 mg/kg, k) pozostałość po spopieleniu - nie większa
niż 0,01% (m/m.), l) barwa oleju: czerwona 7. Zamawiający dopuszcza możliwości
wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 8. Przedmiot zamówienia powinien
spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw
członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy. 9.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25
sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j.
Dz. U. 2016r., poz. 1928) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie,
w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w
sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r., poz. 1680). 10.
W wyniku zmiany ceny przez producenta Wykonawca winien dostarczyć fakturę z
udokumentowaniem wzrostu ceny.
II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej koncesji
na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której
mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (t.j. Dz. U. 2017 r., poz. 220). Ocena warunku: metoda spełnia/nie
spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy
złotych i 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), 2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 300 000 PLN. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy jednorazowej |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający,
zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: 1)
zmiany stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie
doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) zmniejszenia
ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę;
3) wejścia w życie innych, niż wymienione w pkt 1 i 2), regulacji prawnych po
dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 4) wystąpienia
konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie
byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; 5) wystąpienia
konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba
ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie
można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 2. Nie
stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które
wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy)
dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych
rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy
Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później
niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane
oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert, o
których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Dokumenty zawierające zastrzeżone informacje należy spiąć oddzielnie z
zaznaczeniem: „Dokumenty objęte tajemnicą przedsiębiorstwa” – w przeciwnym
wypadku cała oferta traktowana będzie jako jawna
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Ogłoszenie nr 500003899-N-2017 z dnia 17-07-2017 r.
Wyszogród:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 552194-N-2017
Data: 17/07/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul.
Rębowska 37, 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
W ogłoszeniu powinno być: II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
ogłoszenie_o_zamówieniu
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia
siwz
załącznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofertowy
załącznik_nr_2_do_siwz_-_oświadczenia
załącznik_nr_3_do_siwz_-_projekt_umowy
załącznik_nr_4_-_oświadczenie_grupa_kapitałowa
odpowiedz_na_pytania_do_siwz_19.07.2017
Wyszogród, 26.07.2017 r.
Sprostowanie omyłki pisarskiej w SIWZ
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród dokonuje sprostowania oczywistej omyłki
pisarskiej dotyczącej Ogłoszenia nr 552194-N-2017 z dnia 2017-07-17 r. o przetargu na „Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018”.
W dziale XI pkt.10 występuje zapis: „Nie otwierać przed 07.08.2017r. przed godz. 10:15”
Nowy zapis przyjmuje brzmienie: „Nie otwierać przed 08.08.2017r. przed godz. 10:15”.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Jan Boszko
Wyszogród, dn. 08.08.2017r.
UGiM.271.14.2017
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zdanie pn.: „Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018”.
Informacja z otwarcia ofert
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, działając zgodnie z art. 86 ust. 5, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015r., poz. 2164, z późn. zm.), podaje do publicznej wiadomości informacje z otwarcia ofert.
1. W dniu 08 sierpnia 2017r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 35/2017, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 08.08.2017r. do godz. 10:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły następujące oferty:
L.p. |
Nazwa wykonawcy |
Ilość |
Cena jedn. netto za 1 m3 |
Cena netto |
VAT % |
Cena brutto |
Stała marża lub upust cenowy |
Cena brutto |
Termin dostawy |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Damo Plus sp. z o.o. sp.k. 99-400 Łowicz |
120 000 |
2 095,00 |
251 400,00 |
23% |
309 222,00 |
3,58% |
298 151,85 |
12 godz. |
2 |
Tankpal Sp. z o.o. 09-472 Słupno |
120 000 |
2 095,00 |
251 400,00 |
23%
|
309 222,00
|
5,73%
|
291 503,58
|
12 godz. |
3 |
P.H.U. Petromot ul. Konińska 45 |
120 000 |
2 095,00 |
251 400,00 |
23% |
309 222,00 |
8,20% |
283 865,80 |
12 godz. |
2. Zamawiający podczas otwarcia ofert poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 300 000,00 zł brutto.
/-/ Jan Boszko
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Wyszogród, dn. 14.08.2017r.
UGiM.271.14.2017
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018”.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający - Gmina i Miasto Wyszogród, działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2015r., poz. 2164, z późn. zm.), zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli swoje oferty w przedmiotowym postępowaniu:
1. W dniu 08 sierpnia 2017r., komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród nr 35/2017, dokonała otwarcia otrzymanych ofert. W przewidzianym w ogłoszeniu terminie (tj. do dnia 08.08.2017r. do godz. 10:00) do siedziby Zamawiającego wpłynęły 3 niepodlegające odrzuceniu oferty, które uzyskały następującą ilość punktów:
L.p. |
Nazwa wykonawcy |
Ilość |
Ilość uzyskanych punktów (kryterium termin dostawy 40%) |
Łączna ilość uzyskanych punktów |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Damo Plus sp. z o.o. sp.k. 99-400 Łowicz |
57,12 |
40,00 |
97,12 |
2 |
Tankpal Sp. z o.o. ul. Królewska 6 09-472 Słupno |
58,44 |
40,00 |
98,44 |
3 |
P.H.U. Petromot ul.
Konińska 45 |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
2. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów: cena 60% oraz termin dostawy 40%.
3. Po przeanalizowaniu rzeczonych ofert, jako najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe PETROMOT
ul. Konińska 45, 62-560 Skulsk
za kwotę brutto całości zamówienia z uwzględnieniem stałego upustu 8,20%: 283 865,80 zł.
Zgodnie z art. 94, ust.1, pkt. 2) ustawy PZP, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza do zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Dziękujemy za udział w postępowaniu przetargowym.
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
/-/ Jan Boszko
Ogłoszenie nr 500023337-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego
do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz
Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552194-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003899-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy
i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000, ul. ul.
Rębowska 37, 09450 Wyszogród, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 242 311 020, e-mail ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego do kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum) w sezonie grzewczym 2017-2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
UGiM.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 120 000 litrów do Kotłowni przy Zespole Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum) ul. Niepodległości 11, 09-450 Wyszogród. 2. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w czasie realizacji zamówienia, wynikającego głównie z warunków pogodowych. Minimalna ilość szacunkowa ustalona została na 90 000 litrów oleju opałowego lekkiego. 3. Olej opałowy należy dostarczać do kotłowni olejowych zlokalizowanych w niżej wymienionych obiektach: - Zespół Szkół w Wyszogrodzie (Szkoła Podstawowa oraz Gimnazjum), ul. Niepodległości 11, 09-450 Wyszogród. 4. Zamawiający żąda, aby dostawa oleju następowała partiami, tj. sukcesywnie i stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały czas trwania umowy. Jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie wynosiła ok. 10 000 - 15 000 litrów oleju i musi nastąpić w godzinach od 07.30 – 14.00, w dni robocze. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy, bez dodatkowych opłat, sukcesywnie: - własnym środkiem transportu wyposażonym w legalizowany przyrząd pomiarowy do napełniania i opróżniania cysterny (legalizacja urządzeń pomiarowych z Urzędu Wag i Miar) - wraz ze świadectwem jakości opału wystawionym przez producenta – przy każdorazowej dostawie paliwa 6. Wymagane parametry oleju opałowego : - rodzaj oleju - olej opałowy lekki, - jakość oleju - wg następujących wymagań: a) gęstość w temp. 15 0C- nie więcej niż 0,860 g/cm3, b) wartość opałowa nie mniej niż 42,6 MJ/kg, c) temperatura zapłonu- nie niższa niż 56 0C, d) lepkość kinematyczna w temp. 20 0C - nie większa niż 6,0 mm2/s, e) skład frakcyjny: - do temp. 250 0C destyluje - nie więcej niż 65%, - do temp. 350 0C destyluje - nie mniej niż 85%, f) temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 20 0C, g) pozostałość po koksowaniu (z 10% pozostałości destyl.) - nie większa niż 0,3% (m/m), h) zawartość siarki - nie więcej niż 0,20% (m/m.), i) zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg, j) zawartość zanieczyszczeń stałych - nie więcej niż 24 mg/kg, k) pozostałość po spopieleniu - nie większa niż 0,01% (m/m.), l) barwa oleju: czerwona 7. Zamawiający dopuszcza możliwości wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 8. Przedmiot zamówienia powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. 2016r., poz. 1928) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r., poz. 1680). 10. W wyniku zmiany ceny przez producenta Wykonawca winien dostarczyć fakturę z udokumentowaniem wzrostu ceny
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017 Wartość
bez VAT 230785.20
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba
otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa
wykonawcy: P.H.U. PETROMOT tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 230785.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 2017-09-08
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-09-08 11:37:27
- Liczba odsłon: 718
- Historia dokumentu: