Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wyszogród:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i
modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie
Numer ogłoszenia: 330114 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z inwestycją pn. Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie. w tym w zakresie architektury, konstrukcji, nawierzchni drogowych, sieci i instalacji sanitarnych wod-kan, c.o., instalacji elektrycznych, zagospodarowania terenu dla realizacji robót budowlanych oraz w nadzorowania dostaw i montażu wyposażania obiektu. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: - stałe kontrolowanie obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją: z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego; - kontrolowanie nadzorowanego obiektu stale na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzanie notatki z kontroli; - nadzorowanie koordynacji wykonawcy, wykonawców, podwykonawców realizujących inwestycje; -potwierdzanie zaawansowania robót w celu wpłaty wynagrodzenia wykonawców robót budowlanych - nadzór ma w zakresie opracowanie i szacowanie ilości wykonanych robót w celu przygotowania rzeczowego i finansowego zakresu wykonywanych robót; - informacje na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji; -dokonywanie systematycznych wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępniania dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłoczne powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosunkowego protokołu; - dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonywanych robót bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu gotowości do odbiorów przez wykonawcę; - sprawdzenie kompletności i jakości dokumentów odbiorowych wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego; - sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych; - stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru; - uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonywanych robót budowlanych; - dokonywanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych. - Obecność na placu budowy: Wymagana jest bieżąca obecność osób pełniących nadzory budowlane podczas wykonywania wszelkich prac, zarówno robót budowlanych, jak i dostaw, a także prac przygotowawczych i,lub zabezpieczających zgodnie z aktualnym harmonogramem robót. Zamawiający wymaga aby Przedstawiciel Nadzoru Inspektorskiego wraz z Inspektorami poszczególnych specjalności w zależności od prowadzonych aktualnie robót, byli dostępni codziennie we wszystkie dni robocze. Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i,lub w godzinach innych niż 8-16 nie może być postawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Opis przedmiotu zamówienia znany dalej OPZ znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. Kompletna dokumentacja projektowa inwestycji, która będzie przedmiotem zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówienia uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ) Ustawy - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców składający oferty wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu nad inwestycją w obiekcie kubaturowy użyteczności publicznej wraz z urządzaniem terenu o wartości tej usługi nadzoru co najmniej 1 000 000 PLN brutto - każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania następującymi osobami: - Kierownik Nadzoru Inwestorskiego -. Doświadczenie zawodowe jako Kierownik Nadzoru,Kierownik Projektu dla co najmniej dwóch inwestycji, których przedmiotem była budowa, modernizacja, przebudowa obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o wartości tej usługi nadzoru co najmniej 1 000 000 PLN brutto - każda. - inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadających doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót ogólnobudowlanych przy nadzorze budowy, Modernizacji, przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej - inspektor nadzoru robót sanitarnych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadający doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót sanitarnych przy nadzorze budowy,Modernizacji,przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej wraz z uzbrojeniem terenu - Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadających doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót elektrycznych przy nadzorze budowy, Modernizacji, przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej wraz z uzbrojeniem terenu, - Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadających doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót drogowych przy nadzorze budowy, Modernizacji, przebudowy parkingów i,lub placów,chodników z nawierzchnią z kostki betonowej wraz z oświetleniem Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 ustawy w sytuacjach opisanych w par. 16 wzoru umowy stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - zmiany przepisów prawa mające istotny wpływ na realizację umowy. - Zmiany terminu realizacji robót i dostaw objętych nadzorem inwestorskim skutkującym zmianą terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy, - Zmian korzystnych dla Zamawiającego, - Wystąpienia okoliczności, który nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej, - Zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to tej części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
siwz z załacznikami od 1 do 7
zał. nr 8 - dokumentacja i przedmiary
Wyszogród, 23.08.2013
UGiM.271.7.2013
Zawiadomienie o wyborze oferty
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
- wszyscy
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie”
Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, informuje, iż w postępowaniu przetargowym na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie”, na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wybrana została:
Oferta Nr 1 złożona przez:
INWESTYCJE-DORADZTWO, Jan Stanisław Zonenberg,
ul. Płoskiego 4/24, 09-400 Płock
za cenę brutto: 114 390,00 zł
stawka VAT: 23%
Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według jedynego kryterium jakim jest cena – 100 % - 100 pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty:
Lp. |
Nazwa firmy, adres |
Punktacja w kryterium cena % |
1 |
INWESTYCJE-DORADZTWO, Jan Stanisław Zonenberg, ul. Płoskiego 4/24, 09-400 Płock |
100,00 |
W postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.
W postępowaniu żaden z Wykonawców nie został wykluczony.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 2 września 2013 r.
Mariusz Bieniek
Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród
Rozdzielnik:
- INWESTYCJE-DORADZTWO, Jan Stanisław Zonenberg,
ul. Płoskiego 4/24, 09-400 Płock
- tablica ogłoszeń UGiM Wyszogród;
- strona internetowa www.ugimwyszogrod.bip.org.pl;
- a/a
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawlak Krzysztof
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Pawlak Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-23 15:07:37
- Liczba odsłon: 225
- Historia dokumentu: