Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugimwyszogrod.bip.org.pl


Wyszogród: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie
Numer ogłoszenia: 330114 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z inwestycją pn. Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie. w tym w zakresie architektury, konstrukcji, nawierzchni drogowych, sieci i instalacji sanitarnych wod-kan, c.o., instalacji elektrycznych, zagospodarowania terenu dla realizacji robót budowlanych oraz w nadzorowania dostaw i montażu wyposażania obiektu. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: - stałe kontrolowanie obiektu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją: z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy lub sporządzić notatkę, w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego; - kontrolowanie nadzorowanego obiektu stale na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu oraz dokonywanie stosownych wpisów z kontroli w dzienniku budowy lub sporządzanie notatki z kontroli; - nadzorowanie koordynacji wykonawcy, wykonawców, podwykonawców realizujących inwestycje; -potwierdzanie zaawansowania robót w celu wpłaty wynagrodzenia wykonawców robót budowlanych - nadzór ma w zakresie opracowanie i szacowanie ilości wykonanych robót w celu przygotowania rzeczowego i finansowego zakresu wykonywanych robót; - informacje na bieżąco Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji; -dokonywanie systematycznych wpisów do dziennika budowy; w przypadku nie udostępniania dziennika budowy przez wykonawcę robót budowlanych, niezwłoczne powiadomienie o tym Zamawiającego poprzez sporządzenie stosunkowego protokołu; - dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonywanych robót bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu gotowości do odbiorów przez wykonawcę; - sprawdzenie kompletności i jakości dokumentów odbiorowych wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego; - sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych; - stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru; - uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonywanych robót budowlanych; - dokonywanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych. - Obecność na placu budowy: Wymagana jest bieżąca obecność osób pełniących nadzory budowlane podczas wykonywania wszelkich prac, zarówno robót budowlanych, jak i dostaw, a także prac przygotowawczych i,lub zabezpieczających zgodnie z aktualnym harmonogramem robót. Zamawiający wymaga aby Przedstawiciel Nadzoru Inspektorskiego wraz z Inspektorami poszczególnych specjalności w zależności od prowadzonych aktualnie robót, byli dostępni codziennie we wszystkie dni robocze. Konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i,lub w godzinach innych niż 8-16 nie może być postawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Opis przedmiotu zamówienia znany dalej OPZ znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. Kompletna dokumentacja projektowa inwestycji, która będzie przedmiotem zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówienia uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ) Ustawy - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę na roboty budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców składający oferty wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu nad inwestycją w obiekcie kubaturowy użyteczności publicznej wraz z urządzaniem terenu o wartości tej usługi nadzoru co najmniej 1 000 000 PLN brutto - każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania następującymi osobami: - Kierownik Nadzoru Inwestorskiego -. Doświadczenie zawodowe jako Kierownik Nadzoru,Kierownik Projektu dla co najmniej dwóch inwestycji, których przedmiotem była budowa, modernizacja, przebudowa obiektu kubaturowego użyteczności publicznej o wartości tej usługi nadzoru co najmniej 1 000 000 PLN brutto - każda. - inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadających doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót ogólnobudowlanych przy nadzorze budowy, Modernizacji, przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej - inspektor nadzoru robót sanitarnych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadający doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót sanitarnych przy nadzorze budowy,Modernizacji,przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej wraz z uzbrojeniem terenu - Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadających doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót elektrycznych przy nadzorze budowy, Modernizacji, przebudowy obiektu kubaturowego użyteczności publicznej wraz z uzbrojeniem terenu, - Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania przedmiotowych robót oraz posiadających doświadczenie zawodowe jako Inspektor robót drogowych przy nadzorze budowy, Modernizacji, przebudowy parkingów i,lub placów,chodników z nawierzchnią z kostki betonowej wraz z oświetleniem Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 ustawy w sytuacjach opisanych w par. 16 wzoru umowy stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - zmiany przepisów prawa mające istotny wpływ na realizację umowy. - Zmiany terminu realizacji robót i dostaw objętych nadzorem inwestorskim skutkującym zmianą terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy, - Zmian korzystnych dla Zamawiającego, - Wystąpienia okoliczności, który nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej, - Zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to tej części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ul. Rębowska 37 09-450 Wyszogród pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko - gminnego w Wyszogrodzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                                                         Mariusz Bieniek

                                                                              Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 




siwz z załacznikami od 1 do 7
zał. nr 8 - dokumentacja i przedmiary





Wyszogród, 23.08.2013

UGiM.271.7.2013

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia

- wszyscy

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie”

 

 

Zamawiający – Gmina i Miasto Wyszogród, informuje, iż w postępowaniu przetargowym na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja targowiska miejsko-gminnego w Wyszogrodzie”, na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,  wybrana została:

Oferta Nr 1 złożona przez:

INWESTYCJE-DORADZTWO, Jan Stanisław Zonenberg, 

ul. Płoskiego 4/24, 09-400 Płock

za cenę brutto: 114 390,00 zł 

stawka VAT: 23%

 

Oferta jest najkorzystniejsza pod względem ceny i uzyskała według jedynego kryterium jakim jest cena – 100 % - 100  pkt i spełnia kryteria określona w SIWZ.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 3 oferty:

 

Lp.

Nazwa firmy, adres

Punktacja w kryterium cena %

1

INWESTYCJE-DORADZTWO, Jan Stanisław Zonenberg, 

ul. Płoskiego 4/24, 09-400 Płock

100,00

 

W postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.

W postępowaniu żaden z Wykonawców nie został wykluczony.

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2  w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, tj. po dniu 2 września 2013 r.

 

 

                                                                           Mariusz Bieniek

                                                                       Burmistrz Gminy i Miasta Wyszogród

 

Rozdzielnik:

- INWESTYCJE-DORADZTWO, Jan Stanisław Zonenberg, 

ul. Płoskiego 4/24, 09-400 Płock

- tablica ogłoszeń UGiM Wyszogród;

- strona internetowa www.ugimwyszogrod.bip.org.pl;

- a/a

 








Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3951332]

przewiń do góry